پس از همه گیر شدن تصاویر جعلی هوش مصنوعی Midjourney به ویژه در خصوص ترامپ و پاپ، آزمایش های رایگان این مبدل متن به عکس پایان می یابد!

به گزارش کد الکترونیک، تصاویر جعلی از پاپ و دونالد ترامپ در هفته های اخیر در فضای مجازی منتشر شده اند که هر دو از طریق Midjourney V5 ایجاد شده اند.

پس از همه گیر شدن تصاویر جعلی هوش مصنوعی Midjourney به ویژه در خصوص ترامپ و پاپ، آزمایش های رایگان این مبدل متن به عکس پایان می یابد!

Midjourney آزمایشات رایگان فراوری نماینده تصویر هوش مصنوعی خود را با استناد به تقاضای فوق العاده و سوء استفاده به خاتمه رساند. بنیانگذار این شرکت، دیوید هولز، این خبر را در کانال discord شرکت بیان کرد.

هولز در 28 مارس نوشت: به علت ترکیبی از تقاضای فوق العاده و سوء استفاده آزمایشی، ما آزمایش های رایگان را موقتاً غیرفعال می کنیم تا زمانی که پیشرفت های بعدی خود را در سیستم اعمال کنیم.

آخر هفته گذشته تصویری از هوش مصنوعی پاپ فرانسیس در نسخه 5 Midjurney با ژاکت پف دار سفید ایجاد شد که بسیاری از مردم را فریب داد. ایجادنماینده این تصویر، پابلو خاویر، این تصاویر را در یک گروه فیس بوک به نام AI Art Universe و سپس در Reddit منتشر کرد و پس از آن، آنها در فضای مجازی منتشر شدند.

او خودش تعجب کرد و در واقع نمی خواست این عکس ها اینقدر همه گیر شوند.

اما همه استفاده ها از هوش مصنوعی تفریحی نیست و کلاهبرداران با اشتیاق زیاد از تصاویر هوش مصنوعی برای فریب مردم استفاده می نمایند و به تازگی یک زن به خاطر یکی از این کلاهبرداری ها 430000 دلار اعلام زیان نموده است.

Midjourney درواگنش به تصاویر ترامپ، عبارت دستگیر را در پیغام های متنی که برای فراوری تصاویر مصنوعی استفاده می گردد، کلا ممنوع نمود. با این حال، این ممنوعیت ها را می توان به سادگی با تغییر متن به راحتی رفع کرد!

نگرانی های فزاینده ای در خصوص قدرت هوش مصنوعی وجود دارد که در چند ماه گذشته به سرعت افزایش یافته است. دو روز پیش، ایلان ماسک و دیگر چهره های برجسته فناوری نامه ای عمومی را امضا کردند که در آن خواهان مکث آزمایش های خطرناک هوش مصنوعی شدند تا بتوان مجموعه ای از پروتکل های ایمنی را در آنها جای داد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 11 فروردین 1402 بروزرسانی: 11 فروردین 1402 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2370

به "پس از همه گیر شدن تصاویر جعلی هوش مصنوعی Midjourney به ویژه در خصوص ترامپ و پاپ، آزمایش های رایگان این مبدل متن به عکس پایان می یابد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پس از همه گیر شدن تصاویر جعلی هوش مصنوعی Midjourney به ویژه در خصوص ترامپ و پاپ، آزمایش های رایگان این مبدل متن به عکس پایان می یابد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید