مرکز سیتی سنتر اصفهان؛ یکی از بزرگترین مجموعه های تجاری ایران

به گزارش کد الکترونیک، مرکز سیتی سنتر اصفهان واقع در تقاطع بزرگراه وحید دستگردی، مجموعه ای چند منظوره است. سیتی سنتر اصفهان، یک مرکز خرید مدرن، یک هتل بین المللی 5 ستاره، مجموعه سینمایی، شهربازی، رستوران ها، گالری هنری، سالن بدنسازی و مرکز نمایشگاه های بین المللی را ارائه می دهد. مساحت کل این مجموعه 465000 متر مربع است.

مرکز سیتی سنتر اصفهان؛ یکی از بزرگترین مجموعه های تجاری ایران

دسترسی به سیتی سنتر اصفهان

  • آدرس: اصفهان، بزرگراه شهید دستجردی، مجموعه اصفهان سیتی سنتر
  • تلفن: 0315001
  • وبسایت:=
  • ساعات کاری فود کورت: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 12 شب؛ پنج شنبه و آدینه از ساعت 10 صبح تا 1 بامداد.
  • ساعات کاری شهربازی: همه روزه از ساعت 5 بعد از ظهر تا 10 شب؛ پنج شنبه و آدینه از ساعت 2 بعد از ظهر تا 11 شب
  • ساعات کاری سینما: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 12 شب؛ پنج شنبه و آدینه از ساعت 10 صبح تا 1 بامداد.
  • ساعات کاری هایپراستار: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 12 شب.
  • ساعت کاری سایر قسمت ها: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 12 شب؛ پنج شنبه و آدینه از ساعت 10 صبح تا 1 بامداد.

همانطور که اشاره شد، سیتی سنتر اصفهان در بزرگراه شهید دستجردی این شهر واقع شده است. این مرکز خرید در نزدیکی شهرستان های سپاهان شهر و بهارستان واقع شده است. برای دسترسی به این مجموعه راه های مختلفی وجود دارد.

  • وسیله نقلیه شخصی: به وسیله وسیله نقلیه شخصی خود به راحتی از آدرس زیر میتوانید به مجموعه برسید: اصفهان، بزرگراه شهید دستجردی، مجموعه اصفهان سیتی سنتر
  • اتوبوس: با استفاده از اتوبوس های خط آزادی - سیتی سنتر به راحتی می توانید به این مرکز دسترسی داشته باشید.
  • تاکسی: ایستگاه های تاکسی سیتی سنتر در دروازه شیراز (میدان آزادی) مستقر هستند. ضمناً در تمامی ساعات همه روزه تاکسی های مجموعه جلوی درب تاکسی آماده خدمت رسانی می باشند.
  • قطار: برای عزیزانی که به وسیله راه آهن به اصفهان سفر می نمایند، ایستگاه راه آهن مقابل مجموعه مرکز سیتی سنتر اصفهان واقع است و به راحتی قابل دسترسی می باشد.

ویژگی های موقعیتی سیتی سنتر اصفهان

  • فاصله تا ورودی زیبای اصفهان (میدان آزادی) 4 دقیقه
  • فاصله 15 دقیقه ای از فرودگاه بین المللی اصفهان
  • فاصله تا ایستگاه راه آهن 300 متر
  • فاصله تا ایستگاه متروی اصفهان 400 متر
  • فاصله تا گمرک اصفهان 700 متر
  • فاصله تا پارک کوهستانی صفه 6 کیلومتر
  • دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر که در اطراف اصفهان هستند

طراحی مرکز سیتی سنتر اصفهان

مرکز سیتی سنتر اصفهان به وسیله معمار سرشناس، Medardo Cadiz صاحب مجموعه Cadiz International, Inc طراحی شده است. این مرکز در چهار فاز ساخته شده و شامل یک هتل 5 ستاره، یک مرکز خرید عمومی با بیش از 750 فروشگاه خرده فروشی، یک موزه، یک هایپر مارکت، رستوران های مختلف، دفاتر هواپیمایی، یک پارک سرپوشیده، یک مرکز مالی بین المللی (IFC) و یک مرکز سرگرمی است.

امکانات

مسعود صارمی مالک مرکز سیتی سنتر اصفهان، با هدف ایجاد بزرگ ترین مرکز خرید ایران، ایجاد و راه اندازی این مجموعه را شروع کرد. در واقع هدف از این ساخت و ساز، ایجاد مکانی بود که برآورده کردن تمام نیازهای روزمره شهروندان را به طور کلی تسهیل کند. این مجتمع 7 طبقه است. دو طبقه از آن به پارکینگ با ظرفیت 5500 خودرو اختصاص یافته است. سه طبقه به فروشگاه های هایپر استار و تجاری اختصاص دارد. دو طبقه آخر هم شامل مجموعه سینما، سالن چند منظوره، فودکورت و سالن های مختلف است.

مرکز تجاری-اقتصادی

این مرکز از دو برج تجاری و یک برج مسکونی تشکیل شده است. آژانس های بانکی، موسسات بیمه، ادارات دولتی و سالن های کنفرانس در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند. مرکز در 3 طبقه و شامل 750 فروشگاه می باشد. فروشگاه های برند ایرانی و خارجی، رستوران، آژانس هواپیمایی، بانک و عبادتگاه هم وجود دارد.

هتل بین المللی 5 ستاره پرستیژ

در کنار بخش تجاری مرکز سیتی سنتر اصفهان، هتل پرستیژ در 22 طبقه شامل سالن های ورزشی، سالن های تئاتر، سالن کنفرانس و جلسات، و 290 اتاق واقع شده است. هتل، چشم اندازی فوق العاده به کوه صفه و دره جنوبی زاینده رود دارد. معماری این هتل الهام گرفته از معماری اصفهان مانند برج کبوتر، میدان نقش دنیا، عالی قاپو و چهل ستون است.

مجموعه سینمایی

مجموعه سینمایی واقع در مرکز سیتی سنتر اصفهان در 2 طبقه، 10 سالن سینما، اتاق بازی بچه ها و اتاق اسباب بازی را شامل می گردد.

موزه و نگارخانه سیتی سنتر اصفهان

در گوشه گوشه مجموعه سیتی سنتر اصفهان امکاناتی وجود دارد که شما را شگقته زده می نماید، این مجموعه را می توان اولین مرکز تجاری دانست که در کنار خود یک موزه نیز دارد. اگر از این مرکز تجاری بازدید کردید، این موزه را از دست ندهید. در موزه سیتی سنتر اصفهان آثار بسیار قدیمی از بسیاری کلکسیون های متفاوت مانند کلکسیون ساز های قدیمی به چشم می خورد.

نگارخانه سیتی سنتر اصفهان یک مجموعه فرهنگی و هنری بسیار غنی است که توجه هنردوستان زیادی را به خود جلب نموده است. آثار هنری مختلفی از هنرمندان داخل و خارج از ایران در این نگارخانه به نمایش گذاشته شده است. چندین سالن بزرگ در این نگارخانه وجود دارد که به هنرمندان اصفهانی این فرصت را داده است که آثار و شاهکارهای خود را به نمایش بگذارند.

فود کورت

فود کورت مرکز سیتی سنتر اصفهان با انواع غذاها از جمله غذاهای محلی، غذاهای ایتالیایی و فست فود میزبان شما خواهد بود. در حالی که کافه های مختلف انواع مختلفی از نوشیدنی ها، کیک ها و تنقلات را سرو می نمایند.

شهربازی

شهربازی سرپوشیده در قلب مرکز سیتی سنتر اصفهان واقع شده است و برای همه افراد، بزرگسالان و بچه ها، فرصتی برای سرگرمی و سرگرمی به ارمغان می آورد. این شهربازی با ارائه تجهیزات بازی ایمن و استاندارد دنیای، اطمینان حاصل می نماید که همه به خوبی از این فرصت لذت ببرند. امکاناتی همانند ماشین های برقی، سورتمه، دستگاه های بازی واقعیت مجازی، بولینگ، سالن بیلیارد و غیره در این شهربازی برای بازدیدنمایندگان سرپوشیده در نظر گرفته شده اند.

اقامت در نزدیکی مرکز سیتی سنتر اصفهان

علاوه بر امکان اقامت در هتل بین المللی 5 ستاره پرستیژ که کنار مرکز سیتی سنتر اصفهان واقع شده است، هتل همام نزدیک ترین هتل 2 ستاره به سیتی سنتر است. این هتل تنها 5.7 کیلومتر با سیتی سنتر فاصله دارد. بر این اساس، با ماشین 10 دقیقه ای به آنجا خواهید رسید. مسافرخانه انار اصفهان نیز در فاصله 10 کیلومتری سیتی سنتر یک مکان ارزان برای اقامت است. از دیگر هتل های نزدیک به سیتی سنتر اصفهان می توان به هتل جلفا و هتل پارسیان کوثر اشاره نمود.

کلام آخر

مرکز سیتی سنتر اصفهان مجموعه ای چند منظوره است که دارای یک مرکز خرید مدرن، یک هتل بین المللی 5 ستاره با تمامی امکانات یک هتل 7 ستاره، مجموعه سینمایی، شهربازی، رستوران، مجتمع تجاری، مرکز تبادلات مالی بین المللی، برج اداری، مرکز نمایشگاه بین المللی و هتل آپارتمان است. سیتی سنتر اصفهان یکی از بزرگ ترین مراکز خرید در ایران و دنیا است.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 شهریور 1403 بروزرسانی: 10 شهریور 1403 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2465

به "مرکز سیتی سنتر اصفهان؛ یکی از بزرگترین مجموعه های تجاری ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز سیتی سنتر اصفهان؛ یکی از بزرگترین مجموعه های تجاری ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید