موبایل، تبلت و گجت ها

سامسونگ تاریخ رونمایی از سری گلکسی S24 را رسما گفت

سامسونگ ساعاتی قبل با انتشار پستی به طور رسمی اعلام کرد که قرار است در تاریخ 17 ژانویه (27 دی ماه) از سری گوشی های نو پرچم دار خود یعنی گلکسی S24 رونمایی کند. گرچه سامسونگ به طور مستقیم به نام گوشی های خود اشاره نکرده و صرفا از نام گلکسی آنپکد برای این مراسم...

13 دی 1402

اپل همچنان بالاتر از سامسونگ، پادشاه بازار موبایل است!

زومیت نوشت: محموله های گوشی هوشمند در بازار ایالات متحده در سه ماهه سوم امسال، با عرضه سری آیفون 15 افزایش یافت.

20 آبان 1402

رونمایی از تبلت تازه شیائومی برای بازارهای جهانی ، عکس

دیجیاتو نوشت: شیائومی چند ماه پیش در بازار چین از تبلت های سری پد 6 در بازار چین رونمایی کرد و حالا مدل استاندارد آن ها را برای بازار جهانی معرفی نموده است. تبلت شیائومی پد 6 در نسخه پایه 437 دلار قیمت دارد.

19 تیر 1402

طراحی عجیب هدفون بیتس خبرساز شد

اپل از هدفون بی سیم بیتس استودیو بادز پلاس رونمایی کرد. هدفون تازه Beats طراحی زیبایی دارد و با تغییرات سخت افزاری قابل ملاحظه کیفیت صدای بسیار بهتری را ارائه می دهد.

29 اردیبهشت 1402

ضروری ترین وسایل در سفر به مشهد با اتوبوس کدامند؟

خبرنگاران: کدام وسایل را باید در سفر به مشهد با اتوبوس همراه داشته باشیم؟ برای دریافت چک فهرست کامل از وسایل مورد احتیاج در مسافرت زمینی به مشهد با ما همراه شوید.

16 اردیبهشت 1402

تصاویری از حاشیه بسیار باریک نمایشگر آیفون 15 پرو مکس فاش شد

تصاویری که از طراحی شیشه نمایشگر آیفون 15 پرو مکس به سطح اینترنت راه پیدا نموده اند، از عرضه موبایلی خبر می دهند که احتمالاً کمترین حاشیه را در نه فقط در اطراف صفحه آیفون ها، بلکه در میان تمام محصولات جریان اصلی بازار خواهد داشت.

21 فروردین 1402

انتها کِلش آف کِلنز در ایران

اما اکنون به نظر می رسد که مشکل نه از سمت داخل، بلکه از سمت کمپانی سوپرسل باشد. این شرکت در بیانیه ای تایید کرد که با اعمال سیستم های امنیتی تازه، جلوی ورود کاربرانی که ساکن منطقه ها تحریم شده باشند را می گیرد.

25 اسفند 1401

مرکز خرید دامون کیش: معرفی کامل

در طول سفر با تور کیش انتخاب های زیادی در بین مراکز خرید این شهر دارید که بازدید و خرید از مرکز خرید دامون، یکی از بزرگ ترین و مدرن ترین مراکز خرید این جزیره، رو اصلا نباید از دست بدید.

20 بهمن 1401

محدودیت نو ایالات متحده برای دنیای تکنولوژی ، حمل باتری های لیتیوم یونی در پروازهای مسافرتی ممنوع شد

ایالات متحده خاطرنشان کرد که حمل باتری های لیتیوم یونی در پروازهای مسافرتی ممنوع است. این موضوع در خصوص انواع محموله هایی صدق می نماید که به نوعی با باتری های لیتیوم یونی سر و کار دارند.

10 دی 1401

اورواچ 2 همه محتوا را در دسترس بازیکنان نو نمی گذارد؛ یا ده ها ساعت بازی یا پرداخت پول

اگر شما از بازیکنان کاملاً تازه اورواچ (Overwatch) هستید، با مشکل بزرگی روبرو خواهید شد. به این علت که افرادی که کاملاً تازه وارد این مجموعه می شوند، باید زمان زیادی را برای باز کردن تمامی قهرمانان اورواچ صرف نمایند. در حال حاضر بازی اورواچ نزدیک به 35 قهرمان...

13 مهر 1401

بنچمارک نو تراشه A16 اپل از بهبود 28 درصدی گرافیک خبر می دهد

مدتی قبل اولین بنچمارک تراشه A16 اپل منتشر شد که از ارائه عملکرد تقریبا مشابه با نسل قبلی خبر می داد. حالا به تازگی نتایج بنچمارک این تراشه در پایگاه AnTuTu قرار گرفته که تصویر بهتری از شرایط این تراشه ترسیم می نماید. برای این بنچمارک از گوشی های آیفون 14 پرو...

25 شهریور 1401

جملات پر کاربرد عربی در سفر به دبی

یادگیری جملات عربی به شما یاری می نماید تا کارتان در دبی راحت تر جلو برود. دبی هر ساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران ایرانی است که برای کار یا سرگرمی به آنجا می فرایند. بنابراین چه بهتر است که بتوانید پیش از رفتن، جملات پر کاربرد عربی را یاد بگیرید. پس...

11 شهریور 1401

چگونه جلوی چرخش اتوماتیک صفحه در بعضی اپلیکیشن ها را بگیریم؟

قابلیت چرخش اتوماتیک صفحه نمایش از همان ابتدا در آیفون و گوشی های اندرویدی وجود داشته و با بهره گیری از این قابلیت مثلا می توانید هنگام تماشای ویدیو های یوتیوب از تمام فضای نمایشگر بهره ببرید. با این حال اگر تمایلی به قفل کردن این قابلیت نداشته باشید،...

8 شهریور 1401

مشخصات کامل اسنپدراگون 6 نسل 1 فاش شد

کوالکام ماه ها قبل از اسنپدراگون 8 نسل 1 به همراه اسنپدراگون 7 نسل 1 رونمایی کرد. این کمپانی سپس مطابق معمول مدل پلاس تراشه پرچم دار خود را به دست کاربران رساند که مورد استقبال زیادی هم قرار گرفته است. حالا این شرکت روی یک تراشه 4 نانومتری نو کار می نماید...

7 شهریور 1401

سری شیائومی 12T احتمالاً ماه آینده معرفی خواهد شد

طبق جدیدترین خبرهای منتشر شده از منابع موثق، شیائومی گوشی های پرچم دار سری 12T خود که متشکل از شیائومی 12T و شیائومی 12T پرو است، ماه آینده (سپتامبر) به طور رسمی رونمایی خواهد نمود.

3 شهریور 1401

ماجرای هافبک جنجالی سرخ پوشان؛ شکایت فولاد علیه پرسپولیس فرجامی دارد؟

در ماجرای مربوط به هافبک نو پرسپولیس، هیچ خطری این باشگاه را تهدید نمی کند.

30 مرداد 1401

کو: هدست واقعیت ترکیبی اپل در WWDC 2022 رونمایی نمی گردد

به گفته تحلیلگر معروف محصولات اپل یعنی آقای مینگ چی کو، هدست واقعیت ترکیبی این شرکت یا سیستم عامل آن بعید است که در مراسم WWDC 2022 هفته آینده اپل معرفی شوند، زیرا هنوز فراوری انبوه این محصول با مسائل زیادی دست و پنجه می نماید و بنابراین نباید انتظار معرفی...

18 تیر 1401

گوگل از پیکسل بادز پرو با طول عمر باتری 11 ساعت رونمایی کرد

گوگل دقایقی قبل در جریان رویداد I/O از جدیدترین ایربادز خود با نام پیکسل بادز پرو رونمایی کرد. محصولی با قابلیت حذف نویز اکتیو و طول عمر باتری 11 ساعت.

5 تیر 1401

مودم ثابت آنتن دهی بهتری دارد یا مودم همراه؟

اگر خانه شما در منطقه ای باشد که تعداد آنتن های BTS کمی نصب شده است؛ احتمالا با مشکل آنتن دهی و سیگنال های موبایل ضعیف روبرو هستید.

4 تیر 1401

انتشار مشخصات گوشی iQOO Neo 6 SE برای اولین بار

تا پیش از این مشخصات گوشی iQOO Neo 6 SE منتشر نشده بود؛ اما اکنون بعضی از مشخصات کلیدی آن مانند نمایشگر 120 هرتزی و شارژ سریع 80 واتی به بیرون درز نموده است.

27 خرداد 1401
تعداد: (130)