پرداخت تسهیلات برای مشاغل خانگی صنایع دستی استان مرکزی

به گزارش کد الکترونیک، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از پرداخت 7میلیارد و 700میلیون ریال تسهیلات برای مشاغل خانگی مستقل در امسال در استان اطلاع داد.

پرداخت تسهیلات برای مشاغل خانگی صنایع دستی استان مرکزی

️به گزارش کد الکترونیک به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، کاظمی معاون صنایع دستی این اداره کل، امروز 10 آذر 98 گفت: این تسهیلات برای حمایت از فراوریات صنایع دستی و تحقق شعار سال به 77 نفر از فعالان رشته های مختلف صنایع دستی در همه شهرستان های استان پرداخت شده است و در سال رونق فراوری، اشتغال زایی در حوزه صنایع دستی با جدیت حمایت می گردد.

او اضافه کرد: معرفی این هنرمندان به بانک های رفاه و توسعه تعاون از محل توزیع اعتبارات قرض الحسنه با تسهیلات کم بهره بوده است که برای هر کارگاه خانگی مبلغ 100 میلیون ریال در نظر گرفته شده است که در حال پرداخت به معرفی شدگان از سوی این اداره کل است.

او با اشاره به اینکه مشاغل خانگی می تواند با تسهیلات اندک فرصت شغلی برای متقاضی فراهم کند، اضافه کرد: امیدواریم با حمایت های اجرا شده از فراوریات صنایع دستی استان و معرفی این محصولات در نمایشگاه های استانی و ملی، تعداد افراد شاغل به کار در این حوزه تا خاتمه سال افزایش پیدا کند.

️بیش از 8هزار و 712نفر در استان مرکزی در رشته های متنوع صنایع دستی اشتغال دارند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 721

به "پرداخت تسهیلات برای مشاغل خانگی صنایع دستی استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تسهیلات برای مشاغل خانگی صنایع دستی استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید