حضور پررنگ محصولات ال جی در True Digital Park West

به گزارش کد الکترونیک، ال جی با محصولات برجسته خودش در مرکزی فناوری نوآورانه آسیا و در True Digital Park West تایلند خوش درخشیده است.

حضور پررنگ محصولات ال جی در True Digital Park West

باید گفت که مجذوب نماینده ترین و چشم نوازترین محیط ها چه یک کلبه منزوی و زیبا در کوهستان و چه یک کافی شاپ شیک در مرکز شهر باشد، الهام بخش خلاقانه ترین آثار هستند. همین موضوع نیز سبب شده تا شرکت ال جی تایلند که یکی از بزرگترین ارائه دهنده های فضای کار مشترک و خدمات برای شرکت های تکنولوژی در جنوب شرقی آسیا به شمار می رود، نمایشگرها و راهکارهای تجاری با کیفیت خودش را در اختیار True Digital Park West بانکوک قرار بدهد.

ساختمان ترو دیجیتال پارک وست فضایی بیش از 230000 متر مربعی دارد و در زیست بوم متصل به هم آن، استارت آپ ها، کارآفرینان، غول های فناوری، سرمایه گذاران و حتی سازمان های دولتی در کنار یکدیگر مشغول فعالیت هستند که تجربیات متفاوتی را برای کاربران به ارمغان می آورند. اینجا با تِم نوآوری باز (Open Innovation) به عنوان مرکز نوآوری فناوری در تایلند شناخته می گردد.

ترو دیجیال پارک به دو بخش شرق و غرب تقسیم شده که قسمت شرق آن در سال 2019 میلادی افتتاح شده بود و قسمت غربی آن نیز اخیرا و در سال 2022 افتتاح شد. ال جی به عنوان بخشی از مشارکت خودش با ترو دیجیتال پارک، بخشی از فضای کار مشترک قسمت غربی تازه افتتاح شده آن را به مقصد ایدئالی برای علاقه مندان به فناوری و استارآپ در سراسر منطقه تغییر داده که تجربیات فوق العاده و چشم گیری را به وسیله طرح ها و تصاویر با کیفیت تابلو های ال ای ای خودش ارائه می دهد.

نمایشگرهای تجاری ال جی در همه میزان ها و اشکال هستند که شامل صفحه نمایش های بزرگ، منحنی، سقفی و کفی تعاملی می شوند. این نمایشگرها به طور ویژه برای تکمیل تجربه چشم گیر انتخاب شده اند و در این فضا نیز در مجموع 50 تابلوی دیجیتالی ال جی وجود دارند که به هر کدام از بازدیدنماینده ها، نگاهی اجمالی از آینده را ارائه می نمایند. هر صفحه نمایش در بالا بردن محتوای اچ دی به وسیله رنگ های زنده و وضوح فوق العاده بسیار موثر هستند و افراد می توانند به لطف محیط خارق العاده و تماشایی اطراف خود، به هنگام کار الهام های بی پایانی داشته باشند.

ال جی علاوه بر اینکه به وسیله قدرت فناوری های نمایشگرهای خودش قادر است فکر افرادی که در این فضای چند منظوره کار می نمایند را تحریک کند بلکه مطمئن است که نرم افزار مدیریت محتوای بهینه شده برای LG webOS به نام نرم افزار LG SuperSign CMS می تواند مدیریت محتوای بی دردسر در سراسر ساختمان را در اختیار افراد مسئول قرار بدهد تا شرکا بتوانند با بهره وری بیشتری کار نمایند.

ال جی که به عنوان شرکتی پیشگام در زمینه راهکارها و محصولات حوزه تابلوهای ال ای دی شناخته می گردد، با فناوری های برجسته خود می تواند هر فضایی را به مرکزی نوآورانه و پیشرفته تبدیل کند. شرکت ال جی تایلند به وسیله همکاری و چشم اندازی مشترک با True Digital Park که به عنوان یکی از پیروز ترین مراکز نوآوری و استارآپ تایلند شناخته می گردد، توانسته مجموعه ای از نمایشگرهای تجاری منحصربه فرد و پیشرفته خودش را برای مشتریان به نمایش بگذارد.

منبع: فوت و فن
انتشار: 26 بهمن 1401 بروزرسانی: 26 بهمن 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2355

به "حضور پررنگ محصولات ال جی در True Digital Park West" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور پررنگ محصولات ال جی در True Digital Park West"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید