تور استرالیا ارزان: جمع آوری کیت های تست سریع کرونا به وسیله فراوری کننده استرالیایی، نتایج مثبت کاذب بیشتر از مقدار واقعی است

به گزارش کد الکترونیک، کیت آزمایش الوم یک آزمایش سریع آنتی ژن است که برای تشخیص ذرات ویروس در بینی طراحی شده است. حدود200،000 عدد از کیت های این شرکت استرالیایی باید برگردانده گردد.

تور استرالیا ارزان: جمع آوری کیت های تست سریع کرونا به وسیله فراوری کننده استرالیایی، نتایج مثبت کاذب بیشتر از مقدار واقعی است

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

به گزارش گروه علم و پیشرفت کد الکترونیک به نقل از نیویورک تایمز، شرکت استرالیایی الوم، فراوری نماینده کیت های تست کرونا در منزل اعلام نموده است حدود200،000 عدد از کیت های این شرکت باید برگردانده گردد، چرا که احتمال می رود آمار تست مثبت را به صورت کاذب بیشتر از مقدار واقعی نشان دهد. کیت های آزمایش سریع کرونا الوم تا کنون به صورت گسترده در دسترس بوده اند و حدود 3،5 میلیون از آن به کشور آمریکا ارسال شده است.

سرپرست اجرایی شرکت الوم در مصاحبه ای تلفنی گفته است این شرکت در اواسط ماه سپتامبر مشکل را شناسایی نموده و دلیل آن، تفاوت در کیفیت یکی از مواد خام استفاده شده در کیت آزمایش بوده است. شرکت اعلام نموده است این موضوع بر همه کیت های آزمایش تاثیر نگذاشته و اعتبار نتایج منفی بر قوت خود باقی است.

کیت آزمایش الوم یک آزمایش سریع آنتی ژن است که برای تشخیص ذرات ویروس در بینی طراحی شده است. مصرف نمایندگان آب بینی خود را به وسیله قطره چکان مایع گرفته و سپس مایع را به آنالیزور متصل به بلوتوث اضافه می نمایند. نتایج در 15 دقیقه به یک برنامه تلفن هوشمند منتقل می گردد.

این شرکت از همه داروخانه ها خواسته است کیت ها را از قفسه های خود بردارند و مشتریانی که یکی از تست های مذکور را تهیه نموده اند می توانند به صورت آنلاین، آن را با تست دیگری جایگزین نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1969

به "تور استرالیا ارزان: جمع آوری کیت های تست سریع کرونا به وسیله فراوری کننده استرالیایی، نتایج مثبت کاذب بیشتر از مقدار واقعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: جمع آوری کیت های تست سریع کرونا به وسیله فراوری کننده استرالیایی، نتایج مثبت کاذب بیشتر از مقدار واقعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید