وزیر ورزش ایتالیا: فعلا حضور تماشاگران در استادیوم ها را فراموش کنید

به گزارش کد الکترونیک، وزیر ورزش ایتالیا اعلام نموده فعلا تماشاگران در استادیوم های ایتالیا حضور پیدا نخواهند کرد.

وزیر ورزش ایتالیا: فعلا حضور تماشاگران در استادیوم ها را فراموش کنید

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی کد الکترونیک، وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا در جدیدترین گفت و گوی خود با یک شبکه رادیویی گفته: خارج از واقعیت های کشور است که بخواهیم پیشنهاد دهیم فصل جدید با حضور تماشاگران برگزار گردد و چنین چیزی در فکر مسئولین دولتی نیست.

اسپادافورا در ادامه اضافه کرد: فصل فعلی فوتبال آخر این هفته (یکشنبه) به اتمام می رسد و این مسئله یک موفقیت عظیم حساب می گردد. بسیار مراقب بودیم و همه تصمیمات را با آرامش گرفتیم تا زمانی که امکان دارد، فوتبال ادامه پیدا کند نه اینکه زمانی که بعضی فشار می آورند آن را از سر بگیریم. می توانیم تنها امیدوار باشیم بازی های فصل آینده از ماه سپتامبر شروع گردد. می توانیم بدون فشار بازی ها را ادامه دهیم. زمانی که بحث به حضور تماشاگران مربوط می گردد باید از پروتکل ها پیروی کنیم و باید ببینیم شرایط لامت عمومی مردم چه می گردد. خیل نگران هستم زیرا شرایط اورژانسی هنوز هم در ایتالیا وجود دارد. باید اول ببینیم شرایط سلامتی عمومی جامعه چه می گردد و سپس به فکر کردند درباره فوتبال یا چیز دیگری بپردازیم.

در حال حاضر در کشور ایتالیا در 24 ساعت گذشته 379 مورد جدید از ابتلا به کرونا رویت شده. در اسپانیا اما 1153 مورد جدید در روز پنجشنبه مشاهده شده که بالاترین تعداد از تاریخ 1 می است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1200

به "وزیر ورزش ایتالیا: فعلا حضور تماشاگران در استادیوم ها را فراموش کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ورزش ایتالیا: فعلا حضور تماشاگران در استادیوم ها را فراموش کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید