برگزاری کلاس های آموزش مجازی دانشگاه آزاد اصفهان در مقطع کارشناسی

به گزارش کد الکترونیک، خبرنگاران/اصفهان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: از امروز 16 فروردین ماه، کلاس های برخط این واحد دانشگاهی در سال جدید با مقطع کارشناسی ارشد و دکتری شروع شده و طی روزهای آینده نیز دانشجویان مقطع کارشناسی به صورت دانشکده به دانشکده از کلاس های بر خط استفاده خواهند کرد.

برگزاری کلاس های آموزش مجازی دانشگاه آزاد اصفهان در مقطع کارشناسی

اکبر پیرستانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه، از هفته اول اسفند در مرحله اول کلاس های مقطع کارشناسی ارشد و دکتری را شروع کردند و دانشجویان در کلاس های مجازی حاضر شدند. در مرحله دوم که از امروز شروع می گردد، تمام مقاطع تحصیلی تا زمان بازگشایی مجدد دانشگاه ها و برگزاری کلاس های حضوری از آموزش بر خط بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به ویژگی های کلاس برخط، خاطر نشان کرد: در این روش آموزشی که یکی از بهترین و معتبرترین شیوه های آموزش مجازی در جهان به شمار می رود، بین اجزای کلاس یعنی استاد و دانشجو تعامل همزمان برقرار می گردد و دانشجویان می توانند سؤالات خود را مطرح و اساتید پاسخ گوی سؤالات باشند.

به گزارش کد الکترونیک و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد اصفهان گفت: روش آموزشی فقط محدود به کلاس های برخط نخواهد بود و از اساتید خواسته شده تا فایل صوتی، جزوات و پاورپوینت آموزشی خود را در صفحات شخصی خود در سایت دانشگاه و پیغام رسان های مرتبط با دانشگاه بارگذاری نموده تا دانشجویان نیز قادر به استفاده از آن باشند.

وی اضافه نمود: با توجه به اینکه این شهر عظیم دانشگاهی نزدیک به 20 هزار دانشجو دارد و حضور همزمان آنان جهت شرکت در کلاس ممکن است سبب اختلال در کیفیت اینترنت و سایت دانشگاه گردد، از این رو با دستور ریاست دانشگاه و همت حوزه فناوری اطلاعات زیرساخت های رایانه ای دانشگاه در هفته دوم نوروز تجهیز و به روزرسانی شدند و برای دانشجویان هررشته در مقطع کارشناسی به صورت مجزا روز حضور در کلاس پیغامک می گردد تا شاهد تراکم در سایت نباشیم و فرایند یادگیری به بهترین شکل صورت پذیرد.

عضو ستاد آموزش مجازی واحد اصفهان از دانشجویان خواست تا در اسرع وقت نرم افزارهای ارائه شده در سایت را نصب و فیلم های آموزشی را مشاهده نمایند و طبق زمانبندی که برای هر رشته به صورت مجزا اطلاع رسانی می گردد، در کلاس های درس شرکت نموده و در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره پشتیبان که در سایت دانشگاه قسمت کلاس آنلاین منتشر شده تماس بگیرند.

پیرستانی توضیح داد: تا زمانی که امکان برگزاری کلاس های حضوری فراهم گردد کلاس های بر خط به عنوان محور آموزشی دانشگاه شناخته شده و دانشجویان طبق زمان بندی ملزم به حضور در کلاس ها هستند و پس از آن با توجه به مصوبات سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص تمدید ترم و میزان آن عمل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1050

به "برگزاری کلاس های آموزش مجازی دانشگاه آزاد اصفهان در مقطع کارشناسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کلاس های آموزش مجازی دانشگاه آزاد اصفهان در مقطع کارشناسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید