در شرایط جنگ مالی، جایی برای مدیران ترسو نیست

به گزارش کد الکترونیک، مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مدیرانی که به شعار ما می توانیم باور داشته و با مقاومت به مقابله با تحریم ها می روند باید در راس کار باشند، امروز جایی برای مدیران ترسو و مسئولیت ناپذیر نیست.

در شرایط جنگ مالی، جایی برای مدیران ترسو نیست

به گزارش کد الکترونیک، صادق نجفی، امروز (پنجشنبه) در مراسم افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان، اظهار کرد: درسال رونق فراوری قرار داریم و یکی از مسائل عمده کشور برقراری ارتباط فراوری با مشتریان است. اکنون زمان کمک شما و حرکت با شور و برنامه است تا بتوانیم با تحریک تقاضا، فراوریات داخل را افزایش دهیم.

وی با بیان شرایط تحریمی و سخت مالی که کشور در آن واقع شده است، تاکید نمود: الان که در این جنگ مالی قرار گرفته ایم به مدیران جهادی احتیاج داریم. یعنی مدیرانی که به شعار ما می توانیم باور داشته و با مقاومت به مقابله با تحریم ها می روند. امروز جایی برای مدیران ترسو و مسئولیت ناپذیر نیست.

مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب، اضافه نمود: در این جنگ شما مدیران و فراوری کنندگان در خط مقدم هستید. حال باید بیندیشید که چه سلاح و برنامه ای منجر به پیروزی خواهد شد.

نجفی اضافه نمود: غفلت بزرگی در رابطه با فراوری داخل و داخلی سازی کردیم. به عنوان مثال در بخش ساختمان در حالی که تمام لازمه ها از نیروی انسانی تا مصالح را داریم چرا باید همچنان وابسته باشیم؟

وی با تاکید بر لزوم داخلی سازی، گفت: ما می توانیم و تنها باید به این شعار باور داشته باشیم تا بتوانیم به داخلی سازی در تمام حوزه ها برسیم.

مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت، افزود: دشمن تا نابودی ما پا پس نمی کشد و تنها راه ایستادگی است. این ایستادگی همان ایستادگی در فراوری، داخلی سازی، همدلی و هماهنگی، هم افزایی و بالابردن بهره وری است.

نجفی تاکید نمود: ارتباط منطقی با بیرون درست است، اما باید بیش از پیش به درون توجه کنیم.

وی اظهار داشت: دیدگاه ما این است که اگر کسی در مقابل فراوری داخلی بایستد یا نادان است و یا از جایی خط می گیرد.

مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان دستاورد های انقلاب، اضافه نمود: با وجود تصور دشمنان بر فروپاشی نظام قبل از چهلمین سالگرد انقلاب اکنون شاهد برپایی نمایشگاهی با فراوری کنندگان داخلی هستیم و این نشان از همت و کوشش شما فراوریکنندگان است.

بسته شدن یک واحد فراوری توسط بانک غیرقابل قبول است

مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت توضیح داد: اینکه بانکی یک واحد فراوریی را ببندد به هیچ وجه قابل قبول نیست.

نجفی تاکید نمود: برای رونق فراوری تمام سازمان ها و سیستم ها باید در کنار فراوری داخلی بوده و راه درست را برای برطرف شرایط سخت در نظر بگیرند.

وی با اشاره به تأثیر مستقیم صنعت ساختمان در اشتغال و معیشت مردم، اضافه نمود: از استان با فرهنگ و با تمدن اصفهان که محل پرورش بزرگان استکبار ستیز بوده و هست انتظار داریم که بخش زیادی از سهم فراوری کشور را برعهده بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 593

به "در شرایط جنگ مالی، جایی برای مدیران ترسو نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در شرایط جنگ مالی، جایی برای مدیران ترسو نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید