آشپزی

طرز تهیه نان پیتزا با پف عالی

پیتزا یکی از غذاهای محبوب و پرطرفداری است که قدمت آن به هزاران سال قبل برمی شود. پیتزایی که دستور پخت آن امروزه در سراسر جهان توسعه پیدا نموده اصالتی ایتالیایی دارد. همزمان با سفر پیتزا به منطقه ها مختلف جهان دستورهای پخت و انواع مختلفی از آن مانند پیتزای...

8 آبان 1402

خورش ملاقورمه؛ غذای سنتی شمالی

خورش ملاقورمه شمالی یکی از غذا های محلی گیلان است که بدون گوشت تهیه می گردد و روش پخت بسیار ساده ای دارد. می توانید این خورش گیاهی و ساده را همراه نان یا برنج میل نمایید.

25 اردیبهشت 1402

تجربه سفرهای مقرون به صرفه ، صرفه جویی در هزینه های سفر

یکی از دلایلی که موجب محدود شدن سفرهای ما می گردد بحث هزینه ها است. به طور حتم ترتیب دادن یک برنامه ریزی سفر نیازمند بودجه ای کافی است که بتواند در روند سفر جوابگوی هزینه های ریز و درشت ما باشد. بنابراین اگر قصد دارید سفرهای داخلی را انتخاب کنید باید بدانید...

14 دی 1401

طرز تهیه چیز کیک تیرامیسو یخچالی

چیز کیک و تیرامیسو از دسر های محبوب هستند، تصور کنید ترکیبی از این دو داشته باشیم که برای تهیه آن نیازی به فر نباشد. در ادامه قصد داریم طرز تهیه ساده و سریع چیز کیک تیرامیسو یخچالی را به شما آموزش دهیم پس با ما همراه باشید.

18 شهریور 1401

طرز تهیه لوبیا پلو با گوشت چرخ نموده ؛ یک غذای ایرانی خوشمزه

قاطی پلوها از غذاهای خودمانی و غیر رسمی هستند که برای انتخاب وعده های معمولی روزانه انتخاب مناسبی اند. از معروف ترین و محبوب ترین قاطی پلوها لوبیا پلو است. لوبیا پلو اگه خوب طبخ گردد، یکی از خوشمزه ترین غذاهای ایرانی است که حتی می توانید در مهمانی ها و...

16 شهریور 1401

ببینید ، ترانه عاشقانه ای که حامد بهداد خواند ، اومدی صداتو قربون...

به بهانه اکران آنلاین فیلم نیمه شب رخ داد به کارگردانی تیناپاکروان سکانس عاشقانه ای از این فیلم پربازدید شد.

22 مرداد 1401

طرز تهیه بادمجان شکم پر با پنیر پیتزا

این غذا را می توانید با مواد گوشتی یا مرغی تهیه کنید و به دلخواه در فر یا روی تابه بپزید و از انواع پنیر ها برای تهیه این بادمجان پنیری خوشمزه بهره ببرید.

18 مرداد 1401

انواع قهوه ها و طرز تهیه معروف ترین نوشیدنی های آن

امروز با گستره جدیدی که از انواع قهوه ها و سلیقه های گوناگونی روبرو هستیم که دیگر نمی توان انتخاب قطعی افراد را پیش بینی کرد. قهوه ترک، فرانسه، اسپرسو، کاپوچینو، امریکانو، ماکیاتو و… مواردی هستند که تنها بخشی از منوی فعلی کافه ها را تشکیل می دهند....

17 تیر 1401

طرز تهیه گل در چمن گیلانی

این غذا به علت وجود لوبیا سبز خواص غذایی زیادی از جمله ویتامین K ،C و A دارد. لوبیا فیبر بالایی دارد که برای دستگاه گوارش بسیار مناسب است.

15 تیر 1401

تور فیلیپین ارزان: جشنواره غذاهای فیلیپینی PAL تا آخر ژوئن در لندن دایر است

فیلیپین تصمیم گرفته است که برای معرفی جذب جهانگرد برای جزیره های خود، از مجذوب کننده ترین جنبه دیپلماسی فرهنگی خود، یعنی آشپزی، بهره بگیرد.

30 فروردین 1401

10 غذای نو با پنیر خامه ای و طرز تهیه آن

پنیر خامه ای، یکی از لذیذترین و خوش خوراک ترین فرآورده های لبنی است که می توان با آن، انواع میان وعده ها و دسرهای متفاوت و خوشمزه را طبخ کرد.

10 اسفند 1400

تور هند: برترین رستوران های جیپور، هند

جیپور، مشهور به شهر صورتی، یکی از شهرهای تاریخی استان راجستان است. این شهر در شمال غربی کشور هند قرار گرفته است و یک مقصد گردشگری محبوب با رستوران های متعدد است.

18 بهمن 1400

برترین مقاصد ماه عسل در سال 2015 (قسمت اول)

از مناطقی مانند سریلانکا گرفته تا مراکش و سواحل مالدیو، ما برترین و زیباترین سواحل و سفرهایی با قیمت مناسب را به شما پیشنهاد می کنیم. با هم به پنجاه مقصد دیدنی و مناسب برای سفر ماه عسل سفر می کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

25 دی 1400

طرز تهیه خورش کنگر مجلسی؛ نکات کلیدی برای ایجاد طعمی خوشمزه

خورش کنگر یکی از خورش های خوشمزه و مقوی ایرانی است. خورش کنگر با توجه به وجود کنگر در فصل بهار، یک غذای فصلی محسوب می شود. خورش کنگر از گیاه کنگر که تیغه های آن برداشته و خرد شده است به همراه گوشت و سایر سبزیجات معطر و ادویه جات تهیه می شود. خورش کنگر به واسطه...

27 آذر 1400

مقاله: طرز تهیه آش بادمجان ملایر به 2 روش

آش بادمجان ملایر با عدس را طبق دستور ارائه شده در فوق درست کنید، با این تفاوت که:

21 آبان 1400

کمبود اسید چرب ضروری

آیا می دانستید که کمبود اسیدهای چرب ضروری (EFAS) می تواند ما را در معرض ابتلاء به عوارض مختلفی از جمله سرطان و آرتریت قرار دهد؟

2 آبان 1400

چگونگی درمان مسمومیت غذایی

بیشتر اوقات، مسمومیت غذایی را می توان در خانه درمان کرد. این مقاله چند گزینه درمانی جهت معالجه این عارضه را در اختیارتان قرار می دهد.

1 آبان 1400

مدل های تازه و بسیار شیک ظروف استیل آشپزخانه ، عکس 2016

اگر قصد خرید ظروف استیل آشپزخانه را دارید، پست امروز دقیقا برای شما زده شده است. در عکس های زیر تعدادی از زیباترین ظروف آشپزی ساخته شده با استیل ضد زنگ را مشاهده خواهید کرد که به احتمال زیاد توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. این ظروف را می گردد هم بعنوان...

3 شهریور 1400

دستور پخت ته چین مرغ خوشمزه با فوت و فن های بسیار مهم

یادگیری دستور پخت ته چین مرغ خوشمزه که یکی از غذاهای اصیل ایرانی و فوت و فن های کلیدی آن، برای هر کدبانوی ایرانی واجب است. ترکیبی متناسب از زعفران و ماست و مرغ و ... که این غذای اصیل ایرانی را تبدیل به یک غذای محبوب حتی در خارج از ایران کرده است.

17 تیر 1400

طرز تهیه آش رشته برای 15 نفر به همراه فوت و فن ها

برای پخت آش رشته برای 15 نفر کافی است مواد لازم برای تهیه آش رشته در تعداد کم را بدانید و همان را چند برابر کنید. در این مطلب علاوه بر آشنایی با مواد لازم برای پخت آش رشته برای 15 نفر، با طرز تهیه آش رشته و راز خوشمزگی آش رشته آشنا شوید.

16 تیر 1400
تعداد: (43)