وارونگی در بازار نشر

به گزارش کد الکترونیک، این رمان از مجموعه کتاب های قفسه آبی این ناشر منتشر شده است. نگارش وارونگی در تابستان سال 91 به انتها رسیده و در زمستان همان سال بازنویسی نهایی شده است.

وارونگی در بازار نشر

پیش از این مجموعه داستان حالا یک کلاه آفتابی قرمز دارم از عطیه راد منتشر شده است و حالا اولین رمان این داستان نویس با عنوان وارونگی به چاپ رسیده است.

این رمان دارای راوی اول شخص است که یک زن است و زندگی اش را در سال های دهه 60 و زمان جنگ روایت می نماید. این راوی که افسانه نام دارد، عاشق مردی به نام رضاست که رفته و او را تنها گذاشته است.

در قسمتی از این کتاب می خوانیم:

در فیلم آتش روشن بود و جرق جرق می سوخت و صدا می داد و زن می دوید. باز که رفتم اتاق شان فقط برفک بود و دستمال ویدیوپیچ را لای رخت خواب ها پیدا نموده بود. شب باز زنی توی اخبار اتاق نن تاجی دوتا از بچه های ضدانقلابش را تحویل داده بود و رویش را سفت تر می گرفت. دایی عباس هنوز جبهه بود و خاله ناهید که نبود، من برفک تماشا می کردم. نن تاجی آمد دستمال را از زیر درخت خواب ها بیرون کشید و جعبه سیاه را برداشت، برد انداخت وسط باغ. بعد برگشت فیلم ها را بغل زد و روی هم ریخت. دبه نفت را از پای منبع پر کرد و ریخت و کبریت کشید.

خاله ناهید می گوید: درخت مرواری هم اون زمان سوخت. همه چی عوض شد؛ دو ماه بود هیچ خبری از عباس نداشتیم. خبر اومده بود که موجی شده، گوش اش کر بوده چهل روز.

خاله نگار چندبار تا حالا گفته: باید گریه کنی خواهر. این بد دردیه که آدم بی هوا بخنده جای گریه.

این کتاب با 124 صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت 7 هزار تومان منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 919

به "وارونگی در بازار نشر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وارونگی در بازار نشر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید