همه چیز درباره فیلم ترسناک Evil Dead Rise

به گزارش کد الکترونیک، فرنچایز کلاسیک، کمدی و ترسناک مرده شریر قرار است بار دیگر با یک اثر و داستان تازه به روی پرده سینماها بازگردد. ساخت فیلم ترسناک مرده شریر برمی خیزد (Evil Dead Rise) برای اولین بار در ماه اکتبر سال 2019 میلادی اعلام شده بود و سم ریمی نیز قرار بود تا تهیه کنندگی آن را در دست داشته باشد.

همه چیز درباره فیلم ترسناک Evil Dead Rise

خود سم ریمی، لی کرانین را برای نویسندگی و کارگردانی فیلم مرده شریر برمی خیزد انتخاب نموده و بیننده های فیلم های اصلی امیدوار هستند که این کارگردان بتواند وحشت خنده دار و عجیبی که این فرنچایز درون خودش دارد را در این اثر تازه نیز به نمایش در بیاورد. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این فیلم تازه بپردازیم.

داستان فیلم Evil Dead Rise

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فیلم مرده شریر برمی خیزد که به وسیله کمپانی برادران وارنر منتشر شده، به توضیح زیر است:

فیلم مرده شریر برمی خیزد اکشن را از جنگل به داخل شهر منتقل می نماید و داستان پیچیده ای از دو خواهر از هم به دور با بازی ساترلند و سالیوان را روایت می نماید که تنو دیدارشان با ظهور شیاطین تسخیرشده کوتاه می گردد و حالا آن ها باید با کابوس وارترین نسخه خانواده روبه رو شوند و برای بقاء کوشش نمایند.

این فیلم ریبوت و بازسازی شده، با خط داستانی تازه خودش فرصت آن را دارد تا این فرنچایز را مدرن کند و ایده های خوفناک و نوی را به نمایش در بیاورد. با نویسندگی لی کرانین و بعلاوه حضور خود وی روی صندلی کارگردانی این اثر، می توان انتظار داشت که لحظات تاریکی را در این اثر سینمایی مشاهده کرد.

بازیگران فیلم Evil Dead Rise

آلیسا ساترلند که بیشتر برای نقش آفرینی در سریال وایکینگ ها (Vikings) شناخته می گردد، قرار است در فیلم مرده شریر برمی خیزد نقش مادری به نام الی را بازی کند که در لس آنجلس زندگی می نماید. لیلی سالیوان نیز نقش خواهر وی به نام بث را ایفا خواهد نمود. علاوه بر این دو بازیگر که نقش های اصلی این فیلم را ایفا می نمایند، میا چالیس قرار است نقش کاراکتری به نام جسیکا را به تصویر بکشد. از جمله دیگر بازیگران حاضر در این اثر سینمایی نیز می توان به مورگاس دیویس، گابریل اکولس و نل فیشر اشاره نمود ولی هنوز کاراکترهایی که آن ها در این فیلم بازی می نمایند، تعیین نشده است.

مدت زمان فیلم Evil Dead Rise

فیلم مرده شریر برمی خیزد قرار است 96 دقیقه یا یک ساعت و 36 دقیقه زمان داشته باشد که آن را به طولانی ترین فیلم فرنچایز مرده شریر تا به امروز تبدیل می نماید. فیلم مرده شریر (The Evil Dead) تنها 85 دقیقه زمان داشت و این در حالی بود که فیلم دوم آن 84 دقیقه، فیلم ارتش تاریکی (Army of Darkness) 81 دقیقه و فیلم مرده شریر (Evil Dead) سال 2013 91 دقیقه زمان داشتند.

تاریخ اکران فیلم Evil Dead Rise

فیلم مرده شریر برمی خیزد در ابتدا قرار بود تا روی سرویس آنلاین اچ بی او مکس عرضه گردد اما به علت استراتژی نو استودیو سازنده فیلم و بعلاوه واکنش های مثبت از اکران آزمایشی این اثر، تصمیم گرفته شد تا به جای اکران روی سرویس آنلاین، این فیلم سینمایی روی پرده سینماها بیاید.

در نهایت، فیلم مرده شریر برمی خیزد برای اکران در تاریخ 21 آوریل سال 2023 میلادی (آدینه 1 اردیبهشت 1402) برنامه ریزی شد. گفتنی است که این فیلم قبلا و در جشنواره فیلم ساندس سال 2023 میلادی در تاریخ 15 مارس برای حاضرین در این جشنواره اکران شد و توانست مورد توجه آن ها نیز قرار بگیرد.

منبع: فوت و فن / collider.com
انتشار: 29 فروردین 1402 بروزرسانی: 29 فروردین 1402 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2378

به "همه چیز درباره فیلم ترسناک Evil Dead Rise" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره فیلم ترسناک Evil Dead Rise"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید