درخواست یکی از رهبران اخوان المسلمین برای ممانعت از ورود الطیب به ساختمان الازهر

به گزارش کد الکترونیک، خبرنگاران: یکی از رهبران جماعت اخوان المسلمین با حضور در میان طرفداران مرسی که ساختمان الازهر را محاصره نموده اند، جلوگیری از ورود احمد الطیب شیخ الازهر به ساختمان را خواهان شد.

درخواست یکی از رهبران اخوان المسلمین برای ممانعت از ورود الطیب به ساختمان الازهر

جهت دریافت خدمات درب ورودی ساختمان ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش کد الکترونیک، به نقل از پایگاه الیوم السابع، صلاح سلطان، جمال عبدالستار قائم مقام وزیر اوقاف، شیخ جمال عبدالهادی و یسری هانئ از رهبران جماعت اخوان المسلمین به جمع تظاهرات کنندگان در مقابل ساختمان الازهر پیوستند.

دکتر صلاح سلطان از تظاهرات کنندگان خواست تا دروازه الف که شیخ الازهر از آن تردد می نماید، محاصره نموده و مانع ورود وی به ساختمان شوند.

وی همچنین بستن همه دروازه های الازهر در اعتراض به عزل مرسی رئیس جمهور منتخب مصر را خواهان شد.

بر اساس این گزارش همزمان با برگزاری نشست اضطراری مرکز تحقیقات اسلامی بنا به درخواست شیخ الازهر به منظور آنالیز اوضاع کنونی کشور، تعدادی از طرفداران مرسی ساختمان الازهر را محاصره کردند.

از سوی دیگر شیخ الازهر به رغم اعلام بعضی رسانه ها مبنی بر انتها خانه نشینی وی، در جلسه حضور نیافته و جلسه به ریاست شیخ علی عبدالباقی دبیرکل الازهر برگزار شده است.

.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 978

به "درخواست یکی از رهبران اخوان المسلمین برای ممانعت از ورود الطیب به ساختمان الازهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست یکی از رهبران اخوان المسلمین برای ممانعت از ورود الطیب به ساختمان الازهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید