نتایج امتحانات دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اواخر مرداد اعلام می گردد، نیمه شهریور ثبت نام نیمسال بعدی

به گزارش کد الکترونیک، معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با بیان اینکه نیمه شهریور ماه زمان ثبت نام ترم بعدی این دانشگاه است، گفت: نتایج امتحانات نیمسال جاری برای مقطع کارشناسی اواسط مرداد و برای تحصیلات تکمیلی نیز اواخر مردادماه خواهد بود.

نتایج امتحانات دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اواخر مرداد اعلام می گردد، نیمه شهریور ثبت نام نیمسال بعدی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

علی اشرفی زاده معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی کد الکترونیک ، با بیان اینکه مرداد ماه نتایج امتحانات دانشگاه تعیین می گردد گفت: دانشجویان در این دانشگاه در مقطع کارشناسی می توانند نمرات نهایی نیم امسال خود را در اواسط مرداد ماه و دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز می توانند نتایج امتحانات خود را در اواخر مرداد ماه در سایت دانشگاه مشاهده نمایند.

ثبت نام نیم سال بعدی دانشجویان تا نیمه شهریور ماه

وی اضافه نمود: دانشجویان برای ثبت نام در نیم سال بعدی می توانند تا نیمه شهریور ماه نسبت به ثبت نام نهایی خود در سایت این دانشگاه اقدام نمایند. این در حالی است که ثبت نام برای دانشجویانی که نتایج نهایی خود را دریافت نموده اند بلامانع است.

نتایج امتحانات دانشجویان با نظر اساتید

اشرفی زاده توضیح داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تمهیدات دانشگاه برای دانشجویان نتایج امتحانات دانشجویان با نظر اساتید و در نظر دریافت شرایط ویژه ماه آینده اعلام خواهد شد. پس از اعلام نتایج دانشجویان می توانند نسبت به اعتراض نمرات خود اقدام نمایند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1242

به "نتایج امتحانات دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اواخر مرداد اعلام می گردد، نیمه شهریور ثبت نام نیمسال بعدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج امتحانات دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اواخر مرداد اعلام می گردد، نیمه شهریور ثبت نام نیمسال بعدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید