قوچان نژاد: مصدومیت ها بلای جانمان شد

به گزارش کد الکترونیک، سرمربی تیم والیبال پیغام مشهد گفت: استفاده از بازیکنان جوان و جانشین، تبعات خاص خود را دارد، اما همچون گذشته پای تبعات میدان دادن به این بازیکنان نیز می ایستم.

قوچان نژاد: مصدومیت ها بلای جانمان شد

جبار قوچان نژاد در گفت وگو با کد الکترونیک، در مورد پیروزی تیمش مقابل دورنا ارومیه در هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال اظهار کرد: دورنا تیم خیلی خوبی است، دو هفته پیش تیم پرمهره شهرداری گنبد را 3 بر صفر با پیروزی پشت سر گذاشته بود، اما از طریق سرویس ها توانستیم فشار زیادی به این تیم وارد کنیم.

وی اضافه نمود: مصدومیت تیم مان را رها نمی کند. سعید مصطفی وند و امین علوی را به دلیل مصدومیت در این دیدار در اختیار نداشتیم و محکوم به استفاده از بازیکنان جوان و بومی مشهدی شدم. بازی نوسان داشت، اما کسب پیروزی و تثبیت صندلی مان در جدول راضی کننده است.

سرمربی پیغام مشهد در مورد بازیکنان ذخیره پیغام اظهار داشت: استفاده از بازیکنان جانشین تبعات خاص خودش را دارد که 10 تا 15 سال است پای این تبعات ایستاده ام و باز هم پای این بازیکنان می ایستم. بازیکنان خوبی دارم، فقط کمی باید به آن ها اعتماد به نفس بدهیم.

قوچان نژاد در مورد چگونگی وضعیت پیغام با وجود مصدومیت های اخیر در مرحله پلی آف گفت: مصطفی وند از ناحیه زیر زانو با پارگی عضله روبرو شده و امین علوی نیز به دلیل فشردگی مسابقات، دچار کمر درد شدیدی شده که درباره بازی آینده پیغام در مورد این دو بازیکن نگرانیم. امیدوارم خدا یاری مان کند و این بازیکنان به پلی آف برسند.

وی در مورد سه دیدار حساس آینده پیغام عنوان نمود: باید مدیریت کنیم و وضعیت سایر تیم ها را نیز مورد آنالیز قرار دهیم. سه بازی سنگین پیش رو خواهیم داشت و نتیجه دریافت در این سه دیدار خیلی سخت خواهد بود. هیچ وقت حریف دست و پا بسته ای نبودیم و برای دریافت نتیجه به تهران خواهیم رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 210

به "قوچان نژاد: مصدومیت ها بلای جانمان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوچان نژاد: مصدومیت ها بلای جانمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید