دومین جشنواره موسیقی امیر جاهد برگزار می گردد

به گزارش کد الکترونیک، اداره کل فرهنگی معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران و خانه موزه دکتر مشخص و استاد امیر جاهد با همکاری خانه موسیقی ایران و چند نهاد دیگر دومین جشنواره موسیقی امیر جاهد را نیمه دوم بهمن ماه سال 97 برگزار خواهد شد. این جشنواره به هنرجویان موسیقی اختصاص داشته و دارای بخش های تک نوازی، دونوازی و اجرای گروهی است که گروه ها و افراد متقاضی با توجه به سوابق اجرایی خود پس از ارزیابی اولیه در این جشنواره به رقابت می پردازند.

دومین جشنواره موسیقی امیر جاهد برگزار می گردد

متقاضیان شرکت در این جشنواره می توانند پس از دریافت فراخوان جشنواره و مطالعه آئین نامه، فرم های مربوطه را تکمیل و به همراه نمونه آثار خود به دبیرخانه جشنواره ارسال نموده و یا به طور حضوری برای ثبت نام اقدام نمایند.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا انتها آذر 97 خواهد بود و اولویت با افراد و گروه هایی است که زود تر برای ثبت نام اقدام نموده اند. همچنین پس از مرحله داوری در دی ماه، مراسم اختتامیه با معرفی برگزیدگان جشنواره در نیمه دوم بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

دومین جشنواره موسیقی امیر جاهد با همکاری اداره کل فرهنگی شهرداری تهران، شهرداری منطقه 14، خانه موزه دکتر تعیین و استاد امیر جاهد، خانه موسیقی ایران و موسسه نوای شیدایی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 128

به "دومین جشنواره موسیقی امیر جاهد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین جشنواره موسیقی امیر جاهد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید