نمایندگان مجلس از وزیر نفت شکایت می نمایند

به گزارش کد الکترونیک، نماینده نجف آباد در مجلس درباره آخرین شرایط شکایت نمایندگان از بیژن زنگنه گفت: شکایت از وزیر نفت به دلیل حذف کارت سوخت است که در انتظار طرح در صحن علنی و در دستور کار قرار دریافت آن هستیم تا به قوه قضائیه ارجاع گردد.

نمایندگان مجلس از وزیر نفت شکایت می نمایند

به گزارش گروه سیاسی کد الکترونیک، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی درباره آخرین شرایط شکایت نمایندگان مجلس از بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت گفت: این شکایت براساس ماده 236 آیین نامه داخلی مجلس انجام شده و به همین دلیل نمایندگان شکایتی را از وزیر نفت تنظیم کردند.

وی با بیان اینکه این شکایت قرار است در دستور کار مجلس قرار بگیرد و در صورت رای موافق نمایندگان به قوه قضائیه ارجاع خواهد شد، اضافه کرد: وکلای ملت از آقای زنگنه به این دلیل شکایت نموده اند که چرا کارت سوخت را 6 سال حذف کرد و این خسارت سنگین را به مملکت و نظام وارد کرد؟

نماینده مردم نجف آباد در مجلس توضیح داد: درخواست شکایت از وزیر نفت به هیات رئیسه مجلس تقدیم شده است تا مقدمات اداری ارسال به قوه قضائیه طی گردد، لذا باید منتظر بمانیم تا موضوع شکایت ضمن قرارگیری در سامانه، در دستور کار مجلس هم قرار گیرد.

عضو کمیسیون شور ها و امور داخلی کشور مجلس گفت: براساس ماده 236 آیین نامه داخلی مجلس در صورتی که نمایندگان مجلس تأیید نمایند که قانون ناقص اجرا شده و یا از اجرای قانون اصل 44 قانون اساسی توسط دستگاه های اجرایی استنکاف شده است، پرونده این تخلف تشکیل و برای رسیدگی به قوه قضائیه ارسال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1290

به "نمایندگان مجلس از وزیر نفت شکایت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان مجلس از وزیر نفت شکایت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید