کاندیداها نباید تبلیغات زود هنگام را آغاز نمایند

به گزارش کد الکترونیک، خبرنگاران/کردستان رییس دادگستری شهرستان سقز گفت: کاندیداها نباید تبلیغات زودهنگام را آغاز نموده و به بهانه اینکه کار ستادی نیست و طرفداران مشغول طرفداری هستند اساس انتخابات را زیر سؤال ببرند.

کاندیداها نباید تبلیغات زود هنگام را آغاز نمایند

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ آنلاین از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

جهانی، امروز چهارشنبه (25فروردین ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان سقز، با اعلام اینکه رسانه ها در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، انتخاباتی، مبارزه با مفاسد مالی و اداری دارای صندلی مهم و اساسی هستند اضافه کرد: رسانه ها و کد الکترونیک در کنار دستگاه قضایی باید مدافع حقوق مردم بوده و در جهت گسترش عدالت و اجرای قانون در جامعه کوشش نمایند.

وی ادامه داد که جرایم انتخاباتی از جمله بی اخلاقی ها در فضای مجازی، تخریب، نشر اکاذیب، تبلیغات زودهنگام، تطمیع مردم با شیوه های مختلف، تهدید افراد و سایر کاندیداها بیان نمود: وابستگی مسئولان شهرستان به جناح های مختلف سیاسی نباید اجازه برای تبلیغ یا علیه کاندیدای خاص در این انتخابات گردد و اگر مسئول یا کارمندی از امکانات و صندلی اداری و دولتی سواستفاده کند قطعا با وی برخورد قانونی خواهد شد که در این راه باید کد الکترونیک چشم و گوش دستگاه قضا باشند و این تخلفات را گزارش دهند.

رئیس دادگستری شهرستان سقز در مورد انتخابات دوره پنجم شورای اسلامی شهر سقز گفت: از گذشته باید درس گرفت، در چهار سال گذشته هیچ اتفاق خاصی در سقز رخ نداد، به وظایف درست عمل نشد، غیر از اختلافات در شورای شهر هیچ ثمره ای برای شهر سقز وجود نداشت.

جهانی ادامه داد: هیچ کاندیدایی از اموال و امکانات دولتی برای افراد خاص نباید استفاده کند، نباید به بهانه شور انتخاباتی تخلفی انجام گردد ، افترا و تهمت نسبت به شخصی نباید انجام گردد، از اقشار کم درآمد به منزله کسب رأی برای انتخابات نباید سو استفاده گردد.

وی بیان نمود: کاندیداها نباید تبلیغات زودهنگام را آغاز نموده و به بهانه اینکه کار ستادی نیست و طرفداران مشغول طرفداری هستند اساس انتخابات را زیر سؤال ببرند، چرا که هدف ما برگزاری انتخابات سالم و پرشور است.

در ادامه این نشست، قاضی علیزاده معاون دادستان سقز با اشاره به اینکه تخلفات انتخاباتی صحت و سلامت انتخابات و اراده واقعی مردم را خدشه دار خواهد نمود،گفت: کد الکترونیک با اتکا به سند و مدرک باید با افشاگری و اعلام آن به درستی و به موقع از این تخلفات جلوگیری نمایند

علیزاده با بیان اینکه دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد مالی بسیار جدی و قاطع است اعلام نمود: دستگیری های اخیر سقز در برخورد با مفاسد مالی و زمین خواری بوده که اگر نهادهای امنیتی بازهم در این خصوص گزارش مستند اعلام نمایند فرایند دستگیری ها در همه ادارات و اشخاص حقیقی ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1704

به "کاندیداها نباید تبلیغات زود هنگام را آغاز نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاندیداها نباید تبلیغات زود هنگام را آغاز نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید