اخبار مجلس

تصویب افزایش یاری معیشت جانبازان و رزمندگان معسر فاقد شغل و عایدی در خانه ملت

نمایندگان مجلس با افزایش یاری معیشت جانبازان 25 درصد و بالاتر و جانبازان و رزمندگان معسر زیر 25 درصد و فاقد شغل و عایدی موافقت کردند.

8 آبان 1401

آنالیز راهکارهای توسعه روابط گردشگری ایران و پاکستان

میراث آریا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، آنالیز راهکارهای توسعه روابط گردشگری ایران و پاکستان صورت پذیرفت.

14 اردیبهشت 1401

درخواست پرداخت خسارت 23 هواپیمای زمین گیر شده توپولوف

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی درخواست خود را برای پرداخت زیان زمین گیر شدن 23 هواپیمای توپولف از طریق دولت، به مجلس ارائه کرد.

4 فروردین 1401

آغاز شمارش معکوس برای خاتمه انتظار 29 ساله مردم گناباد

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با افتتاح فرودگاه گناباد انتظار 29 ساله مردم این شهرستان به زودی خاتمه می یابد.

18 اسفند 1400

شرایط رضایت بخش شیوع سویه نو اُمیکرون در ایران در مقایسه با سایر کشورها

تهران (پانا) - شرایط شیوع سویه نو امیکرون در ایران در مقایسه با سایر کشورهای دنیا با توجه به فرایند افزایشی و بعلاوه بازه زمانی واکسیناسیون در کشور رضایت بخش است.

13 اسفند 1400

نخستین کتاب مجموعه قوانین کسب و کار های اینترنتی رونمایی می گردد

نخستین کتاب مجموعه قوانین کسب و کار های اینترنتی به همت انجمن تجارت الکترونیک تهران و مرکز ملی فضای مجازی رونمایی می گردد.

20 بهمن 1400

امکان تعویق سن بازنشستگی معلمان تا 65 سالگی

دولت سیزدهم اولین لایحه بودجه خود را امروز، یکشنبه (20 آذرماه) با سقف 3631 هزار میلیارد تومان و 20 تبصره تقدیم مجلس شورای اسلامی می نماید. در تبصره 9 ماده واحده لایحه بودجه سال آینده به موضوعاتی، چون مجاز شدن آموزش و پرورش برای تعویق سن بازنشستگی معلمان تا...

8 بهمن 1400

احداث بیمارستان 64 تختخوابی در زیرکوه شروع می گردد

نماینده مردم شهرستان های قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی از شروع احداث بیمارستان 64 تختخوابی در زیرکوه تا سه ماه آینده اطلاع داد.

13 آذر 1400

با افزایش واکسیناسیون، شرایط دورکاری کارکنان تغییر می نماید؟

به گزارش خبرنگاران، از اسفند 1398 و با شدت گرفتن شیوع کرونا و اعمال تدریجی محدودیت ها، با مصوبات ستاد ملی کرونا حضور کارکنان در دستگاه های اجرایی هم دستخوش تغییر شد، این در حالی بود که در آبان ماه سال گذشته، سازمان اداری و استخدامی طی بخشنامه ای تکلیف حضور...

14 مهر 1400

ادامه رسیدگی به کلیات طرح ساماندهی کارکنان دائمی و موقت دستگاه های اجرایی در کمیسیون اجتماعی

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از ادامه رسیدگی به کلیات طرح ساماندهی کارکنان دائمی و موقت دستگاه های اجرایی اطلاع داد و گفت: اصلاحیه ای که به وسیله کمیته اجرا شده بود باز هم با اشکالاتی از سوی همکاران روبرو شد و در نهایت دستور کار به جلسه بعدی...

23 شهریور 1400

درخواست شورای عالی آموزش و پرورش از کاندیداها

تهران (پانا) - اعضای شورای عالی آموزش و پرورش از کاندیداهای ریاست جمهوری درخواست کردند با توجه به اینکه آموزش و پرورش محور اصلی توسعه کشور در همه زمینه ها از جمله اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، علمی، آموزشی و... است، دیدگاه ها و برنامه های خود را در...

14 مرداد 1400

مهمترین نقدها به لایحه و طرح رتبه بندی معلمان چیست؟

خبرنگاران-رییس مجلس معلمان آموزش و پرورش گناباد گفت: لایحه رتبه بندی معلمان از بسیاری از اهداف خود فاصله گرفته و از نواقص مهم آن عدم توجه به لیاقت های علمی و پژوهشی این افراد و جداسازی کادر اداری از معلمان است در حالی که این 2 بخش در کنار هم و از ارکان مهم...

13 مرداد 1400

فروش فوق العاده 3 محصول ایران خودرو از امروز

گروه صنعتی ایران خودرو هفدهمین طرح فروش فوق العاده محصولات خود را با عرضه سه محصول پارس سال، پژو 207 اتوماتیک سقف شیشه ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک از امروز (سه شنبه) آغاز کرده و ثبت نام برای شرکت در این مرحله ازفروش طبق روال اکثریت طرح های پیشین، سه...

10 تیر 1400

حضور زنان با پوشش اسلامی علاوه بر مدال آوری حاوی پیغام برای جهانیان است

خبرگزاری خبرنگاران- معاون اول رییس جمهور تاکید نمود: انتظار مردم موفقیت بیش از پیش ورزشکاران ایرانی در مسابقات پارالمپیک و المپیک توکیو است.

30 خرداد 1400

خبرنگاران تمام فعالیت های ورزشی در دزفول تعطیل است

دزفول- خبرنگاران- رییس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: تمام فعالیت های ورزشی شهرستان دزفول در راستای کاهش فرایند رو به رشد آمار مبتلایان به کرونا و حفظ سلامتی افراد جامعه تعطیل است.

24 اردیبهشت 1400

اشخاصی که ترمز توسعه استان هستند را شناسایی و معرفی کنید!

استاندار خراسان رضوی در دیدار با اعضای انجمن های صنایع همگن - خانه صنعت، معدن و تجارت استان خطاب به مدیران تاکید نمود: کسانی که ترمز توسعه استان هستند، شناسایی و معرفی کنید.

18 اردیبهشت 1400

نهاوندیان: مهلت تسویه بدهی بدهکاران بانکی تمدید شد خبرنگاران

معاون مالی رئیس جمهور بیان کرد با توجه به تداوم شیوع بیماری کرونا و آثار مالی آن، ستاد ملی کرونا با هدف مانع زدایی و پشتیبانی از فراوری، با تمدید مهلت مشخص شده در قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی به مدت شش ماه موافقت کرد.

9 اردیبهشت 1400

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در کشور

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت بهداشت آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی های کرونا طی شبانه روز گذشته را گفت.

8 اردیبهشت 1400

بازگشت کابوس تروریسم داخلی به کنگره امریکا

بومرنگ خشونتی که دولت های امریکا بذر آن را در خاورمیانه کاشتند، باعث رواج خشونت ها در سراسر دنیا شده است و اکنون بازتاب های آن در واشنگتن مشاهده می گردد. کمتر از سه ماه از هیاهوی مرگبار هواداران دونالد ترامپ در کاخ کنگره امریکا و کاهش تمهیدات ایمنی با...

29 فروردین 1400

مالیات خانه های خالی چگونه محاسبه می گردد؟

تهران (پانا) - خاتمه مالیات بر خانه های خالی با فراز و فرودهای بسیار در سال گذشته به قانون تبدیل شد و به مرحله اجرا رسید. طبق اعلام رئیس کل سازمان امور مالیاتی، مرداد 1400 اولین مالیات از خانه های خالی دریافت می گردد.

28 فروردین 1400
تعداد: (66)