علم و تکنولوژی

سامسونگ تاریخ رونمایی از سری گلکسی S24 را رسما گفت

سامسونگ ساعاتی قبل با انتشار پستی به طور رسمی اعلام کرد که قرار است در تاریخ 17 ژانویه (27 دی ماه) از سری گوشی های نو پرچم دار خود یعنی گلکسی S24 رونمایی کند. گرچه سامسونگ به طور مستقیم به نام گوشی های خود اشاره نکرده و صرفا از نام گلکسی آنپکد برای این مراسم...

13 دی 1402

سرمایه گذاری هنگفت رونالدو بر روی یک بازی!

زومجی نوشت: کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال با سرمایه گذاری 40 میلیون دلاری به صورت رسمی به تیم توسعه بازی UFL پیوست.

27 آذر 1402

نکات کلیدی در انتخاب و خرید پارچه رومبلی

مبلمان تاثیر زیادی در طراحی داخلی دارد . به عنوان مثال، تغییر پارچه مبلمان می تواند ظاهر و حال و هوای کاملا جدیدی را به اتاق نشیمن شما بیاورد. اما با وجود انواع مختلف پارچه رومبلی، انتخاب پارچه ای که مناسب خانه و دکوراسیون شما باشد، می تواند دلهره آور...

8 آذر 1402

اپل همچنان بالاتر از سامسونگ، پادشاه بازار موبایل است!

زومیت نوشت: محموله های گوشی هوشمند در بازار ایالات متحده در سه ماهه سوم امسال، با عرضه سری آیفون 15 افزایش یافت.

20 آبان 1402

6 علت برای اینکه در سال 2023 نباید از هارد دیسک بهره ببرید

هارد دیسک ها سال هاست محبوبیت بالایی دارند زیرا در ازای مبلغ بسیار مناسب، فضای ذخیره سازی بزرگی را در اختیار شما قرار می دهند. اما در این میان واقعیت این است که فاصله هارد دیسک نسبت به حافظه های SSD روز به روز بیشتر می گردد. اما آیا خرید هارد دیسک در سال...

30 مهر 1402

پژوهشگاه میراث فرهنگی حضور پررنگ تری در حوزه های تخصصی داشته باشد

خبرگزاری مهر/ براساس خبر و گزارش های بدست آمده، پژوهشگاه میراث فرهنگی حضور پررنگ تری در حوزه های تخصصی داشته باشد.

4 مهر 1402

اگر هوادار بازی های کامپیوتری هستید به این کشورها سفر کنید!

انتخاب مقصد سفر به نوع سفر دارد و معمولا به بازدید از جاهای گردشگری، مراکز خرید، اماکن تاریخی و دیدن طبیعت و منظره ها ختم نمی گردد، بلکه یکی از مجذوب کنندهیت های سفر می تواند رفتن به جاهایی که بازی های کامپیوتری دارند، باشد. به همین علت افراد بسیاری که...

22 مرداد 1402

شیر داغ و عسل؛ مفید یا زیان آور؟ً!

شاید شما نیز این با ور سنتی را شنیده باشید که به هیچ عنوان نباید شیر داغ و عسل را در ترکیب با یکدیگر مصرف کرد. در واقع فضای اینترنت مملو از موضوعاتی این چنینی است که در بسیاری از آنها در مورد اثرات مضر افزودن عسل در شیر گرم ابراز نگرانی شده است.

19 مرداد 1402

قوانین نو چین برای هوش مصنوعی

دیجیاتو نوشت: چین اولین کشوری است که قوانین گسترده ای را درزمینه هوش مصنوعی ارائه نموده.

25 تیر 1402

رونمایی از تبلت تازه شیائومی برای بازارهای جهانی ، عکس

دیجیاتو نوشت: شیائومی چند ماه پیش در بازار چین از تبلت های سری پد 6 در بازار چین رونمایی کرد و حالا مدل استاندارد آن ها را برای بازار جهانی معرفی نموده است. تبلت شیائومی پد 6 در نسخه پایه 437 دلار قیمت دارد.

19 تیر 1402

چرا استفاده از محصولات پوستی تاثیر زیادی ندارد؟

همه افراد برای رسیدن به پوستی سالم، همواره از محصولات پوستی استفاده می کنند اما آن نتیجه ای که می خواهند را بدست نمی آورند، حالا علت چیست؟

4 خرداد 1402

طراحی عجیب هدفون بیتس خبرساز شد

اپل از هدفون بی سیم بیتس استودیو بادز پلاس رونمایی کرد. هدفون تازه Beats طراحی زیبایی دارد و با تغییرات سخت افزاری قابل ملاحظه کیفیت صدای بسیار بهتری را ارائه می دهد.

29 اردیبهشت 1402

هواپیمایی که خلبانش هوش مصنوعی است را سوار می شوید؟

رئیس شرکت هواپیمایی امارات در مصاحبه جدیدی گفت که هواپیما های آینده با هوش مصنوعی راهنمایی خواهند شد.

22 اردیبهشت 1402

ضروری ترین وسایل در سفر به مشهد با اتوبوس کدامند؟

خبرنگاران: کدام وسایل را باید در سفر به مشهد با اتوبوس همراه داشته باشیم؟ برای دریافت چک فهرست کامل از وسایل مورد احتیاج در مسافرت زمینی به مشهد با ما همراه شوید.

16 اردیبهشت 1402

آشنایی با سه قابلیت ویژه یخچال فریزرهای سامسونگ

بدون تغییر ابعاد، از موادغذایی بیشتر و تازه تر لذت ببریدیکی از روزهای پاییز سال گذشته بود که بعد از کار، مسیرم را به سمت فروشگاه تره بار کج کردم تا خریدهای روزانه را تهیه کنم. پس از خرید لبنیات و خوراکی های مختلف، به سمت غرفه های میوه و سبزی رفتم، مشغول...

10 اردیبهشت 1402

تصاویری از حاشیه بسیار باریک نمایشگر آیفون 15 پرو مکس فاش شد

تصاویری که از طراحی شیشه نمایشگر آیفون 15 پرو مکس به سطح اینترنت راه پیدا نموده اند، از عرضه موبایلی خبر می دهند که احتمالاً کمترین حاشیه را در نه فقط در اطراف صفحه آیفون ها، بلکه در میان تمام محصولات جریان اصلی بازار خواهد داشت.

21 فروردین 1402

ایتالیا چت جی پی تی را ممنوع نمود

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسکای نیوز، چت بات مذکور که به شرکت اوپن آ آی تعلق دارد، از زمان عرضه در اواخر سال گذشته میلادی تا به امروز بیش از ماهانه 100 میلیون کاربر فعال دارد.

12 فروردین 1402

پس از همه گیر شدن تصاویر جعلی هوش مصنوعی Midjourney به ویژه در خصوص ترامپ و پاپ، آزمایش های رایگان این مبدل متن به عکس پایان می یابد!

تصاویر جعلی از پاپ و دونالد ترامپ در هفته های اخیر در فضای مجازی منتشر شده اند که هر دو از طریق Midjourney V5 ایجاد شده اند.

11 فروردین 1402

شب برقی هوشمند چانگان به ایران می آید؟، عکس

دیجیاتو نوشت: چانگان از نسخه هیبریدی شارژی CS75 Plus رونمایی کرد که در جریان همایش شب برقی هوشمند به نمایش گذاشته شده است.

5 فروردین 1402

شهاب سنگ متلاشی شده سال 2014، یک کاوشگر بیگانه بود!

شهاب سنگ در آن موقع، مانند یک بمب در هوا منفجر شد. لوب نوشت: ما دریافتیم که موج انفجار ناشی از متلاشی شدن شهاب سنگ، سیگنالی با کیفیت بالا را در یک لرزه سنج واقع در جزیره مانوس ایجاد نموده است.

4 فروردین 1402
تعداد: (430)