محموله یاری کرونایی فرانسه امشب راهی تهران شد

به گزارش کد الکترونیک، سفیر ایران از ارسال محموله یاری فرانسه برای مقابله با کرونا با پرواز ایران ایر از پاریس به تهران اطلاع داد.

محموله یاری کرونایی فرانسه امشب راهی تهران شد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرگزاری کد الکترونیک، بهرام قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس دقایقی قبل اظهار داشت: شامگاه امشب دوشنبه با پرواز ایران ایر از پاریس به مقصد تهران، محموله اقلام فرانسوی که با مشارکت اقتصادی سه کشور اروپایی (آلمان، فرانسه و انگلیس) تهیه شده بود برای مساعدت در مقابله با اپیدمی ویروس کرونا به سمت ایران حرکت کرد.

بهرام قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس همچنین امشب (دوشنبه) در اظهاراتی با اشاره به حضورش در مرکز بحران دولت فرانسه در پی شیوع ویروس کرونا مطرح نمود: امروز عصر در مرکز بحران دولت فرانسه با حضور رئیس این مرکز و بعضی دیگر از مسئولان وزارت خارجه فرانسه، گزارشی از اقدامات و کوشش های دولت ایران در مورد کنترل و مقابله با ویروس کرونا ارائه کردم.

وی با بیان اینکه این مبارزه بایستی همگانی و همه جانبه باشد، مطرح نمود: مقرر شد با توجه به تجارب دو کشور در بسیاری از حوزه ها، همکاری ها و هم افزایی بین دو طرف در چارچوب تبادل اطلاعات و یافته ها و ارسال یاری های لازم در حد توان ادامه یابد.

همچنین حمید بعیدی نژاد سفیر کشورمان در لندن ساعاتی پیش از یاری تروئیکای اروپا اطلاع داد.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 934

به "محموله یاری کرونایی فرانسه امشب راهی تهران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محموله یاری کرونایی فرانسه امشب راهی تهران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید