خبرنگاران رییس فدراسیون تیراندازی باکمان: کرونا مربیان خارجی را برای همکاری مردد کرده است

به گزارش کد الکترونیک، تهران- خبرنگاران- رییس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: با چند مربی اروپایی برای آماده سازی زهرا نعمتی به منظور افزایش شانس وی برای کسب سهمیه المپیک مذاکره کردیم اما به نظر می رسد تعلل آنان برای پاسخگویی به دلیل نگرانی از شرایط بیماری کرونا است.

خبرنگاران رییس فدراسیون تیراندازی باکمان: کرونا مربیان خارجی را برای همکاری مردد کرده است

غلامرضا شعبانی بهار روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار کد الکترونیک گفت: با مربیانی از کره جنوبی و چند کشور اروپایی صحبت کردیم اما قطعا با توجه به شرایط کرونا به آنان حق می دهیم تا مردد باشند اما خوشبختانه فرصت داریم تا با مربی که بتواند به ما کمک کند، قرارداد همکاری امضا کنیم.

وی در خصوص برنامه تمرینات تیم های ملی تیراندازی با کمان گفت: با توجه به شرایط موجود، سلامت کمانداران برای ما در اولویت نخست قرار گرفته است و برای همین امکان برگزاری اردوهای دائمی امکان پذیر نیست، اما کمانداران می توانند با هماهنگی سرمربی تمرینات خود را پیگیری کنند.

معاون سابق وزیر ورزش شرح داد: در حال حاضر به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی امکان استفاده از خوابگاه برای ورزشکاران وجود ندارد ضمن اینکه امکان ارائه تغذیه به کمانداران را نیز نداریم.

وی همچنین یادآور شد: تمامی مسابقات تیراندازی با کمان در سطح جهان و آسیا تا انتها سال لغو شده است، بنابراین کمانداران می توانند بدون حضور در اردوهای متمرکز در شهرهای خود و با هماهنگی هیات ها از سالن ها برای تمرین استفاده کنند و در کانالی که دارند به صورت آنلاین با مجید میررحیمی یا اسماعیل عبادی سرمربیان تیم ملی در ارتباط نزدیک باشند.

تلاش ما افتتاح خوابگاه همزمان با هفته دولت است

رییس فدراسیون تیراندازی با کمان در ادامه به تکمیل پروژه خوابگاه سایت تیراندازی با کمان اشاره کرد و گفت: با هماهنگی و حمایت مسوولان وزارت ورزش و جوانان و سازمان توسعه اماکن ورزشی، تکمیل خوابگاه از مهرماه سال گذشته آغاز شد و امیدواریم که اوایل شهریورماه و همزمان با هفته دولت آن را افتتاح کنیم.

شعبانی بهار در ادامه تاکید کرد: در صورتی که کار تکمیل خوابگاه زمان بر شود، در مهرماه و همزمان با هفته تربیت بدنی آن را افتتاح می کنیم.

خوابگاه تیراندازی باکمان در وسعتی معادل 600 متر مربع و در 2 طبقه در حال احداث است و در هر طبقه هفت اتاق با ظرفیت سه نفر وجود دارد. طبقه اول آن با ورودی مجزا به دختران کماندار اختصاص دارد و طبقه دوم مختص پسران است.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1280

به "خبرنگاران رییس فدراسیون تیراندازی باکمان: کرونا مربیان خارجی را برای همکاری مردد کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس فدراسیون تیراندازی باکمان: کرونا مربیان خارجی را برای همکاری مردد کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید