استارتاپ

برترین شرکت ارسال بار به کانادا

بسیاری از افراد می خواهند بدانند حمل و نقل چیست و در کجا مورد استفاده قرار می گیرد، دغدغه اصلی بسیاری از شرکت های تجاری کوچک و بزرگ، صاحبان مشاغل، استارت آپ ها این است که چگونه کالاهای خود را از ایران به خارج از کشور و بالعکس حمل نمایند. در پی یک شرکت حمل...

11 اسفند 1401

حضور پررنگ محصولات ال جی در True Digital Park West

ال جی با محصولات برجسته خودش در مرکزی فناوری نوآورانه آسیا و در True Digital Park West تایلند خوش درخشیده است.

26 بهمن 1401

نوآوری یک غول ترسناک نیست، باید بذرِ ایده را در فکر تمام فارغ التحصیلان دانشگاهی بکاریم

خبرنگاران/کرمانشاه رییس پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه با بیان اینکه همه افراد می توانند صاحب ایده شوند، گفت: باید مجموعه زیست بوم فناوری استان در کنار یکدیگر قرار گرفته و بذرِ ایده را در فکر تمام فارغ التحصیلان دانشگاهی بکاریم.

29 آبان 1400

تور دبی ارزان: فراخوان حضور استارتاپ های گردشگری در اکسپوی2020 دبی ، تا سرانجام مهرماه فرصت دارید

مهلت شرکت استارتاپ ها و شرکت های مختلف در جشنواره های گردشگری اکسپو2020دبی، به مدت یک ماه تمدید شد. به گزارش روابط عمومی دبیرخانه تخصصی برگزاری این جشنواره ها، فراخوان شرکت در جشنواره های سه گانه ایده ها و استارتاپ های برتر، نوآوری در آژانس های مسافرتی...

15 مهر 1400

راز موفقیت استارت آپ ها در چین

چین که زمانی به اسم کارخانه جهان شناخته می شد، در دهه های اخیر آنقدر پیشرفت نموده که به ابرقدرت مالی تبدیل شده است و انتظار می رود این کشور در سال2027 از نظر فراوری ناخالص داخلی (GDP) اسمی، به عظیم ترین اقتصاد جهان تبدیل گردد. به جز میزان، چین به شکل موفقیت...

4 مرداد 1400

بوم سرمایه بزرگترین چالش استارتاپ ها را در جذب سرمایه حل می کند

تهران (پانا) - سرویس بوم سرمایه بتازگی از سوی سازمان فناوری اطلاعات به سامانه ایران نوآفرین (به آدرس irannoafarin.ir که کار خود را به عنوان درگاه واحد ارائه خدمات به زیست بوم نوآفرینی کشور و حمایت از توسعه استارتاپ ها حدود دو سال گذشته آغاز کرده)، اضافه شد.

1 تیر 1400

رویداد برطرف چالش فناوری و استارت آپ رنگ و صنایع با همکاری دانشگاه آزاد قزوین برگزار می گردد

شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین 25 دی ماه با همکاری دانشگاه آزاد واحد قزوین رویداد برطرف چالش فناوری و استارت آپ رنگ و صنایع وابسته با رویکرد شبکه سازی برگزار می نماید.

14 بهمن 1399

برگزاری اولین جشنواره ملی کاریکاتور کارآ

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از همه هنرمندان کاریکاتوریست کشور دعوت کرد تا در اولین جشنواره ملی کاریکاتور کارآ شرکت کنند.

8 بهمن 1399

اعلام تشکیل کمیته ملی گردشگری خوراک

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تشکیل کمیته ملی گردشگری خوراک صورت پذیرفت.

9 آذر 1399

مأموریت سازمان فناوری اطلاعات برای حمایت از استارت آپ ها

رئیس دانشکده پست و مخابرات گفت: وزارت ارتباطات به سازمان فناوری اطلاعات ماموریت داده تا عمده هدف خود را برای حمایت از شرکت های استارت آپی داشته باشد.

6 دی 1398

وحدت: ضرورت ورود صنعت خودروسازی به حوزه نوآوری

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی خواهان تشکیل زیست بوم نوآوری و فناوری پیرامون صنعت خودروسازی در کشور شد و گفت: احتیاج به شرکت های دانش بنیان و حوزه نوآوری، مسیری است که صنعت خودروسازی کشور باید به آن ورود پیدا کند.

21 آبان 1398