معرفی هتل 5 ستاره مرا مار در پاتایا

به گزارش کد الکترونیک، هتل مرا مار پاتایا Hotel Mera Mare پاتایا

این هتل 5 ستاره پاتایا، واقع در مرکز شهر، یک پایگاه عالی برای کشف این شهر پر جنب و جوش است. هتل مرا مار پاتایا، از هیجان مرکز شهر، تنها 1 کیلومتر دورتر است بنابراین این هتل با موقعیت مکانی مناسبش، می تواند بهترین مکان برای اقامت شما در پاتایا باشد. در ادامه مطلب، با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل مرا مار پاتایا Hotel Mera Mare پاتایا را با هم مرور کنیم.

معرفی هتل 5 ستاره مرا مار در پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل مرا مار پاتایا

امکانات این هتل 5 ستاره برای راحتی شما بسیار است. به عنوان مثال، پارکینگ عمومی درخیابان نزدیک هتل، وجود دارد با این حال می توانید از پارکینگ خود هتل هم بهره ببرید و نیازی به رزرو پارکینگ از قبل ندارید، ضمناً ترانسفر فرودگاهی به همراه خدمات تاکسی در اختیار شما مهمانان قرار می گیرد. کارکنان هتل به زبان تایلندی و انگلیسی صحبت می نمایند. ورود به هتل مرا مار پاتایا، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید و میز پذیرش به صورت شبانه روزی جوابگوی شما خواهد بود.

یادتان باشد که ورود حیوانات به این هتل ممنوع است در حالی که خدمات دربان، وجود صرافی و تبدیل ارز، خدمات خشکشویی و اتوشویی به همراه نظافت، انبار چمدان و صندوق امانات از خدماتی است که در این هتل فراهم شده است. وجود آسانسور، اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق ها و در فضای عمومی هتل و نگهبانی به صورت شبانه روزی در دسترس شما خواهد بود. برای افراد ناتوان و کم توان ویلچر و امکانات لازم فراهم است همچنین اگر برای سفر های کاری به پاتایا سفر می کنید، می توانید از خدمات فکس یا فتوکپی هتل مرا مار پاتایا بهره ببرید. اتاق هایی نیز به افراد سیگاری و اتاق هایی برای افراد غیر سیگاری اختصاص داده شده است. بلیط جاذبه های معروف پاتایا را می توانید از خود هتل و از قبل، تهیه کنید.روزنامه، باربر، خدمات اتاق، نگهداری از بچه ها و سالن تلویزیون و ویدئو برای بچه ها، از دیگر امکانات هتل می باشد.

امکانات تفریحی هتل مرا مار پاتایا

به دلیل موقعیت قرارگیری خوب هتل، می توان به راحتی به کافه معروف هارد راک که در فاصله 100 متری از هتل واقع شده است، رفت. رستوران و کافی شاپ هتل، غذاهای متنوعی از غذاهای آسیایی و غربی را تهیه می نماید، جدای از این با کمی پیاده روی از هتل به رستوران ها و دیگر جاذبه های نزدیک هتل می رسید. رستوران اکتبر اسکای و رستوران پاستری ادیشن در محل خود هتل وجود دارد و انواع غذاهای غربی مانند غذاهای آمریکایی و انگلیسی به همراه غذاهای شرقی را سرو می نمایند.

استخر شنایی با مربی خصوصی شنا انتظار شما را می کشد. اطراف استخر پوشیده است و نگرانی از بابت ورود افراد غریبه وجود ندارد. رستوران در کنار استخر و حوله هم از ویژگی های این استخر است. استخر شنایی در فضای باز که مختص همه ماه های سال است، باغ، ماساژ، تراس آفتابگیر و مبلمان و نیمکت در فضای بیرون و مرکز تناسب اندام جزو امکانات تفریحی هتل مرا مار پاتایا است که می توانید بعد از یک روز گشت و گذار در شهر برای استراحت به آنها مراجعه کنید. برای دریافت تور شهری پاتایا باید به میز پذیرش هتل مراجعه کنید.

امکانات اتاق های هتل مرا مار پاتایا

قدم گذاشتن در یکی از 80 اتاق مهمان هتل و فرار از تنش های روز، آن هم با طیف گسترده ای از امکانات مانند صفحه تلویزیون صفحه تخت پلاسما، حمام اضافی، قهوه تلخ فوری، چای فوری و نوشیدنی رایگان خوشامدگویی خستگی راه سفر را از تنتان بیرون می نماید. اگر بخواهید می توانید صبحانه خود را در اتاقتان میل کنید. تجهیزاتی مانند تهویه مطبوع، وان حمام و دوش، حوله ها و حوله لباسی، سشوار، وسایل بهداشتی- آرایشی رایگان و دمپایی در حمام ها برای شما راحتی را به ارمغان می آورد. کمد، صندوق نگهداری لپ تاپ، آینه، میز کار، دستگاه قهوه ساز و چای ساز، تلفن، تلویزیون به همراه شبکه های ماهواره ای از امکانات اتاق ها می باشد. صندوق امانات اتاق، محافظ لوازم گران قیمت شما خواهد بود و یک تراس، فضای نشستن خوبی را برای شما در هر اتاق فراهم می آورد. اتاق عروس و اتاق های خانوادگی از اتاق های خاص هتل مرا مار پاتایا می باشد.

برای رزرو اتاق، می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت کد الکترونیک بزنید. انواع اتاق های هتل هتل شامل گزینه های زیر می باشد:

سوئیت با 2 اتاق خواب: نمایی رو به دریا دارد و یک تخت بزرگ دو نفره یا دو تخت یک نفره دارد. این اتاق ها برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.

اتاق دولوکس پریمیر بزرگ: بخش از آن نمایی رو به دریا و یک تخت بزرگ دو نفره دارد. این اتاق ها برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.

اتاق های دوقلوی دولوکس: با نمای رو به دریا: با مساحت 35 مترمربع است که دوش به همراه وان در حمام و دو تخت یک نفره دارد.

سوئیت های خانوادگی: یک تخت یک نفره با یک تخت بزرگ دونفره به همراه نمایی از دریا دارد. این اتاق ها برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.

سوئیت جونیور پانوراما: با نمای رو به دریا: با مساحت 78 مترمربع است که یک تخت دو نفره بزرگ به همراه نمایی از دریا دارد.

اتاق های دولوکس با 2 تخت دوقلو: بخشی از آن نمای رو به دریا و مساحت 35 مترمربع به همراه یک تخت بزرگ دو نفره یا دو تخت یک نفره دارد.

اتاق های دولوکس با تخت بزرگ: نمای رو به دریا و مساحت 35 مترمربع به همراه یک تخت بزرگ دو نفره دارد.

اتاق های دولوکس نمای رو به باغ با 2 تخت دوقلو: نمای رو به باغ، به همراه دو تخت بزرگ تک نفره دارد. این اتاق ها برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.

اتاق های دولوکس دابل با نمای رو به دریا: نمایی رو به دریا و مساحت 35 مترمربع به همراه یک تخت بزرگ دو نفره دارد. این اتاق با یک دوش به همراه وان در حمام تجهیز شده است.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر پاتایا:

فاصله تا ساحل: 1.2 کیلومتر است که می توانید پیاده 20دقیقه ای به آنجا برسید.

فاصله تا بهشت خرید پاتایا: 0.5 کیلومتر است که می توانید پیاده 10 دقیقه ای به آنجا برسید. در این بازار شما یک سینما، سالن بازی بولینگ و مغازه های بسیاری را در کنار ساحل پیدا خواهید کرد.

فاصله تا ساحل جمتین: 8 کیلومتر است که می توانید با ماشین 35 دقیقه ای به آنجا برسید.

فاصله تا سالن نمایش تیفانی: 1.1 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 8 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید حدود 20دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا بندر ها هین فری: 2.2 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 8 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید حدود 20دقیقه در راه خواهید بود. از این بندر می توانید به بندر نا بان پیر رفته و سری هم به این جزیره بزنید.

فاصله تا خیابان پاتایا اونیو: 1.5 کیلومتر است که با ماشین طی این جهت 6 دقیقه طول می کشد. همچنین اگر پیاده به انجا بروید تنها 20 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا جشنواره مرکزی ساحلی پاتایا: 1.2 کیلومتر است که با ماشین طی این جهت 5 دقیقه طول می کشد. همچنین اگر پیاده به انجا بروید تنها 10 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا خیابان واکینگ استریت: 1.8 کیلومتر است که با ماشین طی این جهت 13 دقیقه طول می کشد. همچنین اگر پیاده به انجا بروید تنها 30 دقیقه در راه خواهید بود. می توانید خرید های خود را در این خیابان انجام دهید.

فاصله تا باغ وحش اسریراچا تایگر: با ماشین حدود 1 ساعت تا این مکان راه خواهید داشت.

فاصله تا موزه تدی بیر: 800 متر می باشد که اگر با ماشین بروید حدود 4 دقیقه در راه خواهید بود و اگر با پیاده روی کنید، 10 دقیقه ای در راه خواهید بود.

فاصله تا پارک آبی کارتون نتورک آمازون: 20 کیلومتر می باشد که اگر با ماشین بخواهید بروید، حدود 45 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا دنیای زیر آب پاتایا: 7 کیلومتر است که با تاکسی 30 دقیقه تا آنجا در راه خواهید بود.

فاصله تا فرودگاه بین المللی یوتاپو رایونگ پاتایا: 51 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 1 ساعت تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل مرا مار پاتایا

این هتل در منطقه چونبری واقع شده است. می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

420/200 Beach Road, Moo 9, Banglamung, پاتایا, Chon Buri 20150, Thailand

منبع: www.booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 395

به "معرفی هتل 5 ستاره مرا مار در پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره مرا مار در پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید