طراحی گرافیکی و چاپ

نکات کلیدی در انتخاب و خرید پارچه رومبلی

مبلمان تاثیر زیادی در طراحی داخلی دارد . به عنوان مثال، تغییر پارچه مبلمان می تواند ظاهر و حال و هوای کاملا جدیدی را به اتاق نشیمن شما بیاورد. اما با وجود انواع مختلف پارچه رومبلی، انتخاب پارچه ای که مناسب خانه و دکوراسیون شما باشد، می تواند دلهره آور...

8 آذر 1402

کتاب نوشتارهای عکاسی مستند منتشر شد

به گزارش خبرنگاران در سنندج، کتاب نوشتارهای عکاسی مستند مجموعه متونی است که نگارنده در باب عکاسی مستند اجتماعی به رشتۀ تحریر درآورده است.

1 تیر 1402

ضروری ترین وسایل در سفر به مشهد با اتوبوس کدامند؟

خبرنگاران: کدام وسایل را باید در سفر به مشهد با اتوبوس همراه داشته باشیم؟ برای دریافت چک فهرست کامل از وسایل مورد احتیاج در مسافرت زمینی به مشهد با ما همراه شوید.

16 اردیبهشت 1402

راهنمای سفر به شانگهای ، چین (تور چین ارزان)

راهنمای سفر به شانگهای و جاذبه های گردشگری آندر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره راهنمای سفر به شانگهای چین سخن خواهیم گفت .

18 شهریور 1401

کلینیک زیبایی الیزه لانژه؛ نکات کلیدی برای انتخاب برترین کلینیک زیبایی

کلینیک های بسیار زیادی در سطح شهر وجود دارند اما قبل از مراجعه به این کلینیک ها باید از خود بپرسیم که آیا کلینیک انتخاب شده چه خدماتی انجام می دهد و آیا جز کلینیک های خوب در سطح شهر می باشد؟

2 مرداد 1401

تاریخ سفر: از ساخت کشتی بخار تا سفر به قطب شمال و جنوب

تاریخ سفر با ساخت کشتی های بخار تحولی دوباره یافت و بشر در پی کشف ناشناخته های بیشتر تا قطب شمال و جنوب سفر کرد.

5 خرداد 1401

رده های سنی کتاب در نسل های اخیر جابه جا شده است، تبلیغات حلقه مفقوده صنعت نشر است

به گزارش خبرنگاران ، مدتی پیش چاپ صدم کتاب پاستیل های بنفش اثری از کاترین اپلیگیت منتشر شد، کتابی برای نوجوانان که کوشش دارد با زبانی ساده به فراز و نشیب های زندگی بپردازد و راهکارهای عبور از آن را به یاری خانواده و دوستان به مخاطبان خود بیاموزد. چاپ...

20 آذر 1400

ثبت اطلاعات واحد های تولیدی و صنعتی قم در سامانه جامع تجارت الزامی است

سیجانی از الزام در ثبت اطلاعات واحد های تولیدی و صنعتی در سامانه جامع تجارت و انبار ها تا امروز بیستم مهرماه خبر داد.

5 آبان 1400

تعریف آب درمانی

هیدروتراپی، در واقع خارج کردن سمومی از بدن است که می توانند موجب درد مفاصل و التهاب شوند. همچنین درمان به روش هیدروتراپی در کنترل بیماری های مزمن از قبیل روماتیسم مفاصل و استخوان ها مؤثر است.

3 آبان 1400

تور گرجستان: نمایشگاه کتاب های ممنوعه تفلیس مرکز جهانی کتاب یونسکو

به گزارش خبرنگاران به نقل از پابلیشینگ پرسپکتیو، هفته گذشته در تفلیس مرکز کشور گرجستان نمایشگاه کتاب منحصربه فردی برگزار گردید که در نوع خود جالب و عجیب بود. اسم نمایشگاه، کتاب های ممنوعه در سال های گذشته این کشور بود؛ کتبی که در زمان شوروی سابق برخی...

25 مهر 1400

واشنگتن پست: رئیس دفتر سیا در وین به علت بی توجهی به سندروم مرموز هاوانا برکنار شد

روزنامه واشنگتن پست گزارش داده رئیس دفتر منطقه ای سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سی آی ای) در اتریش در ارتباط با موارد مرموز سندروم هاوانا برکنار شده است.

10 مهر 1400

کودک امروز کودک شهروند دیجیتال جهانی است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در خوزستان، شهرام اقبال زاده نویسنده و مترجم در نشست مجازی فرهنگی و ادبی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان خوزستان با اسم از کودک افسانه تا کودک دیجیتال که به مناسبت روز ملی ادبیات کودک در اهواز برگزار گردید، در جمع کارشناسان...

18 مرداد 1400

همه چیز درباره برند ریباک؛ برند ورزشی حرفه ای و مطرح بین المللی

سال هاست که برند ریباک Reebok به نام یکی از محبوب ترین برندها در زمینه فراوری کفش و پوشاک ورزشی دنیا شناخته می گردد. برندی که در رقابت با برندهای معروف دیگر همانند آدیداس، اسکچرز، نایک و… قد خم نکرد، به پیروزیت خود ادامه داد و همچنان هم یکی از پیروز ترین...

3 مرداد 1400

نصف کردن قرص باعث این اتفاقات بد می شود!

تهران (پانا) - در مورد نصف کردن قرص چندین هشدار جدی وجود دارد که در این بخش درباره آن توضیحاتی ارائه کرده ایم، با ما همراه شوید.

18 خرداد 1400

انتخاب عضو هیئت علمی دانشگاه یزد به عنوان استاد نمونه منابع طبیعی کشور

شورای عالی جنگل، مرتع و آبخیزداری وزارت جهاد کشاورزی، محمدرضا اختصاصی عضو هیئت علمی دانشگاه یزد را به عنوان استاد نمونه در عرصه های مختلف منابع طبیعی کشور معرفی کرد.

29 اردیبهشت 1400

ساز گیتار بیس؛ معرفی، تاریخچه و ویژگی ها

خبرنگاران | سرویس فرهنگ و هنر - اگر تا به حال اسم گیتار بیس یا گیتار باس را شنیده اید، بدانید که گیتار باس سازی شبیه به گیتار الکتریک است، ولی با صدایی بم تر. برای آشنایی بیشتر با گیتار بیس، ویژگی هایش و تفاوت های آن با گیتار الکتریک با ما همراه باشید.

22 اردیبهشت 1400

ریزش دلار ادامه دارد

تهران (پانا) - ارزش دلار جهانی برای سومین روز متوالی ریزش کرد.

7 اردیبهشت 1400

تجهیزات تصویربرداری پزشکی با فناوری نانو قوی تر می شوند خبرنگاران

پژوهشگران سوئیسی نشان دادند که با استفاده از فناوری نانو می توان تجهیزات پزشکی نظیر سی تی اسکن یا دستگاه های اشعه ایکس را تقویت کرد. برای این منظور، آن ها آشکارسازها را با گرافن تقویت کردند.

25 فروردین 1400

دردسر بزرگ برای هنری ها ، چهره های شاخص هنر با آیین نامه ارتقاء فعلی جایی برای پیشرفت ندارند

عدم تفکیک رشته ها در آیین نامه ارتقاء اعضای هیئت علمی مشکلاتی را برای اساتید دانشگاهی به ویژه اساتید حوزه هنر به وجود آورده است؛ به همین منظور به مصاحبه با جمال عرب زاده، استادیار دانشگاه هنر پرداختیم.

2 اسفند 1399

معرفی کمپانی کونیکا مینولتا Konica Minolta

کمپانی ژاپنی کونیکا مینولتا Konica Minolta یک کمپانی فعال در زمینه الکترونیک،ساخت ماشین های چاپ دیجیتال و چاپگر، تجهیزات شرکتی، تصویر برداری پزشکی، تصویر برداری گرافیکی، تجهیزات اوپتیک و اندازه گیری است. این کمپانی به طور رسمی در سال 2003 شکل گرفت، قبل از آن...

2 دی 1399
تعداد: (41)