پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا پنجشنبه 19 اسفند 1400

به گزارش کد الکترونیک، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی طی روز های آینده آسمان تهران نسبتا ابری پیش بینی می گردد. فردا 19 اسفند ماه 1400 آسمان ابری و در بعضی ساعات تومام با رگبار پراکنده خواهد بود و شاخص آلودگی هوا نیز در شرایط سالم پیش بینی می گردد.

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا پنجشنبه 19 اسفند 1400

به گزارش کد الکترونیک؛ امروز آسمان تهران در بعضی ساعات ابری است و دما در طول شب از ده درجه به مرور و در طول روز به شانزده درجه می رسد.

پیش بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما 19 درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (19 اسفندماه) ابری و در بعضی ساعات توام با رگبار پرکنده با حداقل دمای 14 و حداکثر دمای 19 درجه سانتیگراد و طی روز آدینه (20 اسفند ماه) ابری همراه با رگبار پراکنده با حداقل دمای 9 و حداکثر دمای 18 درجه سانتیگراد و برای روز شنبه (21 اسفندماه) تا حدودی آفتابی و با حداقل دمای 7 درجه و با حداکثر دمای 16 درجه پیش بینی می گردد.

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

شرایط شاخص آلودگی هوای تهران امروز و فردا

کاهش تندی باد تا اواخر وقت امروز (18 اسفند ماه) همزمان با افزایش ترافیک شامگاهی باعث افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد که به تبع آن برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس در بعضی منطقه ها پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز پنج شنبه (19 اسفند ماه) تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده ها خواهد شد، هرچند با افزایش تردد خودرو ها غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت. کاهش تندی باد در طول روز از پراکندگی آلاینده ها جلوگیری خواهد نمود.

با تداوم پایداری جوی تا اواخر وقت پنج شنبه (19 اسفندماه) و عدم وزش باد مؤثر، غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت و برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس در بیشتر منطقه ها پرتردد پیش بینی می گردد.

پیش بینی شرایط آب و هوای کشور تا چند روز آینده

از بعد از ظهر امروز سامانه بارشی جدیدی از سمت شمال غرب وارد کشور شده و در استان های واقع در شمال غرب، غرب و دامنه های و ارتفاعات جنوبی البرز سبب بارش باران خواهد شد.

شکل گیری توده گرد و خاک در کشور های همسایه و انتقال آن به استان های غرب و جنوب غرب کشور موجب کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در این نواحی خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 30 خرداد 1401 بروزرسانی: 30 خرداد 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2215

به "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا پنجشنبه 19 اسفند 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا پنجشنبه 19 اسفند 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید