معرفی هتل نووتل تورنتو ، 3 ستاره

به گزارش کد الکترونیک، هتل نووتل تورنتو | Novotel Toronto Hotel

این هتل که دارای 262 اتاق در 9 طبقه می باشد، با 8 دقیقه پیاده روی از ساحل در دسترس است. همچنین فاصله ای در حدود 10 دقیقه پیاده روی با ایستگاه اتحادیه تورنتو و مرکز هوا کانادا دارد. در 4 دقیقه پیاده روی از سالن مشهور هاکی است و با برج CN کمتر از 1.5 کیلومتر فاصله دارد بین دریاچه انتاریو و گوشه جنوبی شهر واقع شده و در نزدیکی مرکز و جاذبه های اصلی قرارشهر از جمله بازار سنت لارنس و مرکز ایاتون می باشد. کسب و کارهای مرکز شهر از هتل نووتل تورنتو Novotel Toronto Hotel 2 کیلومتر فاصله دارد.مهمانان می توانند از رستوران های هتل نیز لذت ببرند. این بار مجله خبرنگاران خصوصیات هتل نووتل تورنتو مانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های تورنتو را شرح داده و آنالیز می نماید.

معرفی هتل نووتل تورنتو ، 3 ستاره

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

خدمات رفاهی هتل نووتل تورنتو

این هتل 3 ستاره دارای خدمات برگزاری رویدادها با فضایی به مساحت 231 متر مربع شامل سالن کنفرانس و 9 اتاق جلسه می باشد، امکان دسترسی به خدمات یاری تور و بلیط ، مرکز تجاری، کافی شاپ و یک کافه در هتل است که در آن مهمانان می توانند از نوشیدنی هایش لذت ببرند، علاوه بر این مناطق عمومی با دسترسی به اینترنت بی سیم مجهز شده اند. صبحانه با پرداخت مبلغی در دسترس شما خواهد بود، شما می توانید سرویس خشکشویی و سرویس حمل و نقل داخل شهری را در دسترس خود داشته باشید، دستگاه فکس و فتوکپی نیز در اختیار شماست، آسانسور و بالابر نیز از دیگر تجهیزات هتل می با شد. پارکینگ با هزینه اضافی در دسترس است و میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات نگهبانی، انبار چمدان و تحویل به موقع اتاق را ارائه می دهد. در نظر داشته باشید که می توانید حیوانات خانگی خود را به هتل بیاورید. روزنامه رایگان در لابی و تلویزیون در مناطق عمومی هتل موجود است. کارکنان مهربان و خوش روی هتل به زبان های لهستانی، کرواتی، پرتغالی، فیلیپینی، روسی، صربستانی، ایتالیایی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت می نمایند. در هر صورت اگر مسئله ای و سوالی داشتید می توانید آن را با میز پذیرش مطرح کنید. خدمات نظافتی اتاق رایگان بوده و ورود به این هتل نورنتو از ساعت 3 بعد از ظهر تا ساعت 12:00 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل نووتل تورنتو

از امکانات تفریحی هتل می توان به استخر سر پوشیده، جکوزی، سونا و مرکز تناسب اندام اشاره نمود، همچنین کافه هتل که برای استفاده از نوشیدنی هایش کافی است به آن مراجعه کنید و نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید و همراه با آن از محیط آرام هتل لذت ببرید.

رستوران هتل

کافه نیکول Nicole: دارای غذاهای بین المللی با سرو ماهی، گوشت، استیک، مرغ و خوراک های گیاهی است. سه وعده غذایی روزانه در آن سرو می شود.

سالن استیج Stage: در این سالن انواع نوشیدنی ها سرو می شود.

امکانات اتاق های هتل

تمام اتاق ها دارای دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم، کمد و رخت آویز، سشوار، اتو و میز اتو، دوش و وان در حمام و ملافه های تمیز و ضد آلرژی و حوله همه و همه از امکانات اتاق های هتل می باشد. اتاق ها با تهویه مطبوع، تلفن و تلویزیون صفحه تخت دارای شبکه های جهانی می باشند. همچنین یخچالی کوچک و میز کار درون اتاق ها دیده می شود و خدمات نظافت روزانه انجام می شود. علاوه بر این در صورتی که تخت نوزاد و یا تخت اضافی احتیاج داشتید با پرداخت هزینه، آن را از پذیرش بخواهید. برای رزرو اتاق در این هتل یا دیدن عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل تورنتو در سایت کد الکترونیک مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل نووتل تورنتو

  • اتاق کویین سوپریور: 37 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و صبحانه رایگان نیز می باشد.
  • اتاق کویین سوپریور (چهار نفره): 38 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و صبحانه رایگان نیز می باشد.
  • اتاق کینگ سوپریور: 30 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و صبحانه رایگان نیز می باشد.
  • اتاق کینگ اکسکیوتیو: 29 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و صبحانه رایگان نیز می باشد.
  • اتاق اکسکیوتیو پرمیوم: 29 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و صبحانه رایگان نیز می باشد.
  • سوییت جونیور اکسکیوتیو: 35 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و صبحانه رایگان نیز می باشد.

فاصله هتل با جاذبه های تورنتو

  • ارکستر سمفونیک تورنتو: 900 متر از شما دورتر است که اگر پیاده بروید 13 دقیقه و با تاکسی، 5 دقیقه زمان احتیاج است. اتوبوس هم شما را 13 دقیقه ای می رساند.
  • مرکز خرید تورنتو ایتان: یک کیلومتر با هتل فاصله دارد که پیاده 13 دقیقه تا آن جا راه است. تاکسی هم 5 دقیقه بعد شما را می رساند. توسط مترو 9 دقیقه بعد می رسید.
  • موزه هاکی هال آو فِیم: 300 متر از هتل دورتر است. هم می توانید به آن جا پیاده روی کنید که 5 دقیقه طول خواهد کشید، هم می توانید توسط تاکسی 1 دقیقه ای به آن جا برسید.
  • برج سی اِن: برای رفتن به این برج 1 کیلومتر را باید طی کنید. پیاده روی تا آن جا 15 دقیقه و تاکسی هم 4 دقیقه ای شما را می رساند. اگر با مترو بروید، 14 دقیقه در راه خواهید بود.
  • مرکز ایر کانادا: از این جاذبه 700 متر فاصله دارید. تاکسی این راستا را 7 دقیقه ای طی می نماید. اگر تصمیم گرفتید که با مترو بروید، 10 دقیقه در راه خواهید بود. پیاده روی هم 10 دقیقه طول می کشد.
  • میدان یونگه دونداس: این میدان از شما 1 کیلومتر فاصله دارد که با تاکسی 5 دقیقه ای و با مترو، 10 دقیقه ای می رسید.
  • دانشگاه تورنتو: با شما 5 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی این راستا را 8 دقیقه ای طی می نماید. توسط مترو 24 دقیقه و اگر پیاده بروید، 35 دقیقه در راه خواهید بود.
  • پارک کویینز: از این پارک، حدودا 5 کیلومتر دورتر هستید. تاکسی شما را 9 دقیقه ای، اتوبوس 23 دقیقه ای می رساند. اگر پیاده بروید، این راستا 42 دقیقه طول می کشد.
  • فرودگاه بین المللی تورنتو پیرسون: از شما 20.5 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 18 دقیقه ای و مترو 43 دقیقه ای می رساند.

موقعیت هتل نووتل تورنتو

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

کانادا، ON M5E 1W2، تورنتو، اسپلنید 45

45 The Esplanade, Toronto, ON M5E 1W2, Canada

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 399

به "معرفی هتل نووتل تورنتو ، 3 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل نووتل تورنتو ، 3 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید