درخواست یاری برای ساکنان شهر آمریکایی در جنوب ونکوور که عبور و مرور به آنجا بخاطر ویروس کرونا مختل شده!

به گزارش کد الکترونیک، جی اینزلی فرماندار واشنگتن از کانادا خواسته به ساکنان یک شهر کوچک یاری کند چرا که ساکنان این شهر کوچک به خاطر بسته شدن مرز آمریکا و کانادا به دلیل پاندمی کووید-19 منزوی شده اند.

درخواست یاری برای ساکنان شهر آمریکایی در جنوب ونکوور که عبور و مرور به آنجا بخاطر ویروس کرونا مختل شده!

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

پوینت رابرتز بخشی از ایالت واشنگتن است، اما از سرزمین اصلی کانادا در جنوب ونکوور بیرون زده و به بقیه واشنگتن متصل نیست. حدود 1300 شهروند واشنگتن آنجا زندگی می نمایند.

اینزلی در نامه ای که آدینه به جاستین ترودو نخست وزیر نوشت، به این نکته اشاره نمود که شهروندان پوینت رابرتس منزوی شده اند، اما آنها معمولا برای خرید کالاها و خدمات یا بازدید از خانواده ها و دوستان به وسیله کانادا با ماشین سفر می نمایند.

با توجه به اینکه از روز بیست و یکم مارس مرز برای تقریبا تمام سفرها بسته شده، چنین کاری ممکن نبوده است و تابحال ساکنان این شهر در داخل خاک کانادا محبوس شده اند.

اینزلی گفت می توان به شهروندان پوینت رابرتز مجوز سفر ویژه داد تا آن ها بتوانند مستقیم بین ایالت واشنگتن و سرزمین اصلی رفت و آمد نمایند. کانادا به آمریکایی هایی که بین لوئر 48 و آلاسکا رفت و آمد می نمایند مجوز ویژه مشابهی اعطا نموده است. هنوز دولت بریتیش کلمبیا نسبت به این درخواست مقام آمریکایی واکنشی نداشته است .

در همین حال حدود 40 تن از ساکنان ونکوور که در پوینت رابرتز ملک دارند ، در ورودی این شهر دست به تجمع اعتراضی زدند. آنها از اواسط ماه مارچ امکان سفر به این شهر برای سرکشی به منازل شان و انجام تعمیرات احتمالی و یا اقامت در آن را تنها در صورتی پیدا می نمایند که در بازگشت 14 روز قرنطینه شوند !

البته ورود به این شهر هم به سادگی میسر نیست. در حالیکه قبلا همه می توانسند براحتی با خودرو شخصی وارد شوند. حالا برای ورود به شهری که عملا در خاک کانادا است ، ابتدا به سیاتل پرواز کرد ، بعد به بلینگهام مسافرتی زمینی داشت و در نهایت با هواپیمای کوچکی به پوینت رابرتز رسیدو این سفر می تواند براحتی یک روز مسافرین را تلف کند!

منبع: ایرونی ها
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1341

به "درخواست یاری برای ساکنان شهر آمریکایی در جنوب ونکوور که عبور و مرور به آنجا بخاطر ویروس کرونا مختل شده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست یاری برای ساکنان شهر آمریکایی در جنوب ونکوور که عبور و مرور به آنجا بخاطر ویروس کرونا مختل شده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید