قلعه ای دیدنی در رم که مجموعه ای از اسلحه و نقاشی های دیواری عصر رنسانس را در خود دارد

به گزارش کد الکترونیک، خبرنگاران/ این خبر پیرامون قلعه ای دیدنی در رم که مجموعه ای از اسلحه و نقاشی های دیواری عصر رنسانس را در خود دارد، نگارش شد.

قلعه ای دیدنی در رم که مجموعه ای از اسلحه و نقاشی های دیواری عصر رنسانس را در خود دارد

دنیا در طول عمر خود اپیدمی های متعددی را تجربه نموده و خاطراتی ناخوشایند از آنها را در حافظه خود ثبت نموده است. ردپای بعضی از این اپیدمی ها که بخشی از تاریخ بشر بحساب می آیند، به اشکال مختلف در موزه های دنیا دیده می گردد. ما در این گزارش سفری مجازی به یک قلعه موزه خواهیم داشت که نماد سرانجام یک اپیدمی در آن دیده می گردد.

پاپ گریگوری اول مشهور به گریگوری کبیر بین سالهای 590 تا 604 میلادی پاپ کلیسای کاتولیک رم بود. او در همان سالها سرانجام اپیدمی بزرگ طاعون را اظهار داشت و به یادگار این واقعه دستور ساخت مجسمه فرشته ای برای نصب در بالای قلعه ای با نام سنت آنجلو را داد.

قلعه سنت آنجلو در ابتدا به عنوان مقبره هادریان امپراتور روم ساخته شد و بعد ها پاپ ها از آن به عنوان یک قلعه استفاده کردند. این قلعه که زمانی بلندترین ساختمان رم بود، هم اکنون کاربری موزه دارد و بازدیدکنندگان آن سلول هایی را خواهند دید که شخصیت های مهمی در گذشته در آنها حبس شده بودند. در اتاقک های قلعه موزه سنت آنجلو مجموعه گسترده ای از اسلحه و نقاشی های دیواری عصر رنسانس دیده می شوند.

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2061

به "قلعه ای دیدنی در رم که مجموعه ای از اسلحه و نقاشی های دیواری عصر رنسانس را در خود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه ای دیدنی در رم که مجموعه ای از اسلحه و نقاشی های دیواری عصر رنسانس را در خود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید