ویزای کانادا: سفرهای توریستی آمریکایی ها به کانادا رکورد زد

به گزارش کد الکترونیک به نقل از Statistics Canada، حدود 12.3 میلیون ساکن ایالات متحده در نیمه نخست 2019 به کانادا سفر نموده اند؛ این بالاترین رکورد از سال 2007 تا کنون است.جهانگرد های امریکایی کانادا، این کشور پهناور و زیبا، کشور خرس های قطبی و هاکی و نور شمالی، سال جاری رکورد شکسته اند.

ویزای کانادا: سفرهای توریستی آمریکایی ها به کانادا رکورد زد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

البته این خبر نباید جای تعجب داشته باشد. برای بسیاری از امریکایی ها، سفر به کانادا مثل یک سفر جاده ای ساده است. یکی از ساکنان بوستون می گوید اخیرا همراه با همسر و سه فرزندش به مونترال رفته است. این سفر تنها پنج ساعت به طول انجامیده است و وقتی به مونترال رسیده اند انگار تو اروپا بودیم. به گفته او سفری نسبتا آسان بود و نکته جالب اینکه بچه ها زیر 16 سال پاسپورت احتیاجی ندارند.

افراد دیگر پروازهایی را می گیرند که فقط به شهرهای عظیم کانادا مثل تورنتو و ونکوور نمی فرایند.مثلا ساکنان ایالتی مثل کلارادو می توانند مستقیما از دنور به شهر وینیپگ استان منیتوبا پرواز نمایند؛ استانی که بسیاری از کانادایی ها آن را قلب کانادا می دانند.

اما مقصد ها فقط به منیتوبا ختم نمی شوند. بریتیش کلمبیا هم مدت های مدیدی است که شهر دوست و همسایه امریکایی ها شناخته می گردد. به گفته خانم Kristen Learned متخصص ارتباطات در Destination British Columbia افزایش سفرهای هوایی بین امریکا و کانادا باعث افزایش سالانه گردشگر های امریکایی در کانادا می گردد و فرصت هایی را برای بازدید از بریتیش کلمبیا برای مسافران امریکایی فراهم می نماید.

یکی از دلایل افزایش سفر امریکایی ها به کانادا، قدرت دلار امریکا در مقایسه با دلار کانادا اسم شده است؛ از سوی دیگر کانادایی ها خیلی کمتر به امریکا می فرایند و به قولی. برایشان گران تمام می گردد. این را یکی از کانادایی ها می گوید که البته از این وضع چندان هم ناراحت نیست. به گفته او: کانادا همه چیز داره: غذا، نوشیدنی، مرکز شهر زنده و پویا، پیست های اسکی فوق العاده و هر چی که دلتون بخواد.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1926

به "ویزای کانادا: سفرهای توریستی آمریکایی ها به کانادا رکورد زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: سفرهای توریستی آمریکایی ها به کانادا رکورد زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید