تور دبی ارزان: فراخوان حضور استارتاپ های گردشگری در اکسپوی2020 دبی ، تا سرانجام مهرماه فرصت دارید

به گزارش کد الکترونیک، مهلت شرکت استارتاپ ها و شرکت های مختلف در جشنواره های گردشگری اکسپو2020دبی، به مدت یک ماه تمدید شد. به گزارش روابط عمومی دبیرخانه تخصصی برگزاری این جشنواره ها، فراخوان شرکت در جشنواره های سه گانه ایده ها و استارتاپ های برتر، نوآوری در آژانس های مسافرتی و نوآوری در هتلداری تا خاتمه مهرماه1400 تمدید و علاقه مندان می توانند در فرصت به جای مانده در این فراخوان ثبت نام نمایند.

تور دبی ارزان: فراخوان حضور استارتاپ های گردشگری در اکسپوی2020 دبی ، تا سرانجام مهرماه فرصت دارید

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

پاویون گردشگری ایران در اکسپو2020دبی، اعلام نموده افتتاحیه عمومی اکسپو به مدت 10 روز (از روز یک اکتبر تا 10 اکتبر) به طول خواهد انجامید و هماهنگی های لازم برای افتتاح جشنواره های سه قلوی گردشگری، در یکی از روزهای افتتاحیه اکسپو اجرا شده و پرچم جشنواره های سه قلو در پاویون گردشگری ایران بالا خواهد رفت.

پاویون گردشگری ایران اعلام نموده داوری جشنواره ها در دو مرحله صورت می گیرد و یک داور از سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (UNIDO) هم در هییت داوران حضور دارد. کل فرایند داوری از ابتدا تا خاتمه، زیر نظر وزارت میراث فرهنگی و یونیدو صورت می گیرد.

دبیرخانه جشنواره های سه گانه استارتاپ ها و تیم های نوآور گردشگری اعلام نموده در غربالگری اولیه تعدادی از استارتاپ ها و هتل ها و آژانس های مسافرتی انتخاب و برای ارائه نوآوری هایشان به اکسپو اعزام می شوند و مرحله دوم شامل امتیازدهی به گروه های اعزامی است.

ماموریت جشنواره های سه قلوی نوآوری در گردشگری توسعه صنعت گردشگری تعریف و برنامه ریزی و برگزاری آن ها از طرف وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به مجموعه سرو بنیان ادبی(سبا) واگذار شده است.

هدف اصلی برگزاری جشنواره های سه قلو معرفی نوآوری های گردشگری در سطح بین المللی، تقویت برند ملی ایران در حوزه گردشگری و جذب گردشگرها و سرمایه گذاران خارجی برای بخش نوآورانه گردشگری کشور اسم شده است.

در جشنواره ایده ها و استارتاپ ها، ایده ها از جنبه نوآورانه بودن، قابل اجرا بودن، مالی بودن و درآمدزا بودن مورد آنالیز قرار می گیرند و در بخش استارتاپ های در حال فعالیت، اینکه استارتاپ تا چه مقدار قابل سرمایه گذاری است، چقدر نوآورانه است و ایده محوری آن چیست ارزیابی می شوند.

در پی اعلام رسمی تمدید فراخوان ثبت نام تا خاتمه مهرماه 1400، همه استارتاپ های حوزه گردشگری، هتل ها و مراکز تفریحی و آژآنس های بند الف و بند ب می توانند در این جشنواره ها شرکت نمایند.

متقاضیان می توانند برای ثبت نام به سایت saba.co.com مراجعه و فرم های شرکت در این جشنواره ها را به صورت آنلاین پر نمایند.

پیش از این حامد دستفروشان، دبیر تخصصی دبیرخانه جشنواره های سه گانه نوآوری گردشگری در گفت وگو با رسانه ها گفته بود که منتخبان این جشنواره ها برای ارائه نوآوری های شان به اکسپو اعزام می شوند و آنجا در قالب استیج ایده، محصول و خدمات شان را ارائه می دهند.

منبع: چمدان
انتشار: 15 مهر 1400 بروزرسانی: 15 مهر 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1959

به "تور دبی ارزان: فراخوان حضور استارتاپ های گردشگری در اکسپوی2020 دبی ، تا سرانجام مهرماه فرصت دارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: فراخوان حضور استارتاپ های گردشگری در اکسپوی2020 دبی ، تا سرانجام مهرماه فرصت دارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید