خبرنگاران دومین محموله یاری های پزشکی چین در راه ایران

به گزارش کد الکترونیک، پکن- خبرنگاران- دومین محموله یاری های پزشکی چین شامل بیش از 50 هزار کیت پیشرفته تشخیص سریع کرونا و دستگاه های اکسیژن ساز امشب (آدینه شب) با پرواز باری ماهان از گوانجو راهی تهران می گردد.

خبرنگاران دومین محموله یاری های پزشکی چین در راه ایران

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش کد الکترونیک، سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین روز آدینه بیان کرد پیغام های همدردی و حمایت و یاری های اقشار مختلف چین ادامه داشته و در روزهای آینده هم محموله های دیگری ارسال خواهد شد.

ارسال این یاری ها در حالی است که محمد کشاورززاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین هم روز گذشته (پنجشنبه) در توئیتر خود بیان کرد نخستین محموله یاری های چین برای مقابله با ویروس کرونا پنجشنبه شب راهی ایران شده است.

او نوشت: در پاسخ به همبستگی مردم کشورمان با مردم چین که نمونه های زییایی از فرهنگ هم دوستی در شهر ووهان را رقم زد، اولین محموله یاری های چین امشب راهی ایران شد در روزهای آینده یاری های قابل توجهی در راه است.

سفیر ایران در چین اضافه نمود: بدون شک چین در مبارزه با ویروس کرونا از همه باتجربه تر و در یاری به ما از همه پایدار تر است.

سخنگوی وزارت امور خارجه نیز عصر روز گذشته (پنجشنبه) اعلام نموده بود اولین محموله در این زمینه توسط دولت و صلیب سرخ چین تهیه شده که شامل حدود 20 هزار کیت آزمایش کرونا و بعضی لوازم دیگر است که بر اساس برنامه ریزی اجرا شده فردا با یک پرواز ویژه هواپیمایی ماهان وارد کشور خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 942

به "خبرنگاران دومین محموله یاری های پزشکی چین در راه ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دومین محموله یاری های پزشکی چین در راه ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید