برترین شرکت ارسال بار به کانادا

به گزارش کد الکترونیک، بسیاری از افراد می خواهند بدانند حمل و نقل چیست و در کجا مورد استفاده قرار می گیرد، دغدغه اصلی بسیاری از شرکت های تجاری کوچک و بزرگ، صاحبان مشاغل، استارت آپ ها این است که چگونه کالاهای خود را از ایران به خارج از کشور و بالعکس حمل نمایند. در پی یک شرکت حمل و نقل بین المللی که بتواند این کار را با قیمت های ارزان برای آنها انجام دهد.

برترین شرکت ارسال بار به کانادا

از طرفی مهاجرت مردم به کشورهای دیگر افزایش یافته و از آنجایی که افراد مجبورند وسایل شخصی خود را به محل سکونت نو خود ببرند، در پی یک باربری در خارج از کشور می گردند تا تمامی وسایل حمل و نقل را برای آنها انجام دهد.

استفاده از خدمات حمل و نقل بین المللی یا خدمات حمل و نقل حرفه ای فرصت های بسیار خوبی را برای کسب و کار شما فراهم می نماید و به شما آرامش می دهد، اگر شرکت حمل و نقل مناسبی را برای ارسال کالا انتخاب نکنید، قطعا با مسائل زیادی روبرو خواهید شد.

وظایف شرکت حمل و نقل بین المللی

وظیفه یک شرکت حمل و نقل بین المللی، گذراندن یک فرآیند پیچیده همراه با قوانین و مقررات بسیاری برای حمل و نقل کالا بین کشورهای مختلف است.

یک شرکت حمل و نقل بین المللی باید سیاست های خاص حمل و نقل را بداند و قوانین را به درستی اعمال کند تا بتواند بار شما را به درستی، ایمن و قانونی حمل کند تا بتواند کالای شما را در سریع ترین زمان و به برترین شکل تحویل دهد.

برخلاف محموله های داخلی، حمل و نقل بین المللی پیچیده است زیرا هر کشوری قوانین خاص خود را دارد، بعضی کشورها سیاست های سخت گیرانه تری دارند و واردات بعضی از محصولات را به طور کامل ممنوع نموده اند.

حمل و نقل بین المللی چقدر زمان و هزینه دارد؟

زمان و هزینه حمل و نقل بین المللی به مقدار محموله یا بسته شما، روش حمل و نقل و فاصله بین مبدا و مقصد بستگی دارد.

ما 4 حالت حمل و نقل داریم که هر کدام برای یک موقعیت مناسب تر است.

  • حمل و نقل بزرگراهی

  • حمل و نقل ریلی

  • حمل و نقل دریایی

  • حمل و نقل هوایی

برای انتخاب روش حمل و نقل مناسب باید به نکات زیر توجه کرد:

هزینه حمل و نقل

هزینه ها با توجه به نوع و مقدار کالا فرق دارد. اگر کالای شما سنگین یا حجیم و مسافت طولانی اما در مرز است حمل و نقل ریلی مقرون به صرفه است. حمل و نقل جاده ای برای تعداد کم و مسافت کوتاه مناسب است.

اما مقرون به صرفه ترین و کندترین روش حمل و نقل دریایی است که برای کالاهای سنگین و حجیم و مسافت های طولانی مناسب است.

حمل و نقل هوایی برترین گزینه برای اقلام فاسد شدنی، شنماینده و با ارزش است، اما بعلاوه گران ترین روش حمل و نقل است.

نحوه انتخاب نوع حمل و نقل

برای انتخاب برترین نوع حمل و نقل باید نکات زیر را در نظر بگیرید.

  1. قابلیت اطمینان و منظم بودن خدمات

قابلیت اطمینان و منظم بودن روش های حمل و نقل مختلف فرق دارد، زمان مورد احتیاج برای جابجایی کالا به شما یاری می نماید تا در خصوص روش حمل و نقل تصمیم بگیرید.

تمامی روش های حمل و نقل زمینی، دریایی و هوایی تحت تاثیر آب و هوا، باران، برف، طوفان و ... می باشد. تحت تأثیر عواملی قرار می گیرد و ممکن است باعث تاخیر در حمل و نقل گردد.

  1. ایمنی

یکی دیگر از عوامل موثر در انتخاب روش حمل، سطح ایمنی و امنیت کالا است، مقدار زباله در حمل و نقل زمینی نسبت به راه آهن کمتر است. از نظر امنیت حمل و نقل دریایی خطرناک است زیرا با این روش کالا در معرض خطرات دریایی قرار می گیرد و از طرفی طولانی بودن زمان رسیدن محموله این خطر را افزایش می دهد.

البته تعدادی روش بسته بندی وجود دارد که کالاها را در برابر خطر محافظت می نماید، اما هزینه بیشتری دارند. بعضی از کالاها در سردخانه، تدابیر امنیتی و ... هستند که در انتخاب روش ارسال باید به آنها توجه کنیم. احتیاج به امکانات خاصی مانند

  1. خصوصیات کالا

مقدار و وزن کالا نقش مهمی در انتخاب روش ارسال دارد. حمل و نقل زمینی و هوایی در درجه اول برای بارهای شنماینده و کوچک مناسب است. برای بارهای سنگین حمل و نقل ریلی و دریایی مناسب تر است.

اینکه محموله شما چقدر خطرناک، شنماینده یا با ارزش است، بر انتخاب روش حمل و نقل نیز تأثیر می گذارد. برای اشیاء شنماینده و با ارزش، حمل و نقل بین المللی هوایی و زمینی برترین گزینه است.

نحوه انتخاب یک شرکت حمل و نقل بین المللی

برای اینکه بتوانید به یک شرکت حمل و نقل بین المللی اعتماد کنید و محموله خود را به آن بسپارید، به نکات زیر توجه کنید:

1- مجوز

قبل از انتخاب یک شرکت حمل و نقل باید از قانونی بودن و داشتن مجوزهای لازم اطمینان حاصل کنید. یک شرکت معتبر تمام اطلاعات لازم را با جزئیات به شما خواهد گفت.

2- تضمین سلامت محصول

اغلب کثیف، چروکیده و غیره. بسته ها را دریافت می کنیم یا محتویات آن کمی پراکنده است و اگر شرکت پیک کالا را به درستی بارگیری نکند، فکر می کنیم شرکت اصلی مقصر است.

شرکت های باربری که مدت هاست فعالیت می نمایند به خوبی می دانند که چگونه کالای شما را بسته بندی و حمل نمایند تا آسیبی نبیند و در صورت بروز مشکل در بسته بندی شما را آگاه می نمایند تا گم نگردد یا گم نگردد. آسیب دیده. امکان پذیری. یک شرکت حمل و نقل بین المللی خوب فضای کافی را برای بار شما در نظر می گیرد تا به سلامت کالا آسیبی وارد نگردد.

3-خدمات پیگیری

البته زمانی که بسته های شما پس از تحویل بسته خود به یک شرکت حمل و نقل ارسال می گردد

4- ارائه برترین قیمت برای حمل و نقل بین المللی

هزینه حمل و نقل ممکن است بر مقدار مشتریان تأثیر بگذارد. اگر قیمت محصولی که ارائه می دهید خوب باشد، اما هزینه ارسال بالا باشد، ممکن است مشتریان خود را از دست بدهید.

به همین علت ابتدا وزن، سایز، جنس و...، زمان و سایر اطلاعاتی که برای شما مهم است را برای شرکت باربری ارسال کنید و از آنها قیمت بگیرید و در نهایت شرکت باربری را انتخاب کنید که کمترین پیشنهاد را ارائه می دهد. . قیمت با برترین خدمات.

5- زمان تحویل واقعی کالا را می گویند

برای کسی که می خواهد کالای خود را به کشور دیگری ارسال کند، هزینه و زمان مهم ترین مسئله است، هر چه بسته سریعتر به مقصد برسد، رضایت مشتری بیشتر خواهد بود.

به همین علت یک شرکت حمل و نقل بین المللی خوب باید زمانی را اعلام کند که تمامی امکانات برای تحویل کالا به مشتری در نظر گرفته گردد.

6- تسلط بر مسائل حمل و نقل

یک شرکت حمل و نقل خوب قوانین حمل و نقل را دقیقاً می داند و کلیه نکات لازم را به اطلاع مشتریان می رساند و به شما در تسهیل فرآیند ترخیص کالا از گمرک یاری می نماید.

یک شرکت حمل و نقل قابل اعتماد باید نماینده ای در مبداء و مقصد داشته باشد تا بتوانید در هر زمانی به آنها برسید و در جابجایی وسایل خود مسئله ای نداشته باشید.

7-بیمه حمل و نقل

یک شرکت حمل و نقل مطمئن شرکتی است که برای محموله های شما بیمه می نماید. رویدادهای مختلفی ممکن است رخ دهد، مانند بسته های گم شده، دزدیده شده یا آسیب دیده. بنابراین شرکت حمل و نقل موظف است کالای شما را تا حدی بیمه کند.

8- سایت و شبکه های اجتماعی آن فعال و به روز باشد.

با مراجعه به وب سایت رسمی شرکت باربری می توانید از انتخاب شرکت باربری مناسب آگاه شوید.

شرکت جهان کالا کارگو

شرکت جهان کالا کارگو یکی از برترین شرکت های ارسال بار به کانادا است. در این مقاله درباره نحوه ارسال بار به کانادا شرح دادیم. اگر قصد مهاجرت یا ارسال باربه خارج از کشور را دارید میتوانید به راحتی با یاری شرکت جهان کالا کارگو مراحل ارسال خود را آغاز کنید و به آنچه میخواهید دست پیدا کنید.

خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام احتیاجهای مشتریان از بسته بندی در مبداء، بارنامه و ارسال بار هوایی به وسیله ایرلاین های معتبر جهان، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می باشد. این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می باشد.

از جمله ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو عبارتند از:

  • حمل و نقل و اضافه بار در جهان کالا با برترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می گردد

  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید

  • امکان پیگیری آنلاین شرایط بار و محموله بعد از ارسال بار به کانادا به وسیله جهان کالا

  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید

  • حمل و نقل و اضافه اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل به وسیله دریائی به وسیله کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی، آسیایی، آفریقا، استرالیا، آمریکا و کانادا

  • حمل و نقل و اضافه بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل به وسیله هوایی (به وسیله خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی، آسیایی، آمریکا و کانادا

  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور

  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد احتیاج مشتری

  • معین شرایط حمل و نقل و اضافه بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

برای کسب اطلاعات بیشتر از قوانین و هزینه های مربوط به ارسال بار به کانادا، همین حالا با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و اطلاعات دقیق و به روزی را در این زمینه دریافت کنید:

02166571130-02166571131-02144666931-02144666924-02151005248-09125754095

منبع: چمدان
انتشار: 11 اسفند 1401 بروزرسانی: 11 اسفند 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2360

به "برترین شرکت ارسال بار به کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین شرکت ارسال بار به کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید