شرایط رضایت بخش شیوع سویه نو اُمیکرون در ایران در مقایسه با سایر کشورها

به گزارش کد الکترونیک، تهران (پانا) - شرایط شیوع سویه نو امیکرون در ایران در مقایسه با سایر کشورهای دنیا با توجه به فرایند افزایشی و بعلاوه بازه زمانی واکسیناسیون در کشور رضایت بخش است.

شرایط رضایت بخش شیوع سویه نو اُمیکرون در ایران در مقایسه با سایر کشورها

در جلسه کمیته تخصصی کرونا که با حضور رییس دفتر رییس جمهور و وزرای بهداشت، درمان وآموزش پزشکی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش حضور داشتند، گزارش کمیته علمی مراقبت و درمان کووید 19 در زمینه فرایند واکسیناسیون بچه ها و رده سنی 11-5 سال در دنیا ارائه شد.

بعلاوه وزارت بهداشت گزارشی در مورد فرایند توسعه سویه نو اُمیکرون در دنیا ارائه کرد و تأکید شد با توجه به اینکه رفتار ویروس اومیکرون در هر کشور و رده های مختلف سنی فرق دارد، اجرای دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در کنار واکسیناسیون به ویژه تزریق دز سوم لازم است.

با توجه به فرایند افزایشی و بعلاوه بازه زمانی واکسیناسیون در کشور شرایط شیوع سویه نو اُمیکرون در یران در مقایسه با سایر کشورهای دنیا رضایت بخش است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز گزارشی از فضای رسانه ای مرتبط با شیوع کرونا در کشور ارائه کرد و اعضای این جلسه بر لزوم تبیین دستاوردهای مردم کشورمان در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به ویژه سویه اُمیکرون تأکید کردند.

براساس این گزارش، مصوبات پیشنهادی برای تصویب در ستاد ملی کرونا بحث و آنالیز شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2122

به "شرایط رضایت بخش شیوع سویه نو اُمیکرون در ایران در مقایسه با سایر کشورها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط رضایت بخش شیوع سویه نو اُمیکرون در ایران در مقایسه با سایر کشورها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید