مدیران فرهنگی برای ایجاد حال خوب در شهر از هنرمندان پیشکسوت کمک بگیرند

به گزارش کد الکترونیک، تهران (پانا) - نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید نمود باید از تجربیات و نگاه هنرمندان پیشکسوت نسبت به مقوله هنر استفاده گردد.

مدیران فرهنگی برای ایجاد حال خوب در شهر از هنرمندان پیشکسوت کمک بگیرند

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در مراسم بزرگداشت هنرمندان پیشکسوت که در باغ زیبا برگزار گردید، با اشاره به نقش فرهنگ و هنر در مدیریت شهری، گفت: بنده معتقدم برای انجام هر کاری در شهر باید از دریچه فرهنگ و هنر به آن نگاه کرد، به این صورت کارهای اجتماعی نیز طور دیگری خواهد شد، قطعاً می توان برای سامان دادن به هم ریختگی های شهر، از هنرمندان استفاده کرد.

وی توضیح داد: اینکه شهر را به حال خودش در افسردگی رها کنیم، بی سلیقگی است، مدیران فرهنگی باید برای ایجاد کردن حال خوب در شهر از هنرمندان پیشکسوت کمک بگیرند.

رئیس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران اضافه نمود: در دوره ای که شما هنرمندان پیشکسوت، هنرتان را به مردم عرضه کردید حال مردم خوب بود و هم اکنون باید از تجربیات و نگاه شما نسبت به مقوله فرهنگ و هنر در همه زمینه ها استفاده گردد.

نادعلی تاکید نمود: بنده معتقدم باید از نگاه اصیل هنرمندان پیشکسوت استفاده گردد تا بتوانیم در ایجاد جامعه ای شاد و بعلاوه در جهت خوب کردن حال مردم کوشش کنیم.

رئیس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود خبر از پیگیری پرداخت وام به هنرمندان داد و اضافه نمود: این موضوع را پیگیری خواهم کرد تا با شرایطی تعیین به هنرمندان پیشکسوت وام پرداخت گردد.

در ادامه این مراسم نادعلی از آلبوم موسیقی تک نوازی سنتور استاد ابوالفضل صادقی نژاد که به صورت بداهه نوازی و مرکب نوازی فراوری شده است، رونمایی کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2105

به "مدیران فرهنگی برای ایجاد حال خوب در شهر از هنرمندان پیشکسوت کمک بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران فرهنگی برای ایجاد حال خوب در شهر از هنرمندان پیشکسوت کمک بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید