پرچم دار جدید آنر با پردازنده اسنپدراگون 888 اوایل تابستان رونمایی می گردد

به گزارش کد الکترونیک، با توجه به خبرهایی که به تازگی منتشر شده، به نظر می رسد آنر میخواهد در ماه جولای سال جاری (اوایل تابستان سال 1400) از یک پرچم دار جدید با پردازنده اسنپدراگون 888 رونمایی کند.

پرچم دار جدید آنر با پردازنده اسنپدراگون 888 اوایل تابستان رونمایی می گردد

همان طور که می دانید، آنر مدتی است که از هواوی جدا شده؛ این جدایی اگرچه دیگر محبوبیت و شهرت هواوی را برای محصولات این شرکت به همراه ندارد اما باعث شده آنر بتواند خود را از فشار سخت تحریم های آمریکا که متوجه این شرکت هم شده بود خلاص کند و اکنون گوشی هایی با پشتیبانی از سرویس ها و خدمات گوگل راهی بازار کند. در استفاده از تراشه هایی که از فناوری آمریکا در ساخت آن ها استفاده شده هم مشکل خاصی برای آنر وجود ندارد.

به همین خاطر آن ها بدون هیچ گونه نگرانی، البته فعلا، به کار خود ادامه می دهند. حال به نظر می رسد این شرکت میخواهد اوایل تابستان پیش رو از یک پرچم دار جدید رونمایی کند که بر خلاف سری V40، یک پرچم دار حقیقی و بسیار قدرتمند به حساب می آید. آنر اوایل سال جاری از سری گوشی های V40/View 40 رونمایی کند. اما این محصولات زیر نظر هواوی و با پردازنده ساخت مدیاتک یعنی +Dimensity 1000 راهی بازار شدند که اگرچه قدرت بالایی در امور پردازشی دارد اما هیچ گاه نمی تواند در حد و اندازه های اسنپدراگون 888 باشد.

البته اینکه پرچم دار جدید آنر تا این اندازه قرار است دیر رونمایی و راهی بازار گردد دو دلیل دارد. طبق گفته های منابع داخلی، هنوز هم بر سر این موضوع که معماری پرچم دار جدید چگونه باشد و اینکه آیا باید از پلتفرم کوالکام در آن استفاده گردد یا خیر بحث و گفت و گو وجود دارد.

دلیل دوم که نه فقط آنر بلکه همه شرکت ها را درگیر خود نموده، موجودی ناکافی تراشه های اسنپدراگون 888 در بازار است. از آنجایی که بسیاری از شرکت های اندرویدی از این پردازنده در گوشی های خود استفاده می نمایند، به همین خاطر بخش تولیدی به شدت تحت فشار قرار گرفته است و این موضوع هم باعث شده تراشه به اندازه کافی وجود نداشته باشد که جوابگوی احتیاج همه شرکت های تولیدنماینده گوشی باشد.

به همین خاطر آنر تصمیم گرفته سفارش های پردازنده خود را به تابستان پیش رو موکول کند که اگر قرار باشد شرایط به روال عادی بازگردد، تا آن موقع حتما معین خواهد شد. حال اینکه بحث خود آن ها بر سر استفاده از پلتفرم کوالکام به کجا خواهد کشید هم موضوع مهمی است که باید در نهایت به پایان برسد.

با این حال تابستان پیش رو زمانی است که احتمالا شاهد رونمایی از پرچم جدید و قدرتمند شرکت آنر خواهیم بود که اگر اتفاقی هم رخ ندهد، باید از خدمات و نرم افزارهای گوگل هم پشتیبانی نمایند.

  • آیا آنر بدون هواوی در بازار موبایل دوام می آورد؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1677

به "پرچم دار جدید آنر با پردازنده اسنپدراگون 888 اوایل تابستان رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرچم دار جدید آنر با پردازنده اسنپدراگون 888 اوایل تابستان رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید