سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی شروع به کار کرد

به گزارش کد الکترونیک، سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی با حضور سرپرست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عصر دیروز افتتاح شد.

سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی شروع به کار کرد

عصر دیروز، یکشنبه 3 شهریور، سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاه های تهران شروع به کار کرد. در این مراسم، دکتر علی اصغر مونسان، سرپرست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جمعی از مسئولان ارشد کشوری و نمایندگان مجلس حضور داشتند که پس از مراسم افتتاحیه، مونسان با حضور در غرفه های مختلف از نزدیک با هنرمندان ملاقات و گفت وگو کرد.

این نمایشگاه در سالن های 8، 9، 10، 11، 12 و 25A تا 25E نمایشگاه بین المللی تهران واقع در بزرگراه چمران برگزار می گردد. بیش از 600 غرفه در این نمایشگاه حضور دارند و علاقه مندان می توانند برای بازدید از نمایشگاه از سوم تا نهم شهریور از ساعت 10 صبح تا 18 به محل دائمی نمایشگاه های تهران مراجعه نمایند.

از مهم ترین ویژگی های نمایشگاه می توان به اختصاص فضای معین به روستاها و شهرهای ملی و اختصاص فضای رایگان به هنرمندان منطقه ها محروم اشاره نمود. 13 سیاه چادر عشایری و گروه های موسیقی و هنری نیز در این نمایشگاه حضور دارند و فضایی برای آموزش نیز در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

شعار سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی، صنایع دستی، رونق فراوری، افتخاری جهانی انتخاب شده است که مهم ترین هدف آن حمایت از فراوری ملی به خصوص صنایع دستی ایرانی است.

مونسان نیز در حاشیه بازدید از نمایشگاه بر حمایت از هنرمندان صنایع دستی تاکید نمود و خطاب به آن ها، خواهان توجه به طراحی در فراوری هنرهای سنتی و صنایع دستی شد.

منبع: کجارو / میراث آریا
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2125

به "سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید