سامسونگ تاریخ رونمایی از سری گلکسی S24 را رسما گفت

به گزارش کد الکترونیک، سامسونگ ساعاتی قبل با انتشار پستی به طور رسمی اعلام کرد که قرار است در تاریخ 17 ژانویه (27 دی ماه) از سری گوشی های نو پرچم دار خود یعنی گلکسی S24 رونمایی کند. گرچه سامسونگ به طور مستقیم به نام گوشی های خود اشاره نکرده و صرفا از نام گلکسی آنپکد برای این مراسم استفاده کرده است، اما با توجه به روال سال های قبل این شرکت، در این رویداد احتمالاً با معرفی نوترین پرچم داران سامسونگ یعنی گلکسی S24 اولترا، S24 پلاس و S24 روبرو خواهیم بود.

سامسونگ تاریخ رونمایی از سری گلکسی S24 را رسما گفت

این رویداد در ساعت 21:30 به وقت ایران در شهر سن خوزه آمریکا برگزار خواهد شد. در شعار تبلیغاتی رویداد معرفی سری گلکسی S24، به کلمه Galaxy AI یا همان هوش مصنوعی گلکسی اشاره شده و این موضوع احتمالاً به این معنی است که گوشی های پرچم دار تازه این شرکت قرار است با مجموعه ای از ویژگی های هوش مصنوعی در اختیار کاربران قرار بگیرند. هنوز در این مورد جزئیات خاصی منتشر نشده اما احتمال می دهیم که در روزهای آینده خبرهای زیادی در این زمینه منتشر شود.

نظر شما در مورد گوشی های تازه سامسونگ چیست؟ آیا سری تازه گلکسی S24 با ویژگی های هوش مصنوعی احتمالی اش مانند نسل های قبلی می تواند نظر کاربران را به خود جلب کند؟

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 دی 1402 بروزرسانی: 13 دی 1402 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2449

به "سامسونگ تاریخ رونمایی از سری گلکسی S24 را رسما گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ تاریخ رونمایی از سری گلکسی S24 را رسما گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید