معرفی توانمندی های اصفهان در یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی استان

به گزارش کد الکترونیک، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در نشست خبری یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی اصفهان مطرح کرد: در این نمایشگاه توانمندی های استان اصفهان در قالب 30 گونه گردشگری به گردشگران در کنار توانمندی های استان در حوزه صنایع دستی معرفی می گردد.

معرفی توانمندی های اصفهان در یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی استان

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

به گزارش کد الکترونیک به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان، نشست خبری یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان امروز 19 خردادماه با حضور فریدون الله کمک مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان، علیرضا سالاری مدیر دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان، علی یار محمدیان مدیر نمایشگاه بین المللی اصفهان، نصیر ملت رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان و تنی چند از مدیران اداره کل در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار گردید.

در این نشست مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان با ایراد سخنانی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی صنایع دستی تاکید نمود: بدون شک برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، فرصتی مناسب در راستای ارتقاء توانمندیها، انتقال تجارب و ارتقای کیفیت خدمات رسانی در دو حوزه گردشگری و صنایع دستی بشمار می رود.

فریدون الله کمک تاکید نمود: بدون شک حوزه های حساس ما در صنعت گردشگری، تبلیغات و بازاریابی است، لذا این نمایشگاه فرصت مناسبی در راستای تمرین و آموزش خود در راستای بازاریابی و تبلیغات مناسب در جهت معرفی محصولاتمان در دو حوزه صنایع دستی و گردشگری بشمار می رود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان در ادامه با اشاره به ادغام دو نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی اصفهان تاکید نمود: سال جاری با ادغام این دو نمایشگاه، با قدرت بیشتر و با عنوان اصفهان، دومین شهر جهانی صنایع دستی شرکت می کنیم، لذا حضور هنرمندان صنایع دستی فرصتی مناسب برای معرفی 199 رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی اصفهان بشمار می رود.

الله کمک همچنین اضافه نمود: در این نمایشگاه کوشش نموده ایم تا سفرای خارجی مقیم تهران، مسئولان گردشگری، خواهر خوانده های اصفهان و همچنین مدیر بخش آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی به عنوان میهمانان ویژه نمایشگاه شرکت داشته باشند.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان همچنین توضیح داد: در این نمایشگاه کوشش می گردد تا قابلیتهای استان اصفهان در قالب 30 گونه گردشگری به نمایش گذاشته گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 389

به "معرفی توانمندی های اصفهان در یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی توانمندی های اصفهان در یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید