پوشش بیمه ای اقشار کم عایدی و آسیب پذیر در محلات کم برخوردار

به گزارش کد الکترونیک، مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: در پی این هستیم که بتوانیم در زمان بندی اجرا شده، اقشار کم عایدی و آسیب پذیر را در محلات کم برخوردار تحت پوشش بیمه قرار بدهیم.

پوشش بیمه ای اقشار کم عایدی و آسیب پذیر در محلات کم برخوردار

به گزارش گروه اجتماعی کد الکترونیک، محمدمهدی ناصحی در اولین جلسه کارگروه فنی، نظارت و ارزیابی توانمندسازی ساکنین محلات کم برخوردار که با حضور جانشین وزیر کشور برگزار گردید، اضافه کرد: زمانی که این اقدام را در سازمان بیمه سلامت آغاز کردیم، نگاه سازمان این بود که به عنوان یکی از وظایف ذاتی سازمان بتوانیم هر ایرانی یا هر فردی که در کشورمان نیازمند یاری است را تحت پوشش بیمه قرار داده و خدمات در خور این افراد ارائه کنیم.

وی ادامه داد: طرح توسعه و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار برای مدتی در استان کرمان به صورت آزمایشی اجرایی شد و سپس در سایر استان ها ادامه پیدا کرد.

ناصحی اضافه کرد: سازمان بیمه سلامت هم در زمینه نظام ارجاع و هم پوشش بیمه ای مناسب یاری می نماید و با داشتن کد ملی افراد، آن ها را تحت پوشش بیمه قرار می دهیم.

وی گفت: اگر بخواهیم هزینه از جیب مردم را کم کنیم، راهی نداریم جز اینکه به طور مستقیم این کار را انجام بدهیم. همچنان مشاهده می گردد که پرداختی از جیب مردم بالا است و حل این موضوع از طریق بیمه ها امکان پذیر است. حتی موضوع اتباع نیز برای ما اهمیت دارد و در پی راهکاری برای آن هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2185

به "پوشش بیمه ای اقشار کم عایدی و آسیب پذیر در محلات کم برخوردار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوشش بیمه ای اقشار کم عایدی و آسیب پذیر در محلات کم برخوردار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید