موسیقی

شبهای موسیقی سنتی بجنورد به انتها رسید

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)در بجنورد، گفت: شب های موسیقی سنتی بجنورد به همت حوزه هنری و کانون پرورش فکری بچه ها استان و با حضور گروه های موسیقی و هنرمندان خراسان شمالی به مدت سه شب در تماشاخانه ترنج برگزار و با...

7 خرداد 1402

ببینید ، حرکت عجیب رئیس جمهور آمریکا

باز هم کارهای عجیب و غریب رئیس جمهور آمریکا سوژه رسانه های آمریکایی شد. بی اعتنایی بایدن به سوال خبرنگاران را در این ویدئو ببینید.

5 بهمن 1401

رونمایی از یک خودروی بدون فرمان، پدال و آینه

شرکت ویمو از یک مینی ون خودران و تمام الکتریکی بدون فرمان، پدال و آینه رونمایی کرده که نشان دهنده آینده رانندگی است.

5 دی 1401

راهنمای سفر به شانگهای ، چین (تور چین ارزان)

راهنمای سفر به شانگهای و جاذبه های گردشگری آندر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره راهنمای سفر به شانگهای چین سخن خواهیم گفت .

18 شهریور 1401

زوریخ در یک نگاه

شهر زوریخ، به لطف ذخایر طبیعی چون رودخانه و دریاچه، چشم اندازی مسحور کننده از کوهستان آلپ پوشیده از برف، خیابان های سنگفرش و جاذبه های متعدد و دیدنی، تجربه ای منحصر به فرد را پیشکش گردشگران می نماید.

7 تیر 1401

گوگل از پیکسل بادز پرو با طول عمر باتری 11 ساعت رونمایی کرد

گوگل دقایقی قبل در جریان رویداد I/O از جدیدترین ایربادز خود با نام پیکسل بادز پرو رونمایی کرد. محصولی با قابلیت حذف نویز اکتیو و طول عمر باتری 11 ساعت.

5 تیر 1401

بازسازی منزل: بازسازی بازی Chrono Cross برای پلتفرم های امروزی معرفی گردید

در ادامه کوشش شرکت اسکوئر انیکس برای یادآوری خاطرات نوستالژیکی که افراد میانسال از دوران پلی استیشن 1 به خاطر دارند، بازسازی (ریمستر) یکی از دیگر آثار محبوب خود یعنی Chrono Cross را هم معرفی نموده است.

24 فروردین 1401

سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی شروع به کار کرد

سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی با حضور سرپرست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عصر دیروز افتتاح شد.

15 اسفند 1400

مدیران فرهنگی برای ایجاد حال خوب در شهر از هنرمندان پیشکسوت کمک بگیرند

تهران (پانا) - نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید نمود باید از تجربیات و نگاه هنرمندان پیشکسوت نسبت به مقوله هنر استفاده گردد.

27 بهمن 1400

تور آلمان: مراکز خرید هامبورگ، آلمان

خرید در هامبورگ، تجربه ای مجذوب کننده است که علاوه بر بازارچه ها و خیابان های شیک و بوتیک های دیدنی و مجذوب کننده، با سر زدن به مراکز خرید بزرگ و لوکس، کامل می گردد.

24 بهمن 1400

تور هند: برترین رستوران های جیپور، هند

جیپور، مشهور به شهر صورتی، یکی از شهرهای تاریخی استان راجستان است. این شهر در شمال غربی کشور هند قرار گرفته است و یک مقصد گردشگری محبوب با رستوران های متعدد است.

18 بهمن 1400

رستوران های اهواز؛ از رستوران گردان امپراطور تا کافه لئو

در این تعطیلات عید که شهرهای بسیاری میزبان مسافران نوروزی هستند اهواز نیز آغوش گرم و بهاری خود را به روی گردشگران بسیاری باز نموده است. این مقاله به شما یاری می نماید تا با رستوران های این شهر زیبا بیش تر آشنا شوید. با خبرنگاران همراه باشید.

13 بهمن 1400

آداب و رسوم شب یلدا در آذربایجان شرقی

آداب و رسوم شب یلدا در آذربایجان شرقی به عنوان چیله گجی سی یا چله گجه سی شناخته می گردد. درباره بازی چله دوید، مراسم چله قاشدی، نواختن عاشیق ها در شب چله و ریختن پوست هندوانه در آب چیزی شنیده اید؟ مهم ترین غذاها و خوراک شب چله در آذربایجان شرقی چیست؟ در...

29 دی 1400

برترین مقاصد ماه عسل در سال 2015 (قسمت اول)

از مناطقی مانند سریلانکا گرفته تا مراکش و سواحل مالدیو، ما برترین و زیباترین سواحل و سفرهایی با قیمت مناسب را به شما پیشنهاد می کنیم. با هم به پنجاه مقصد دیدنی و مناسب برای سفر ماه عسل سفر می کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

25 دی 1400

تور ارزان هلند: مراکز خرید آمستردام؛ از ماگنا پلازا تا ویلا آرنا

آمستردام یکی از شهرهای زیباو مرکز هلند میزبان گردشگران بسیاری از سراسر جهان است. برای شناخت مراکز خرید این شهر با خبرنگاران همراه باشید.

23 دی 1400

از شخصیت های شرور دیزنی تا آینده جیمز باند؛ برترین های هنر و سینما

اگر فرصت مطالعه اخبار و مقالات مهم ادبی، هنری و سینمایی را ندارید، می توانید مجموعه ای از مهم ترین اخبار و برترین مقاله ها و ویدیوهای دنیای فیلم و سریال، کتاب ها، موسیقی و هنرهای تجسمی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های هنر و سینما...

16 دی 1400

تور ارمنستان: برترین رستوران های ایروان برای صرف غذاهای سنتی ارمنی

غذاهای سنتی ارمنی مانند تاریخ کهن این کشور قدمت زیادی دارند. تنوع زیاد غذاهای ارمنستان باعث شده مردم این کشور به غذاهای سنتی شان افتخار نمایند. امروز در مجله گردشگری خبرنگاران به معرفی برترین رستوران های ایروان می پردازیم تا اگر قصد سفر به ارمنستان...

7 آذر 1400

تالار دهلوی افتتاح شد

تهران (پانا) - آیین گشایش و آغاز به کار رسمی تالار دهلوی با حضور محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری، جمعی از هنرمندان برجسته موسیقی ایران و سخنان حسین علیزاده در رثای استادش زنده یاد حسین دهلوی در طبقه پنجم بنیاد رودکی برگزار گشت.

1 آذر 1400

کاهش زمان رسیدگی به درخواست مهاجرت به کانادا از طریق خواشتغالی به 22 ماه

چنانچه قصد مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی را دارید خبرنگاران خبر خوبی برایتان دارد! زمان رسیدگی به درخواست متقاضیان مهاجرت از طریق خوداشتغالی اکنون به 22 ماه کاهش یافته است! شاید بدانید که پیش از این، متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی...

18 شهریور 1400

شروع فستیوال هفته فرهنگی المپیک در باغ کتاب تهران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در این برنامه که با پخش سرود ملی کشورمان شروع شده، موسیقی نواحی مختلف و زورخانه ای و آیین نقالی با توضیح داستان هایی از نبردهای شاهنامه برای مخاطبان که در فضای باز میهمان این برنامه بودند به...

27 مرداد 1400
تعداد: (55)