جذب سرمایه گذار برای 28 پروژه شهری اراک در دستور کار است

به گزارش کد الکترونیک به نقل از سازمان سرمایه گذاری شهرداری اراک، فرامرز مهاجرانی گفت: با وجود وضعیت متزلزل در بخش سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی به دلیل شرایط اقتصادی، موضوع جذب سرمایه گذار برای مشارکت در پروژه های شهری اراک با جدیت پیگیری می گردد.

جذب سرمایه گذار برای 28 پروژه شهری اراک در دستور کار است

وی اضافه نمود: به دلیل وجود نوسانات و تنش های اقتصادی و بالا رفتن میزان ریسک در سرمایه گذاری، این بخش تحت تاثیر قرار گرفته و شاهد تزلزل سرمایه گذاری و تردید سرمایه گذاران هستیم.

مهاجرانی ادامه داد: این شرایط برای شهرهایی که پیشینه مطلوبی در جذب و همکاری سرمایه گذاران ندارند پررنگ تر است و به این ترتیب جذب سرمایه گذار در این شهرها سخت خواهد بود.

وی با بیان اینکه تحت تاثیر شرایط کنونی، همایش سرمایه گذاری که قرار بود مرداد ماه با مشارکت بخش خصوصی، ارگان ها و نهادهای دولتی برگزار گردد به دلیل عدم استقبال سرمایه گذاران لغو شد، عنوان نمود: با این وجود تیم سازمان سرمایه گذاری شهرداری اراک برای تقویت این بخش و جذب سرمایه گذاران کوشش می نماید.

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اراک خاطرنشان ساخت: هشت پروژه بزرگ و 20 پروژه خرد در اراک تعریف گردیده است و به دنبال جذب سرمایه گذار برای این پروژه ها هستیم.

مهاجرانی با اشاره به انتشار فراخوان اگهی جذب سرمایه گذار، گفت: از جمله پروژه های در نظر گرفته گردیده ایجاد صندلی سوخت بنزین تک سکو، پارکینگ طبقاتی، پروژه 250 واحدی کوی کوثر و... است.

وی در انتها تاکید نمود: بسته های سرمایه گذاری به روز رسانی و تکمیل گردیده اند و امید است با بهبود وضعیت اقتصادی کشور و ایجاد ثبات اقتصادی بخش سرمایه گذاری هم تقویت گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 82

به "جذب سرمایه گذار برای 28 پروژه شهری اراک در دستور کار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب سرمایه گذار برای 28 پروژه شهری اراک در دستور کار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید