دبیر: برای رد قانون، تبصره زیاد است و استعفاء نمی دهم، اگر شهوت قدرت داشتم برای ریاست کمیته ملی المپیک اقدام می کردم

به گزارش کد الکترونیک، رئیس فدراسیون کشتی تاکید نمود که رسیدن بودجه کشتی به 225 درصد دروغ است و در مقابل مدال هایی که این رشته می گیرد، بودجه آن هیچ است.

دبیر: برای رد قانون، تبصره زیاد است و استعفاء نمی دهم، اگر شهوت قدرت داشتم برای ریاست کمیته ملی المپیک اقدام می کردم

به گزارش کد الکترونیک، علیرضا دبیر که در عصر روز دوم جام تختی با حضور در اهواز شاهد رقابت های کشتی فرنگی جام تختی بود، در جمع کد الکترونیک در پاسخ به سوالی در خصوص ابطال حکم ماموریت اعضای هیئت علمی در فدراسیون های ورزشی مطرح نمود: همان قدر که ماده و تبصره وجود دارد تا قانونی تصویب گردد، همان قدر هم برای رد قانون تبصره وجود دارد. هر جا حس کنم به درد کشتی نمی خورم دست شان را می بوسم و به زندگی ام می رسم. تا زمانی که باشم کار می کنم و اهل استعفاء هم نیستم.

رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: اصلاً مامور نیستم، ساعت دانشگاه را پر می کنم، ریالی از فدراسیون نمی گیرم اما مقابل قانون سرمان پایین است. باید آنالیز گردد که قانون دیوان عدالت اداری بالاتر است یا مجلس. حتی گفتند اعتراض کنم اما من کار شخصی نمی کنم؛ تا امروز هم همه اعتراض هایم به خاطر کشتی بوده نه خودم.

وی در خصوص اینکه در صورت تصویب این قانون، از هیئت علمی کناره گیری خواهد کرد یا از ریاست فدراسیون، توضیح داد: فکر نمی کنم کار به آنجا برسد.

قهرمان المپیک 2000 سیدنی بعلاوه درباره ارسال نامه ای به بعضی از اعضای هیئت اجرایی مبنی بر استعفا، اظهارداشت: از نظر قانون، 4 سال عضویت در هیئت اجرایی به خاتمه رسیده و هر مصوبه ای تا مجمع 17 سفند غیرقانونی است. حالا مجمع 17 اسفند باید تصمیم بگیرد. یکی از اعضای مجمع هستم و 4 سال پیش مجمع به فرد رأی نداده و به رؤسای فدراسیون ها رأی داده است.

دبیر تاکید نمود: پیشنهاد من بود که بعضی رؤسا که حتی فدراسیون المپیکی ندارند، کنار بروند و به جای 5 نفر باید 7 نفر باشند. فدراسیون غیرالمپیکی نباید برای فدراسیون های المپیکی تصمیم بگیرد، باید به المپیک و بازی های آسیایی احترام بگذارند و خواهشم این است خودشان استعفا دهند. صالحی امیری خودش انگیزه ای برای ادامه کار ندارد اما مجمع باید برای ریاست کمیته تصمیم بگیرد. خواهش من از دوستان این است که اگر این دوستان نباشند بهتر است و امیدواریم 17 اسفند هرچه مجمع تصمیم می گیرد همان گردد.

رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: اگر بودجه فدراسیون را می خواهیم سهم خواهی نیست، من اگر شهوت قدرت داشتم برای ریاست کمیته ملی المپیک می آمدم.

علیرضا دبیر درباره اینکه شنیده شده قرار است هفته آینده بودجه واریزی شما از کمیته به 225 درصد برسد، گفت: دروغ است. کمیته و هیئت اجرایی یک دهم حق کشتی را ندادند و یکی از اعتراضات من این است. بودجه کشتی نسبت به مدال هایی که این رشته می گیرد، هیچ است.

وی با تقدیر از شرایط میزبانی خوزستان، در خاتمه مطرح نمود: خوزستان یکی از قطب های کشتی فرنگی است. این استان باید با برنامه ریزی خوب به جایگاه خود برسد، طلای المپیک بگیرد و مدال های جهانی آن مستمر باشد. رقابت فارس، خوزستان و قم را در کشتی فرنگی دوست دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2180

به "دبیر: برای رد قانون، تبصره زیاد است و استعفاء نمی دهم، اگر شهوت قدرت داشتم برای ریاست کمیته ملی المپیک اقدام می کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر: برای رد قانون، تبصره زیاد است و استعفاء نمی دهم، اگر شهوت قدرت داشتم برای ریاست کمیته ملی المپیک اقدام می کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید