سلامتی و پزشکی

نکات کلیدی در انتخاب و خرید پارچه رومبلی

مبلمان تاثیر زیادی در طراحی داخلی دارد . به عنوان مثال، تغییر پارچه مبلمان می تواند ظاهر و حال و هوای کاملا جدیدی را به اتاق نشیمن شما بیاورد. اما با وجود انواع مختلف پارچه رومبلی، انتخاب پارچه ای که مناسب خانه و دکوراسیون شما باشد، می تواند دلهره آور...

8 آذر 1402

یک نسخه خطی از میرعماد رونمایی شد

یک نسخه از کتاب مرقع خط به شماره 1565 شامل 27 قطعه در سطرهای متفاوت و چلیپا به خط نستعلیق و کتابت ممتاز میرعماد در سال 1007 هجری قمری در مقابل خبرنگاران قرار گرفت.

9 مهر 1402

انفجار یک کارخانه ذوب فلزات در قم 21 مصدوم بر جای گذاشت

در پی وقوع حادثه ای که در کارخانه استیل ریزان ذوب فلزات در جاده قم- کاشان رخ داد متأسفانه 21 نفر دچار درجات مختلف سوختگی شدند که حال یکی از مصدومان وخیم است.

29 شهریور 1402

راز رژیم غذایی جادویی جوکوویچ برای قهرمانی فاش شد

توانایی بدنی نواک جوکوویچ در 36 سالگی حیرت انگیز است، او حتی در این سن به قهرمانی های خود در گرند اسلم ادامه می دهد، اما چه عواملی در موفقیت های اخیر صربیناتور دخیل بوده است؟ او خود در کتاب سرویس برای برنده شدن به عوامل تغذیه ای موفقیتش در عرصه قهرمانی...

23 شهریور 1402

اگر هوادار بازی های کامپیوتری هستید به این کشورها سفر کنید!

انتخاب مقصد سفر به نوع سفر دارد و معمولا به بازدید از جاهای گردشگری، مراکز خرید، اماکن تاریخی و دیدن طبیعت و منظره ها ختم نمی گردد، بلکه یکی از مجذوب کنندهیت های سفر می تواند رفتن به جاهایی که بازی های کامپیوتری دارند، باشد. به همین علت افراد بسیاری که...

22 مرداد 1402

شیر داغ و عسل؛ مفید یا زیان آور؟ً!

شاید شما نیز این با ور سنتی را شنیده باشید که به هیچ عنوان نباید شیر داغ و عسل را در ترکیب با یکدیگر مصرف کرد. در واقع فضای اینترنت مملو از موضوعاتی این چنینی است که در بسیاری از آنها در مورد اثرات مضر افزودن عسل در شیر گرم ابراز نگرانی شده است.

19 مرداد 1402

آزمون دبیری پنجشنبه برگزار می گردد

بنا بر اعلام مشاور وزیر و مدیر پروژه های استخدامی وزارت آموزش و پرورش، با توجه به تعطیلی سراسری پنجشنبه و آدینه در کشور، حوزه های ارزیابی تکمیلی آزمون آموزگاری در این دو روز تعطیل هستند، اما آزمون دبیری در موعد مقرر خود یعنی روز پنجشنبه 12 مردادماه برگزار...

10 مرداد 1402

چند ترفند ساده برای درمان فوری انواع درد شکم

در حقیقت بخش هایی از بدن ما که به عنوان سیستم هضم شناخته می شوند، محل زندگی زیست بوم کاملی از باکتری هاست و با ایجاد تغییراتی ساده در سبک زندگی می توانیم از شر طیف گسترده ای از مسائل سیستم هضم و دفع خلاص شویم.

28 تیر 1402

ضرورت شادی جمعی برای توسعه اجتماعی

مهرداد هوشمند، جامعه شناس معتقد است یکی از ابزارهای پراکنده کردن شادی در جامعه، برپایی جشن های مختلف ملی و مذهبی است و چنین جشن هایی مانند جشن عید غدیر، می تواند شادی را در بین مردم رواج دهد.

18 تیر 1402

اضافه وزن در جوانی و افزایش ریسک سرطان پروستات

محققان پی بردند اضافه وزن مردان جوان در دوران نوجوانی و بیست سالگی، ممکن است به طور ناخواسته خطر ابتلا به سرطان پروستات را در آینده افزایش دهد.

5 خرداد 1402

چرا استفاده از محصولات پوستی تاثیر زیادی ندارد؟

همه افراد برای رسیدن به پوستی سالم، همواره از محصولات پوستی استفاده می کنند اما آن نتیجه ای که می خواهند را بدست نمی آورند، حالا علت چیست؟

4 خرداد 1402

ضروری ترین وسایل در سفر به مشهد با اتوبوس کدامند؟

خبرنگاران: کدام وسایل را باید در سفر به مشهد با اتوبوس همراه داشته باشیم؟ برای دریافت چک فهرست کامل از وسایل مورد احتیاج در مسافرت زمینی به مشهد با ما همراه شوید.

16 اردیبهشت 1402

قانون 5 ثانیه برای غلبه بر تعویق انداختن و تنبلی

مل رابینز یکی از سخنرانان خانم بسیار پیروز در جهان به شمار میرود و نویسنده آثار پر فروش در سطح بین المللی می باشد. کتاب های او به 36 زبان مختلف ترجمه شده اند. مل رابینز در سال 2017 با انتشار کتاب قانون 5 ثانیه ای خود، رکورد های قبلی خودش را هم شکست.

1 اردیبهشت 1402

برترین شرکت ارسال بار به کانادا

بسیاری از افراد می خواهند بدانند حمل و نقل چیست و در کجا مورد استفاده قرار می گیرد، دغدغه اصلی بسیاری از شرکت های تجاری کوچک و بزرگ، صاحبان مشاغل، استارت آپ ها این است که چگونه کالاهای خود را از ایران به خارج از کشور و بالعکس حمل نمایند. در پی یک شرکت حمل...

11 اسفند 1401

حال وزیر ورزش وخیم شد ، احتمال جراحی سجادی در دست آنالیز است

رئیس اورژانس کرمان از وخامت حال وزیر ورزش و جوانان اطلاع داد.

4 اسفند 1401

تکرار شگفت انگیز حادثه مسمومیت دانش آموزان در قم ، شرایط افراد مشکوک به مسمومیت

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم از پذیرش 37 دانش آموز با علائم مشکوک به مسمومیت در مراکز درمانی اطلاع داد و گفت: حال عمومی دانش آموزان مساعد است و به زودی تمامی آنان ترخیص می شوند.

24 بهمن 1401

علت چرب شدن کبد کشف شد

بهداشت نیوز نوشت: محققان دانشکده پزشکی دانشگاه ویرجینیا یک محرک کلیدی برای بیماری کبد چرب غیر الکلی کشف نموده اند، وضعیتی مرموز که بدون هیچ علت مشخصی باعث تجمع چربی در کبد می گردد.

22 بهمن 1401

لیزای بیچاره روسیه در تالار وحدت، بی وطن در تئاترشهر

در آخرین روز اجراهای چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر، 13 نمایش در بخش های صحنه ای و خیابانی اجرا می شوند.

13 بهمن 1401

ببینید ، حرکت عجیب رئیس جمهور آمریکا

باز هم کارهای عجیب و غریب رئیس جمهور آمریکا سوژه رسانه های آمریکایی شد. بی اعتنایی بایدن به سوال خبرنگاران را در این ویدئو ببینید.

5 بهمن 1401

4 اصل در رژیم غذایی مبتلایان به چربی خون

به هیچ وجه نباید کلسترول را دست کم بگیرید، زیرا اگر اندازه آن از حد نرمال بیشتر گردد، یکی از عوامل خطر اصلی قلبی و عروقی خواهد بود.

1 بهمن 1401
تعداد: (500)