توسعه فعالیت های جهاد دانشگاهی حول محور فراوری دانش بنیان

به گزارش کد الکترونیک، جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای با موضوع توسعه بیش از پیش فعالیت های جهاد دانشگاهی حول محور فراوری دانش بنیان صادر کرد.

توسعه فعالیت های جهاد دانشگاهی حول محور فراوری دانش بنیان

به گزارش گروه دانشگاه کد الکترونیک، جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه جهاددانشگاهی به توضیح زیر است:

روز مبارک و ملی 12 فروردین بار دیگر به استقبال امّت بزرگ و با ایمان ایران اسلامی آمده است؛ تاریخی زنده و پرافتخار در بهار و شروع هر سال که شکوفایی، بالندگی، پیشرفت و عدالت را به مردمی نوید می دهد که در راستا انتخاب و حرکت خود موانع بزرگی را از پیش رو برداشتند و همچنان برای جمهوری اسلامی ایران شان فداکاری و جهاد می نمایند.

اگرچه دشمنان، این اندوخته ها و ساخت ها و فراوریها و سرمایه ها و هنرها و کالاها و فتح میادین و ایستادن بر سکوهای افتخار را تحریم و بایکوت کند.

اینک 12 فروردین دیگری در شروع قرن پانزدهم هجری شمسی در حالی فرارسیده که انقلاب اسلامی مردم ایران، پیروزی شان در جنگ تحمیلی هشت ساله، مبارزه با اجانب سلطه گر و ایثار در راه حفظ استقلال و قطع وابستگی همانند ستاره بر تارک سپهر سده 14 خورشیدی درخشید.

روز جمهوری اسلامی ایران، عید بزرگ ایرانیان مسلمان، شروع رسمی نظامی مردمسالار و خداباور و سالروز و گرامی داشت آن، نمادی از موعد هم افزایی عزم و اراده و حرکت و کوشش بر مبنای نقشه راه ترسیم شده برای سال تازه در راه دستیابی به اهداف پیشرفت مادی و معنوی کشور است.

همگان، دست در دست هم برای تعالی جمهوری اسلامی ایران کوشش کنیم و سال 1401 را که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال فراوری؛ دانش بنیان ؛ اشتغال آفرین معین و آحاد ملت و مسئولان به پویایی و کوشش برای افزایش کیفی و کمی محصولات دانش بنیان و ظرفیت سازی و به کارگیری حداکثری از سرمایه های انسانی به ویژه جوانان با استعداد و با انگیزه فراخوانده شده اند در حالی به انتها رسانیم که نتایج عملی و ملموس در این عرصه سرنوشت ساز برای اقتصاد ملی حاصل شده باشد.

در این میان، فعالیت های تبیینی مشروط بر آن که این فرایند را تسریع بخشیده و در قالب همکاری تنگاتنگ با جامعه فناوران و کارآفرینان و در راستا برطرف نیازهای آن ها شکل بگیرد، قطعا اثرگذار و مطلوب خواهد بود.

اعضای جهاددانشگاهی با درک نقش خود و با اتکا به پیشینه اقدامات دانش بنیان شان برای برطرف نیازهای راهبردی صنایع، دارو و درمان های پیشرفته، کشاورزی نوین، حفظ هوشمند و محیط زیست و پالایش آلودگی ها و تجربه ده ها عرصه مهم دیگر برای سازندگی کشور، فرصت سال جاری را مغتنم شمرده و توسعه بیش از پیش فعالیت ها حول محور فراوری دانش بنیان را به عنوان اصلی ترین عرصه خدمت رسانی در سال تازه، در دستور کار خود قرار می دهند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2223

به "توسعه فعالیت های جهاد دانشگاهی حول محور فراوری دانش بنیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه فعالیت های جهاد دانشگاهی حول محور فراوری دانش بنیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید