سریال و پخش خانگی

جنجال تازه ژیلا صادقی درباره خیانت!

ژیلا صادقی مجری سابق صداوسیما که پیش تر از ماجرای طلاقش به علت خیانت پرده برداری نموده بود حالا با یک استوری دوباره افشاگری نموده است. ژیلا صادقی (زاده 22 شهریور 1352 در تهران) مجری سابق تلویزیون و بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

19 شهریور 1402

سریالی که بعد 30 سال هنوز در توقیف به سر میبرد!

ایرج طهماسب مجری، کارگردان و عروسک گردان محبوب با انتشار پستی در صفحه خود خبر از توقیف سی ساله سریال لطایف الطوایف داد.

12 شهریور 1402

همه چیز درباره فیلم ترسناک Evil Dead Rise

فرنچایز کلاسیک، کمدی و ترسناک مرده شریر قرار است بار دیگر با یک اثر و داستان تازه به روی پرده سینماها بازگردد. ساخت فیلم ترسناک مرده شریر برمی خیزد (Evil Dead Rise) برای اولین بار در ماه اکتبر سال 2019 میلادی اعلام شده بود و سم ریمی نیز قرار بود تا تهیه کنندگی آن...

29 فروردین 1402

جوانه دلشاد کیست؟!

خبرنگاران:جوانه دلشاد بازیگر سریال ویلای من عکسی کنار دوستش به اشتراک گذاشته که کاربران آن را تیپ نامتعارف خوانده و از او انتقاد کردند .

25 خرداد 1401

14 مکان روی زمین که شبیه سیار ه های دیگر هستند

سفر به سیاره های دیگر، لااقل امروزه، برای همه امکان پذیر نیست. اما برخی مکان ها روی همین سیاره خودمان درست مانند مریخ، ماه، زهره و عطارد و... است. بیایید با آن ها آشنا شویم.

13 اسفند 1400

برترین مقاصد ماه عسل در سال 2015 (قسمت اول)

از مناطقی مانند سریلانکا گرفته تا مراکش و سواحل مالدیو، ما برترین و زیباترین سواحل و سفرهایی با قیمت مناسب را به شما پیشنهاد می کنیم. با هم به پنجاه مقصد دیدنی و مناسب برای سفر ماه عسل سفر می کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

25 دی 1400

از شخصیت های شرور دیزنی تا آینده جیمز باند؛ برترین های هنر و سینما

اگر فرصت مطالعه اخبار و مقالات مهم ادبی، هنری و سینمایی را ندارید، می توانید مجموعه ای از مهم ترین اخبار و برترین مقاله ها و ویدیوهای دنیای فیلم و سریال، کتاب ها، موسیقی و هنرهای تجسمی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های هنر و سینما...

16 دی 1400

خونریزی بینی در بچه ها

خونریزی بینی بسیار در بچه ها شایع است و معمولا یک مشکل جدی تلقی نمی شود ولی ممکن است این خونریزی طولانی مدت شود و حالت مزمن بگیرد در این صورت بهتر است به پزشک مراجعه کنید تا او با سوزاندن رگ خونی داخل مجاری بینی جلوی خونریزی بیش از حد را بگیرد. یا حتی...

4 آذر 1400

پوستر صبح آخرین روز رونمایی شد، دو شبکه تلویزیونی میزبان سریالی با موضوع زندگی شهید شهریاری

پوستر سریال صبح آخرین روز که فراوری صداوسیمای مرکز زنجان است، منتشر شد.

26 خرداد 1400

چرا احضار نیمه تمام ماند؟ ، افخمی شرح داد

کارگردان مجموعه رمضانی احضار ضمن عذرخواهی از مخاطبان برای نرساندن قسمت پایانی این سریال به آنتن تلویزیون، در این زمینه توضیحاتی را عنوان کرد.

18 خرداد 1400

پخش زنده برنامه های شبکه ایلام از شبکه الاشراق عراق

در نشست مشترک نماینده شبکه الاشراق عراق با مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام ،در مورد پخش زنده برنامه شبانگاهی مانگه شو از شبکه الاشراق همزمان با سیمای مرکز ایلام بحث و گفتگو شد.

23 اردیبهشت 1400

ویروس نفرت در آمریکا چگونه قربانی می گیرد؟

از مارس 2020 سراسر آمریکا شاهد 3800 مورد جنایت ناشی از نفرت علیه آسیایی تبار بوده و این در حالی است که گزارش های ثبت شده فقط بخش کوچکی از حوادث نفرت آمیزی است که اتفاق افتاده اند.

15 اردیبهشت 1400

دو شماره نخست Life is Strange بازسازی و دوباره عرضه می گردد

هرچند مهم ترین اتفاق رویداد اخیر شرکت اسکوئر انیکس به معرفی قسمت جدید بازی Life is Strange به نام True Colors مربوط می شد، اما اتفاق مهم دیگری هم در جریان این پخش زنده رخ داد. اسکوئر انیکس نسخه بازسازی شده لایف ایز استرنج 1 و همچنین Before the Storm را به صورت رسمی معرفی...

17 فروردین 1400

کارگردان یا فیلمنامه نویس، دو شغل مجزا!

اگر به شغل فیلمنامه نویسی یا کارگردانی علاقمند هستید به شما خواندن مطلب زیر را پیشنهاد می کنیم تا با تفاوت کار فیلمنامه نویس و کارگردان و حیطه اختیار آنان بیشتر آشنا شوید.

28 بهمن 1399

سفر به آمریکا: سفر به مولوسیا؛ ریز کشوری در آمریکا

جمهوری مولوسیا (Republic of Molossia) ریزکشوری در نزدیکی دیتون، نوادا است که به رسمیت شناخته نمی گردد. مولوسیا در اسم جمهوری است، اما در حقیقت دیکتاتوری نظامی است که کوین باو (Kevin Baugh) آن را اداره می نماید. مولوس از کلمه مورو گرفته شده که در زبان اسپانیایی به معنی...

3 بهمن 1399

خبرنگاران خرچنگ به جشنواره فیلم بیلبائو اسپانیا راه یافت

تهران- خبرنگاران- انیمیشن خرچنگ به کارگردانی شیوا صادق اسدی به بخش مسابقه رسمی فیلم های کوتاه شصت ودومین جشنواره بین المللی فیلم مستند و کوتاه بیلبائو، زینبی کشور اسپانیا راه یافت.

26 آذر 1399

اثر تازه رضا یزدانی در چشم روشنی برای خانه امن

تهران (پانا) - عوامل سریال خانه امن در برنامه چشم روشنی حضور می یابند و این سریال به مخاطبان ضمن رونمایی از اثر موسیقایی تازه رضا یزدانی معرفی خواهد شد.

6 آذر 1399

آغاز عصر تلویزیون در ایران

پس از مدتی ثابت پاسال فرستنده های خود را به دولت فروخت و از این تاریخ به بعد، رادیو و تلویزیون به طور کامل زیر نظر حکومت اداره شد و تلویزیون ثابت اولین و آخرین تلویزیون کاملاً خصوصی ایران باقی ماند.

24 مهر 1399

فراخوان اولین جشنواره ترویج مسئولیت پذیری اجتماعی منتشر شد

اولین جشنواره ترویج مسئولیت پذیری اجتماعی در سه بخش علمی، ادبی و هنری و اعطای تندیس مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می گردد.

11 شهریور 1399

خبرنگاران 16 فیلم کوتاه کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد فراوری شد

یاسوج- خبرنگاران- مسؤول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 16 فیلم کوتاه کرونایی از زمان شیوع این بیماری تا به امروز در استان فراوری و منتشر شده است.

12 تیر 1399
تعداد: (28)