خبرنگاران بازار تجاری گناوه همچنان تعطیل است

به گزارش کد الکترونیک، گناوه - خبرنگاران - رئیس اتاق اصناف گناوه گفت: خبر بازگشایی بازار تجاری این بندر که در فضای مجازی منتشر شده شایعه است و تعطیلی این بازار همچنان ادامه دارد.

خبرنگاران بازار تجاری گناوه همچنان تعطیل است

سیدفخرالدین حسینی روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اضافه نمود: براساس دستورالعمل اجرایی فاصله گذاری اجتماعی کشور تعطیلی بازار تجاری و دیگر صنوفی که نیازی به فعالیت ندارند تداوم دارد.

وی افزود: هرگونه تصمیمی در باره تعطیلی یا دایر بودن بازار گناوه به وسیله کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا این شهرستان اطلاع رسانی خواهد شد.

حسینی اظهارداشت: با توجه به اینکه شهرستان گردشگری گناوه درطول سال بویژه فصول پایانی سال و تعطیلات نوروز با ورود شمار زیادی از هموطنان قصی نقاط کشور روبرو می گردد اتحادیه اصناف این شهرستان بازار این بندر را از هفتم اسفند سال گذشته با مشارکت و همیاری خودجوش بازاریان برای جلوگیری از مسافرت ساکنان استان های درگیر با ویروس کرونا به این منطقه و سلامتی شهروندان تعطیل کرد.

رئیس اتاق اصناف گناوه گفت: دستفروشان هم با اتحادیه ها همکاری و از فعالیت در این مدت پرهیز کردند.

وی اظهار داشت: بازاریان و دستفروشان مجتمع تجاری گناوه با تعطیل کردن مغازه های خود سهمی مهم دربرابر شیوع بیماری کرونا در استان بوشهر و این شهرستان ایفا کردند و با این اقدام از یک فاجعه و خطر عظیم بر سلامت مردم این منطقه جلوگیری کردند.

بازار تجاری گناوه از بازارهای معروف و پر مشتری کشور و یکی از نقاط گردشگرپذیر استان بوشهر است.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1049

به "خبرنگاران بازار تجاری گناوه همچنان تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازار تجاری گناوه همچنان تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید