پوتین بر لزوم انتها فوری مخاصمات در منطقه قره باغ تأکید کرد

به گزارش کد الکترونیک به نقل از اسپوتنیک، اواخر ماه میلادی گذشته دور تازه ای از درگیریها میان ارمنستان و آذربایجان بر سر منطقه موردمناقشه قره باغ در حالی شروع شد که دو طرف یکدیگر را به تشدید مخاصمات متهم می نمایند.

پوتین بر لزوم انتها فوری مخاصمات در منطقه قره باغ تأکید کرد

جهت دریافت خدمات ویلای یک طبقه مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

در همین ارتباط، کاخ کرملین با صدور بیانیه ای اعلام نمود که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز دوشنبه در مصاحبهیی تلفنی با نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان بر لزوم انتها فوری به مخاصمات میان ایروان- باکو در منطقه مورد مناقشه قره باغ تأکید نموده است.

در این بیانیه آمده است: با پیشقدم شدن طرف ارمنستانی، یک تماس تلفنی میان رئیس جمهور روسیه و نخست وزیر جمهوری ارمنستان برقرار شد […] محور این مصاحبه تشدید درگیری مسلحانه در منطقه مورد مناقشه قره باغ بود که ابعاد وسیعی یافته و برای هر دو طرف تلفات سنگینی در پی داشته است.

لازم به ذکر است که اوایل روز دوشنبه، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه در مصاحبه با جیحون بایراموف همتای آذربایجانی خود با ابراز نگرانی نسبت به تداوم درگیری ها و افزایش تلفات غیرنظامی، بر ضرورت برقراری یک آتش بس فوری در منطقه مورد مناقشه قره باغ تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1324

به "پوتین بر لزوم انتها فوری مخاصمات در منطقه قره باغ تأکید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین بر لزوم انتها فوری مخاصمات در منطقه قره باغ تأکید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید