پیغام دیوید تیلور برای حسن یزدانی بعد از قهرمانی در صربستان

به گزارش کد الکترونیک، دیوید تیلور کشتی گیر آمریکایی بعد از رجحان برابر حسن یزدانی در فینال رقابت های جهانی بلگراد گفت: این اولین باری بود که با عزم فوق العاده سخت برابر یزدانی قرار گرفتم و آن را دنبال کردم. یزدانی آن آتش و انگیزه را در من ایجاد کرد تا ادامه دهم. او سد راه من برای طلای المپیک پاریس است.

پیغام دیوید تیلور برای حسن یزدانی بعد از قهرمانی در صربستان

این چهارمین برد تیلور برابر یزدانی است. تیلور در المپیک نیز توانست 4 بر 3 حریف خود را شکست دهد، ولی سال قبل در نروژ حسن یزدانی 6 بر 2 به فزونی رسید و قهرمان شد.

تیلور در ادامه گفت: آمدن به اینجا و باختن سخت بود.

تیلور عنوان نمود برخی مواقع فکر بازنشستگی را در سر داشت، ولی به خاطر حمایت هایی که از خانواده و اطرافیان خود داشت تصمیم به ادامه گرفت.

او در بخش دیگری گفت: به شما می گویم چرا سال جاری برای من سال سخت بود. بار ها به بازنشستگی فکر کردم. نمی دانستم باید ادامه دهم یا خیر، چون به اوج رسیده بودم. از بچگی رویای قهرمانی در المپیک را داشتم که به آن رسیدم. اگر 8 هفته بعد از المپیک به دنیای نروژ نمی رفتم دیگر حرفه من تمام شده بود.

تیلور درباره رقابت با حسن یزدانی گفت: رقابت ما به یک علت حساس ترین رقابت کشتی دنیا است و آن هم اینکه هر دوی ما هر چه در توان داریم روی تشک می گذاریم. برای همین اینجا هستیم. باید یک کم نمایش داشته باشید. من به یک علت مرد جادوگر هستم، چون توانستم امروز اول شوم و این حس خوبی است. از هر دوی ما در آینده به عنوان دو کشتی گیر بزرگ یاد خواهد شد. او باعث پیشرفت من شده است و به همین دلیل از یزدانی تشکر می کنم.

او در انتها درباره اینکه چه صحبتی با حسن یزدانی دارد، گفت: ببین تو بهتر خواهی شد. من هم بهتر خواهم شد و دوباره سال بعد با هم روبرو می شویم و امیدوارم یک نبرد تماشایی دیگر برای طرفداران ایجاد کنیم. به طرفداران و کتاب های رکورد چیز های زیادی نشان می دهیم. می دانم تو هم تمام کوشش خود را خواهی کرد پس بریم به استقبال سال بعد.

منبع: فرارو
انتشار: 28 شهریور 1401 بروزرسانی: 28 شهریور 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2284

به "پیغام دیوید تیلور برای حسن یزدانی بعد از قهرمانی در صربستان" امتیاز دهید

1 کاربر به "پیغام دیوید تیلور برای حسن یزدانی بعد از قهرمانی در صربستان" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام دیوید تیلور برای حسن یزدانی بعد از قهرمانی در صربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید