5 ترفند برای خرید ارزان تور اسپانیا

به گزارش کد الکترونیک، ارزان خریدن هر چیزی که به گران بودن معروف است یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که می توان انجام داد. مخصوصا اگر آن کار سفر به اسپانیا، یکی از پرگردشگرترین و جذابترین مقاصد اروپایی باشد! پس حسابی حواستان را جمع کنید چرا که در این مطلب می خواهیم به شما بگوییم که چگونه می توان تور اسپانیا را ارزان تر از همواره خریداری کنید.

5 ترفند برای خرید ارزان تور اسپانیا

اقدام برای دریافت ، رزرو و انتخاب یک هتل مناسب از کارهای مقدماتی هستند. اما این تازه اول کار است وقتی که تمام این ها را پشت سر گذاشتید و به مقصد رسیدید انتخاب مکان های تفریحی و چگونگی دسترسی به آن ها، رستوران و … همه و همه کارهایی هستند که باید برای آن ها تصمیم بگیرید و هزینه خرج کنید، حال لذت بخش نیست اگر بتوانید تمام این کارها را با کمترین هزینه انجام دهید؟ حتما می پرسید چطور؟ در ادامه به شما خواهیم گفت.

چگونه تور اسپانیا را ارزان بخریم

.

1- ویزای اسپانیا را با کد الکترونیک بگیرید

اسپانیا جز کشورهای اتحادیه شینگن است، از این رو برای سفر به این کشور بایستی به وسیله سفارت اسپانیا در ایران اقدام نموده و دریافت کنید. احتمالا از سختگیری های سفارت ها در ارتباط با ویزای شینگن، مراحل آن و هزینه های سرسام آور ویزا شنیده اید. اما ما در آژانس هواپیمایی کد الکترونیک راه را برای شما هموارتر نموده و با قیمتی منصفانه بهترین خدمات را ارائه می دهیم.

کد الکترونیک از آژانس های مورد تایید سفارت اسپانیا است. همکاران ما در واحد ویزا در کمترین زمان وقت سفارت را جهت انگشت نگاری معین نموده، فرم ویزا را پر نموده و به شما خواهند گفت ارائه چه مدارکی احتمال دریافت ویزا را بالاتر می برد. مهمتر از همه درباره هزینه ها کاملا صادق و منصفانه صحبت می نمایند. درصد بالای دریافت ویزای اسپانیا و رضایت مسافران عزیز در طی چند سال اخیر این امر را اثبات می نماید.

نکته مهم: آژانس هواپبمایی کد الکترونیک تنها مشاور و اقدام نماینده ویزا است. تصمیم گیری نهایی جهت مثبت یا منفی بودن جواب ویزا به سفارت می باشد.

2- بلیط هواپیما، یک ترفند کاربردی

قیمت بلیط هواپیما تاثیر مستقیم بر روی قیمت نهایی تور اسپانیا دارد. بنابراین از کنار این موضوع به راحتی نگذرید. درست است که انتخاب پرواز مناسب سفری راحت تر و ایمن تر را به دنبال دارد اما با توجه به چند نکته ساده هم می توان پروازی راحت داشت و هم می توان در هزینه های سفر صرفه جویی کرد. پس برای خرید ارزان بلیط هواپیما نکته های زیر را به خاطر بسپارید:

  • به زمان خرید بلیط هواپیما توجه کنید. عموما پروازهایی که در بعدازظهر به مقصد می رسند و پروازهای وسط هفته قیمتی ارزان تر از سایر پروازها دارند.
  • ایرلاین مناسب را انتخاب کنید. ایرلاین های مختلف داخلی مانند هواپیمایی ماهان و هواپیمایی ایران ایر و ایرلاین های خاریجی مانند هواپیمایی اتریشی و هواپیمایی لوفت هانزا از تهران به مقصد مادرید یا بارسلون پرواز دارند. قبل از خرید بلیط هواپیما پروازها را با دقت چک کنید، چرا که معمولا پروازهای داخلی قیمت های پایین تری نسبت به پروازهای خارجی دارند.

3- هتل با کیفیت اما ارزان

خدمات، راحتی، تمیزی، منطقه هتل و قیمت از معیارهای انتخاب یک هتل مناسب در تور اسپانیا هستند. شهرهای اسپانیا مملو هستند از هتل ها و هاستل هایی که با قیمت مناسب خدمات بسیار عالی را به گردشگران ارائه می دهند. بنابراین با انتخاب یک هتل مناسب به مقدار قابل توجهی می توان در هزینه های سفر صرفه جویی کرد.

ما به شما هتل های 4ستاره ای را که در مرکز شهر قرار دارند پیشنهاد می کنیم. این هتل ها تمام معیارهای یک هتل ایده آل را دارند و در کنار ارائه خدمات عالی از قیمت های معقول و مناسب برخوردار هستند.

هتل های 4 ستاره در مادرید

  • هتل 4 ستاره Soho Boutique Opera
  • هتل 4 ستاره Soho Boutique Congreso
  • هتل 4 ستاره NH Collection Madrid Gran Vía
  • هتل 4 ستاره Axel Hotel Madrid - Adults Only

هتل های 4 ستاره در بارسلون

  • هتل 4 ستاره Hotel Barcelona 1882
  • هتل 4 ستاره Iberostar Selection Paseo de Gracia 4 Sup
  • هتل 4 ستاره Room Mate Gerard
  • هتل 4 ستاره Room Mate Anna

4- از کافه و رستوران های کوچک غافل نشوید

برای لذت بردن از غذاهای لذیذ اسپانیایی و تست طعم های مختلف نیازی نیست حتما رستوران های عظیم و لوکس را انتخاب کنید. بلکه کافه های دنج و حتی غذاهای خیابانی هم کیفیت عالی دارند و لذت سرو غذا را چندین برابر می نمایند. البته ما ایرانی ها در آداب غذاخوردن یک نقطه اشتراک جالب با اسپانیایی ها داریم و آن اینکه در اسپانیا هم مانند ایران نهار وعده غذایی اصلی است بنابراین می توان وعده صبحانه را سبک تر گرفت و به جای آن نهاری مفصل را در برنامه غذایی قرار داد.

تاپاس، گراتن مرغ دودی، پیستو مانچه گو، باکالائو و پولپو الاگالگا از لذیذترین غذاهای اسپانیایی هستند که تست آن ها در کافه های با صفا اسپانیا نباید از دست داد.

5- تفریحات را هوشمندانه انتخاب کنید

اگر فکر می کنید تفریحات اسپانیا گران و پرهزینه هستند باید بگوییم کاملا در اشتباه هستید. این کشور جاذبه های فراونی دارد که نه تنها ارزان تمام می شوند بلکه بسیاری از آن ها رایگان هم هستند. در ادامه شما را با تفریحات رایگان اسپانیا آشنا می کنیم.

  • شنا کردن، قدم زدن و دریافت حمام آفتاب در سواحل بارسلون
  • لذت بردن از نمایش ها، موسیقی خیابانی و اجرای فلامنکو در خیابان رامبلاس بارسلون
  • پیاده روی و همراه شدن با گروه های موسقی در میدان پلازادلامرسه بارسلون
  • بازدید از پارک بوئن رتیرو و لذت بردن از فضای زیبای آن در مادرید
  • بازدید از گالری و موزه های رایگان مادرید
  • قدم زدن در میدان تاریخی پلازا مایور مادرید
  • شرکت در جشنواره ها و فستیوال های جذاب اسپانیا

جهت دریافت ویزای شینگن، رزرو تور اسپانیا و تور اروپا با همکاران ما در واحد تور تماس بگیرید.

منبع: ستاره ونک
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1265

به "5 ترفند برای خرید ارزان تور اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 ترفند برای خرید ارزان تور اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید